De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Middle-earth: Limited Collector's Edition (30 discs)

    Warner Bros. heeft in Amerika Middle-earth: Limited Collector's Edition aangekondigd. Deze Blu-ray bevat alle Extended Edition-versies van de Lord of the Rings- en Hobbitfilms, 30 discs in totaal.



    De prijs die je voor deze uitgave mag neertellen is $ 799,99. En nee, dat is geen fout!!! Bill Hunt van The Digital Bits heeft navraag gedaan bij Warner over de prijs en Warner zegt dat dit echt de prijs is. Meneer Hunt is daar natuurlijk niet blij mee, gezien zijn reactie op The Digital Bits, en wie zal hem dat kwalijk nemen? Want wat heeft deze set nou meer te bieden wat zo'n hoge prijs rechtvaardigt? De 30 discs zijn allemaal al eens eerder uitgebracht, bevatten niets nieuws en zijn al in het bezit van de fans van de films. De bioscoopversies zitten er niet bij (die zijn apart te koop voor maar $ 68,99) en de 3D-versies van The Hobbit evenmin. Warner is met deze uitgave echt de weg kwijt geraakt als je het mij vraagt. Wat vinden jullie?
    Laatst aangepast door Frank : 19-08-2016 om 10:50

  2. #2

    Standaard

    Geen rechtvaardige prijs. Ik blijf bij mijn eerdere E.E. op blu-ray. Wel een mooie set als je het mij vraagt, maar The Hobbit-films zijn dan bv. één van de enige die ik altijd in 3D bekijk. Deze zitten zelf niet in deze set, wat maakt dat ik mijn oude niet kan verkopen had de prijs enorm lager geweest.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Ik zie nergens dat het om een "Ultimate" collection zou gaan. Op de afbeelding staat "Limited" collection.
    Ook deze website heeft het over een Limited Collection.
    Dus die "Ultimate" moet waarschijnlijk nog een keer komen
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik zie nergens dat het om een "Ultimate" collection zou gaan. Op de afbeelding staat "Limited" collection.
    Ook deze website heeft het over een Limited Collection.
    Dus die "Ultimate" moet waarschijnlijk nog een keer komen
    Titel en tekst aangepast.

  6. #6

    Standaard

    Wat een gek er voor betaald, en vervolgens is het wachten op de UltraHD uitgaves.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  7. #7
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    En toch zijn er genoeg liefhebbers die deze prijs met genoegen gaan betalen...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  8. #8

    Standaard

    Is het al lang bekend dat de grote bazen van Warner Bros. zwakzinnig zijn?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    En toch zijn er genoeg liefhebbers die deze prijs met genoegen gaan betalen...
    Ik vermoed dat dat juist gaat tegenvallen... als je reacties leest op LOTR sites, dan zijn er weinig mensen blij met deze prijs (en de incomplete inhoud van de box zelf).

  10. #10

    Standaard

    Nou als je die vindt dan vinden ze het vast niet er om ook een kleine donatie te doen naar mijn bankrekening. Zomaar

  11. #11

    Standaard

    Voor die prijs heb je bij de Ikea een knoert van een vitrinekast, en kan je er naast de BR's aardig wat beeldjes in opbergen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Ik wil niet eens weten hoeveel ze gaan vragen voor die Ultimate Edition die er ooit ga komen, als ik de prijs al zie van deze Limited Collector's Edition. 1000+ euro?

  13. #13

    Standaard

    Warner slaat met deze box de plank wel op meerdere malen wel mis zeg met deze set. Ten eerste met de absurde prijs, ten tweede dat er geen nieuwe content bij zit en te derde dat er zelfs wat mist, namelijk de 3D en de theatrical versies! Ik heb zelf van LOTR de TC en de EE boxsets, en van The Hobbit de TC en de EE versies in losse uitgaven, en van allen de 3D versies. Dus volgens mij zo een complete set. En oh js, ook nog een DVD over de muziek van LOTR die ergens bij een LE set zat. Maar als je bedenkt dat men voor een James Bond Boxset met 26 films en extra's nog nauwelijks 100 euro vraagt vind ik 800 euro wel de grootste onzin voor 6 films. Dit geintje hebben ze ook al geflikt met de HP Wizard boxset, die was ook rond die prijs.

  14. #14

    Standaard

    Ik zie dat het erg meevalt, bij amazon is de box maar $719,99! Snel bestellen voordat de prijs weer stijgt !

  15. #15

    Standaard

    Ik heb er gelijk maar twee besteld!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #16

    Standaard

    In Duitsland 'slechts' EUR 299,-

    https://www.conrad.de/de/blu-ray-mit...k-1493461.html

    En binnenkort ook via Amazon.de
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    In Duitsland 'slechts' EUR 299,-

    https://www.conrad.de/de/blu-ray-mit...k-1493461.html

    En binnenkort ook via Amazon.de
    Tegen dit tempo krijgen we er volgende week geld bij!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Franse Fnac EUR 399,-
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  20. #20

    Standaard

    Hmm...ik heb wat gemist merk ik. Snel maar even in de pre-order gezet...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #21

    Standaard

    Warner Bros. heeft nu ook een filmpje online gezet waarin Dominic Monaghan laat zien hoe de set eruit ziet. Zo te horen heeft roken de stem van Monaghan niet veel goeds gedaan.


  22. #22

    Standaard

    Peter Jackson heeft gezegd dat hij niet heeft meegewerkt aan de totstandkoming van de uitgave en dat Warner ook geen interesse heeft om mee te werken aan een nieuwe release met nieuw materiaal.

    “In addition there was the added difficulty of Warners needing to access the original negative and scan the outtakes, bloopers, and additional sequences. They declined to do this, which made Michael Pellerin and my original plans for the comprehensive documentary we hoped to produce for this box set, impossible to produce. Neither Michael nor myself are therefore involved in this release. Maybe Warners will support our planned documentary for the 25th anniversary, because we would love to make it one day.”
    http://www.theonering.net/torwp/2016...-this-release/

  23. #23

    Standaard

    Ofwel, boycotten deze release

  24. #24

    Standaard

    Ach binnen 5 jaar kunnen we naar het eerste deel van 5 films nieuwe films over De Silmarillion gaan kijken...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •