De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 13 Hours: The Secret Soldiers Of Benghazi (Blu-ray)

    13 Hours: The Secret Soldiers Of Benghazi (Blu-ray)

    Een snoeiharde actiefilm van Michael Bay over de aanval op het Amerikaanse consulaat in Libië in 2012

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 25-08-2016 om 19:03

  2. #2

    Standaard

    Vwb de extra's, deze staan allemaal op een aparte BD. Heb jij wellicht de 1-disc 'verhuurversie' gekregen en bevat de retailversie wellicht wel de extra disc met extra's?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vwb de extra's, deze staan allemaal op een aparte BD. Heb jij wellicht de 1-disc 'verhuurversie' gekregen en bevat de retailversie wellicht wel de extra disc met extra's?
    Beetje moeilijk om te weten omdat niet echt wordt vermeld op de hoes dat er een extra disc bijzit. (althans bij de UK niet)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Beetje moeilijk om te weten omdat niet echt wordt vermeld op de hoes dat er een extra disc bijzit. (althans bij de UK niet)
    Hmm, das vaag. Ik heb de US steelbook en daar staat wel het wel op.

  5. #5

    Standaard

    We hadden van deze uitgave een screener-disc. Dus een uitvoering zonder hoesje en inlay.
    Van de informatie die ik heb kan ik afleiden dat het bij ons om een 1-disc uitgave is, dus zonder bonus-disc.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Mmmm, ben benieuwd, heb hem besteld, na het lezen van de review wel belangstelling gekregen.

    Via DVDOutlet waar hij iets voordeliger was dan bij Bolletje, denk niet dat er voor die 15,50(incl) 2 Discs
    in de verpakking zullen zitten, net als bij de UK uitgave die wel hetzelfde als de NL uitgave zal zijn.

    Weer eentje met ATMOS erbij, verzameling groeit langzaam, maar hoop dat ze bij Universal niet
    ook al teveel belangstelling voor DTS X gaan krijgen, of DTS X moet zich nog gaan verbeteren.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7

    Standaard

    Erg goede film!! En fantastisch beeld en geluid! En wat mij betreft helemaal niet lastig de 'bebaarde mannen' uit elkaar te houden... Voor een Michael Bay film is deze erg goed. Geen flauwe humor, geen over the top camerawerk. Gewoon een erg goede actiefilm.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #8

    Standaard

    Zeker een aardige film die het kijken waard is. Natuurlijk wat gedramatiseerd, maar geeft toch een beeld van het drama dat Hillary Clinton nu nog achtervolgt in de verkiezingen.

  9. #9

    Standaard

    Geweldige film, vind het echt een topper. De herkenbaarheid met Black Hawk Down had ik ook heel erg. Ga deze zeker binnenkort weer eens opzetten. Overigens had ik de verwarring met de mannen met baarden ook wel, vooral in het begin waarin de karakters worden 'voorgesteld'. Dat werd later wel minder.

  10. #10

    Standaard

    Vandaag binnen gekregen, de NL versie, maar op de disc ook de leeftijdsaanduidingen zoals in de UK/IRL,
    dus waarschijnlijk wel dezelfde uitgave.

    ?:

    Deze uitgave is beschikbaar gesteld door Universal Pictures Benelux.

    Weet er niet veel van, doet Universal ook de Paramount hier?

    Oh.... ja maar 1 schijfje en ook geen extra's ga er zo van genieten.... hoop ik.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Deze uitgave is beschikbaar gesteld door Universal Pictures Benelux.

    Weet er niet veel van, doet Universal ook de Paramount hier?
    Yep. Dat doen ze toch al een tijdje, een jaar of twee/drie, denk ik zo.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •