Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ze mogen best wel betaald worden voor een handtekening, alleen niet voor zulke absurde prijzen. Niet iedereen heeft het loon van een filmster.
    Tja. Wat is absurd? Voor een stormtrooper betaal je pakweg € 15...dan is die € 65 voor McDiarmid in verhouding weinig.
    In het verleden zijn hier slipcases (alleen het kartonnetje) voor € 5 verhandeld...of Criterions met witte ring voor de hoofdprijs terwijl een normale versie voor een fractie te koop was.
    Wat Claudio zegt: voor elk wat wils.

  2. #27

    Standaard

    Wat kost eigenlijk een foto met Robert Englund? Want dan zou ik daar liever mijn geld aan uitgeven dan aan een handtekening.

  3. #28

    Standaard

    Agh ja, als er mensen zijn die dat er voor betalen, en het is nou ook niet zo dat alle acteurs nu zo rijk zijn, dat is echt maar een klein deel.

    Beroepsmatig had ik vroeger vaak te maken met mensen die buiten hun doen een behoorlijk vermogen of inkomen hadden, door bijvoorbeeld een rijke echtgenoot of rijke ouders
    En het zijn juist die mensen die vaak een het calimerocomplex leiden alsof ze niets anders te doen hebben heel de dag dan zich om deze onzin druk te maken.

    Als ik €20 zou krijgen voor een handtekening zou ik dat ook doen, iemand die zegt dit niet te doen liegt keihard.
    Net als dat veel (lees: vrijwel alle) mensen schandaal spreken over dierenleed in de bio-industrie maar vervolgens in de supermarkt wel het goedkoopste vlees meenemen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat kost eigenlijk een foto met Robert Englund? Want dan zou ik daar liever mijn geld aan uitgeven dan aan een handtekening.
    Dat was € 30,-. Dezelfde prijs als een handtekening.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat was € 30,-. Dezelfde prijs als een handtekening.
    Dat vind ik een mooie prijs, dat is te doen.

  6. #31

    Standaard

    € 15 toegang en dan € 30 voor een handtekening. Waren andere handtekeningen ook zo duur? Het blijft een persoonlijke keuze maar ik was niet gegaan. Voor dat geld zijn er leukere dingen te doen. Je zit zo aan de € 45 exclusief andere foto's, handtekeningen en eten/drinken.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    € 15 toegang en dan € 30 voor een handtekening. Waren andere handtekeningen ook zo duur? Het blijft een persoonlijke keuze maar ik was niet gegaan. Voor dat geld zijn er leukere dingen te doen. Je zit zo aan de € 45 exclusief andere foto's, handtekeningen en eten/drinken.
    Je hoeft niet voor een handtekening of foto te gaan. Het is niet verplicht om er een te nemen. Er is blijkbaar nog voldoende om te zien, zonder dat het je een extra cent kost.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #33
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    € 15 toegang en dan € 30 voor een handtekening. Waren andere handtekeningen ook zo duur? Het blijft een persoonlijke keuze maar ik was niet gegaan. Voor dat geld zijn er leukere dingen te doen. Je zit zo aan de € 45 exclusief andere foto's, handtekeningen en eten/drinken.
    Daar is vrijwel niemand van de aanwezigen het met je eens, ben ik bang. Zeker gezien de enorme drukte en getuigen de lange rijen bij de pinautomaten, hebben heel veel het niet gered met 45 euro. Het is een beurs waar je je geld gemakkelijk kwijt kan, los van foto's en handtekeningen. Maar inderdaad, niks hoeft en kijken is gratis. Maar het moet wel je ding zijn, anders is het niet leuk. Maar goed, mij zie je niet op een postzegelbeurs.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #34

    Standaard

    Ik moet zeggen dat het per gast ook op de website staat, hoeveel een handtekening of foto kosten. Dus helemaal onvoorbereid hoef je niet te zijn qua kosten.

  10. #35

    Standaard

    Ik weet niet hoe het hier zat, maar bij FACTS en Dutch Comic Con, had je ook bijvoorbeeld Q&A sessies, die waren gratis om bij te wonen (ik geloof zelfs dat je geen inkomsticket moest hebben bij FACTS, maar durf ik niet 100% zeker te zeggen).
    Zo kan je nog steeds een vraag stellen aan een acteur die je interessant vindt. Ik was heel blij Robert Knepper te ontmoeten, en heb dan ook een foto genomen voor €25. Dat is niet goedkoop, maar voor een acteur die ik graag zag in Prison Break, was het echt fantastisch om even met hem te praten en een leuke foto als aandenken.

    Bedragen zoals Carrie Fisher vroeg (ik geloof ook rond de €60) zou ik zelf nooit betalen, maar ik kan me voorstellen dat het voor die-hard fans een kleine prijs is om met zo een actrice op de foto te staan.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe het hier zat, maar bij FACTS en Dutch Comic Con, had je ook bijvoorbeeld Q&A sessies, die waren gratis om bij te wonen (ik geloof zelfs dat je geen inkomsticket moest hebben bij FACTS, maar durf ik niet 100% zeker te zeggen).
    Bij FACTS betaal je al jaren entree. Zeker al meer dan 12 jaar.
    De Q&A sessies op FACTS en DCC zin inderdaad gratis...hier betaalde je € 10 voor de sessies met James Masters en Astin/McCoy.

  12. #37
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    PS: voor degenen die het nog niet hadden meegekregen, ons artikel staat online.
    Dagje Amsterdam Comic Con.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •