Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 37 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Amsterdam Comic Con op 27 en 28 augustus in de RAI

    Amsterdam Comic Con op 27 en 28 augustus in de RAI

    Lees dit artikel

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ga de zaterdag even kijken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Met StarWarsAwakens.nl zijn we er op vrijdag (persconferentie) en zaterdag (te herkennen aan de logo-shirts )

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gelukkig is het boven de dertig graden en ben ik te herkennen aan mijn Chewbacca-pak...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Potverdriedubbeltjes.. Als ik dit nou eerder had geweten.....
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  6. #6
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Potverdriedubbeltjes.. Als ik dit nou eerder had geweten.....
    Dan was ik als Mystique gegaan en dan mijn eigen gedaante aangenomen...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  7. #7

    Standaard

    Lijkt mij ook wel gaaf. Tot ik dacht: "leuk, Robert Englund en Lance Henriksen om een handtekening vragen...oh €25,-...stik er maar in."

  8. #8

    Standaard

    Jammer dat ik er niet bij kan zijn. Had graag Sean Astin, Sylvester McCoy, Robert Englund, James Marsters, Julie Benz en Lance Henriksen ontmoet...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Lijkt mij ook wel gaaf. Tot ik dacht: "leuk, Robert Englund en Lance Henriksen om een handtekening vragen...oh €25,-...stik er maar in."
    No offense, maar had je serieus gedacht dat dat gratis zou zijn?
    Al minstens 2 decennia lang betaal je hier op elke conventie gewoon voor.
    De organisatie (en de acteurs) moeten immers ook gewoon verdienen.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 25-08-2016 om 16:05

  10. #10

    Standaard

    @Claudio: ik heb je niet gezien....en ook geen Chewbacca pak

    Kort verslag:
    https://www.starwarsawakens.nl/artik...dam-comic-con/

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    @Claudio: ik heb je niet gezien....en ook geen Chewbacca pak

    Kort verslag:
    https://www.starwarsawakens.nl/artik...dam-comic-con/
    Mooi verslag

    Had je Robert Englund ook nog gezien?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    No offense, maar had je serieus gedacht dat dat gratis zou zijn?
    Al minstens 2 decennia lang betaal je hier op elke conventie gewoon voor.
    De organisatie (en de acteurs) moeten immers ook gewoon verdienen.
    Dat de acteurs en de mensen van de organisatie moeten eten, snap ik wel.
    Maar er moet al voor de toegang betaald worden, dus daar wordt al geld verdiend (oke, misschien alleen voor de organisatie, maar toch),
    Dan moet je dus nog per acteur meer dan €20,- betalen voor een handtekening..... en dan hoor je ze op van die reportages bij Arrow- of Grindhouse-uitgaves zeggen: "It's such a treat to meet the loyal fans ." Ja inderdaad, prachtig als je elke keer $20,- dollar krijgt, voor een krabbel.
    Blijf het je een dikke middelvinger naar je fans vinden.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Mooi verslag

    Had je Robert Englund ook nog gezien?
    Thanks. Heel kort. Had hem jaren geleden (toen nog in Berkel-Enschot) al gezien en wat laten signeren.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Dat de acteurs en de mensen van de organisatie moeten eten, snap ik wel.
    Maar er moet al voor de toegang betaald worden, dus daar wordt al geld verdiend (oke, misschien alleen voor de organisatie, maar toch),
    Dan moet je dus nog per acteur meer dan €20,- betalen voor een handtekening..... en dan hoor je ze op van die reportages bij Arrow- of Grindhouse-uitgaves zeggen: "It's such a treat to meet the loyal fans ." Ja inderdaad, prachtig als je elke keer $20,- dollar krijgt, voor een krabbel.
    Blijf het je een dikke middelvinger naar je fans vinden.
    Met alleen entree red een organisatie het niet. Ja, als je ipv € 15 het 3dubbele zou betalen wellicht.
    Zaken als huur van de locatie, vliegtickets, hotel, vervoer, reclame, site, crewkleding etc moet allemaal betaald worden....van wat er met signeren (en photoshoots) verdiend wordt is niet 100% voor de acteur in kwestie; een bepaald % is voor de organisatie. (hierin zijn tig constructies denkbaar).

  14. #14
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb me prima vermaakt, naar dat lezen jullie binnenkort.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #15
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    @Claudio: ik heb je niet gezien....en ook geen Chewbacca pak

    Kort verslag:
    https://www.starwarsawakens.nl/artik...dam-comic-con/
    Nee, vandaag was ik Batman en had het met diverse jokers aan de stok. Leuk artikel. Ik vond alleen dat er op een gegeven moment wel een lachje vanaf kon bij je voormalig buurman. Hij was vet, maar vrij stoïcijns...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Met alleen entree red een organisatie het niet. Ja, als je ipv € 15 het 3dubbele zou betalen wellicht.
    Zaken als huur van de locatie, vliegtickets, hotel, vervoer, reclame, site, crewkleding etc moet allemaal betaald worden....van wat er met signeren (en photoshoots) verdiend wordt is niet 100% voor de acteur in kwestie; een bepaald % is voor de organisatie. (hierin zijn tig constructies denkbaar).
    Begrijp dat het lastig is om het geld terug te verdienen aan het opzetten van zo'n conventie, en begrijp mij niet verkeerd, ik had er graag heen gegaan. Maar ik blijf erbij dat ik meer dan €20,- vragen voor een handtekening niet erg cool vind richting de fans. Eerlijk gezegd, denk ik dat die beroemdheden dat niet vragen als je ze toevallig op straat ofzo om een handtekening vraagt. Dat je moet betalen voor een professionele foto, kan ik wel inkomen.
    Dit is ook geen aanval richting jou, ook al lijkt dat misschien nu zo .

  17. #17

    Standaard

    Nee hoor...zo vatte ik het totaal niet op.Klopt trouwens dat ze buiten conventies om vaak gratis signeren.

  18. #18

    Standaard

    wel jammer van de vele afzeggingen.

  19. #19

    Standaard

    Ik hoorde van een paar Belgen die er geweest waren dat een handtekening/foto van Ian McDiarmid zelfs €65 kostte? Ze waren sowieso er niet over niet te spreken dat het ook best klein was en ze er zo door heen waren.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik hoorde van een paar Belgen die er geweest waren dat een handtekening/foto van Ian McDiarmid zelfs €65 kostte?
    Klopt. Nog nooit zo goedkoop geweest (normaal is hij rond/tegen de 100)

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Klopt. Nog nooit zo goedkoop geweest (normaal is hij rond/tegen de 100)
    Das wel een erg belachelijke prijs, en dan blij zijn met je fans. Je moet je schamen dat je ''je fans'' of ''de fans'' zo durft uit te persen. Door hun zijn zij groot geworden en staan ze waar ze staan. Zoveel vragen is te schandalig voor woorden mijn inziens.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 28-08-2016 om 17:43

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Das wel een erg belachelijke prijs, en dan blij zijn met je fans. Je moet je schamen dat je ''je fans'' of ''de fans'' zo durft uit te persen. Door hun zijn zij groot geworden en staan ze waar ze staan. Zoveel vragen is te schandalig voor woorden mijn inziens.
    Ach...Stallone vroeg 395 dollar op CC NY.

    Maar goed...zolang er fans bereid zijn dit te betalen (en hier geen probleem mee hebben) en blij zijn met wat men krijgt is er m.i. niets aan de hand. (En nee...ik heb het niet gedaan)

  23. #23
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Precies, beter de keus (tegen betaling) dan helemaal geen keus. Ik bedoel de kans dat je een handtekening kunt krijgen van een van deze acteurs is anders wel heel klein. Ik denk dat de fans er juist blij mee zijn en zorg je ervoor dat niet iedereen ff zomaar een handtekening halen. Dus waarom niet betalen. Van mij mogen ze voor werken beloond worden of door de fans gesuppord worden, zeg maar...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #24

    Standaard

    Ze mogen best wel betaald worden voor een handtekening, alleen niet voor zulke absurde prijzen. Niet iedereen heeft het loon van een filmster.

  25. #25
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat klopt, daarom koopt ook niet iedereen een Ferrari. Dat kan ook niet iedereen betalen. Voor ieder wat wils. Het is gewoon wat 'de gek' er voor geeft.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •