De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.

Discussie: Oppassen! Compleet

  1. #1

    Standaard Oppassen! Compleet

    Zojuist telefonisch contact gehad met Source 1 media over een andere serie ''Vrienden voor het Leven'', met de vraag of ze die ook gaan uitbrengen op DVD.
    Hun antwoord was voorlopig in ieder geval niet.
    Maar toen ik vroeg of ze nog wel andere series gaan uitbrengen, zei de medewerkster dat ze in het najaar in ieder geval wel de complete serie van ''Oppassen!'' gaan uitbrengen op DVD.
    En dit is dan in een zelfde soort box als ''Toen Was Geluk Heel Gewoon'', Zeg N's Aaa'' & ''In de Vlaamsche Pot''.

    Dus voor diegene die de serie nog niet (compleet) heeft: Aan het eind van het jaar ''Oppassen!'' compleet op DVD in een mooie box.

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Leuk!!! Dank voor je bericht!!!
    Graag gedaan

  4. #4

    Standaard

    De hoes is inmiddels zichtbaar op bol.com

    Komt uit 20 oktober in een 40-DVD box, adviesprijs 93.99 euro.

  5. #5

    Standaard

    Laten we hem hier droppen:



    Prachtige vormgeving, en voor de eerste keer sinds lange tijd tempted om te dubbeldippen en de originele (hoeveel waren het er, 13?) boxen hierdoor te vervangen.

    Máár, dan moet 'Opgeruimd staat netjes' wel nog op de set staan. ^_^

  6. #6

    Standaard

    Inmiddels is het design van de box iets aangepast:



    Maar het wordt wel een joekel van een box zeg

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    ...Maar het wordt wel een joekel van een box zeg
    Miaschien dan ook wel een joekel van een prijs

    Ik heb die losse boxen al, en alhoewel deze box wel erg mooi is, weet ik niet of ik deze ga halen. Want de serie heb ik nu al compleet, en 2x keer dezelfde serie op het zelfde formaat vind ik doodzonde. Ik heb geen geldboompje waar ik maar vanaf kan plukken.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Miaschien dan ook wel een joekel van een prijs
    Op bol.com staat-ie momenteel voor 93,99 euro. Valt nog wel mee voor wat je dan krijgt imo

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    Op bol.com staat-ie momenteel voor 93,99 euro. Valt nog wel mee voor wat je dan krijgt imo
    Dat is me voorlopig het dubbel dippen niet waard. Wat moet ik met 2 dezelfde series compleet op dvd? als het nu blu-ray was ala

  10. #10

    Standaard

    Goed kijken naar de zijkant vertelt mij; er gaan gewoon 4 van die brede plastic-boxen in dit kartonnen omhulsel. Vormgeving blijft heel mooi, maar zo wordt die box wel inderdaad best huge. Ik denk dat het letterlijk de stijl van de Goede Tijden, Slechte Tijden-boxsets seizoen 3 t/m 9 overneemt; van die (iets dikkere?) scanavo-boxen met 10 schijven per box.

  11. #11

    Standaard

    De box inmiddels in huis. Prachtig vormgegeven. Is hetzelfde ontwerp als 'Zeg 'ns Aaa' en 'In Vlaamsche Pot', alleen dan met 4 dezelfde boxen in een kartonnen omhulsel.
    Ze hebben het met zorg gemaakt. De 4 boxen hebben ieder andere foto's (ook op de achterkant van de boxen), die ook passen bij de afleveringen die op de betreffende box staan.

    De 1ste delen- van jaren geleden- vind ik zelf qua hoesontwerp, zeker de fotokeuze, vaak erg lelijk. Deze box is een pronkstuk in mijn verzameling!

  12. #12

    Standaard

    Misschien mogelijk om er wat foto's van te schieten? Heb 'm nog niet in de winkels zien staan, ben oprecht benieuwd nu.

  13. #13

    Standaard

    Hierbij foto's van de 4 plastic boxen, zowel voor als achterkanten.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    • Bestandstype: jpg 287.JPG (75,7 KB, 17 keer gelezen)
    • Bestandstype: jpg 288.JPG (77,3 KB, 15 keer gelezen)
    • Bestandstype: jpg 289.JPG (75,6 KB, 15 keer gelezen)
    • Bestandstype: jpg 290.JPG (76,5 KB, 13 keer gelezen)
    • Bestandstype: jpg 291.JPG (76,5 KB, 14 keer gelezen)

  14. #14

    Standaard

    Toevoeging:
    achterkant box 3 en voor en achterkant box 4
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    • Bestandstype: jpg 292.JPG (76,4 KB, 15 keer gelezen)
    • Bestandstype: jpg 293.JPG (76,0 KB, 13 keer gelezen)
    • Bestandstype: jpg 294.JPG (78,5 KB, 13 keer gelezen)

  15. #15

    Standaard

    Op box 2 en 3 schrijven ze 2 keer foutief Rick, op box 4 Rik. Dat is weer jammer.

    Vormgeving is wel heel tof en zo te zien hebben ze de opstelling van de originele uitgaven aangehouden.

  16. #16

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen of aflevering 60 (Geheugensteuntje) en 61 (Auditie) er op deze uitgave wel volledig op staan? Op de dvd-box uit 2009 (deel 3) mist bij 61 de aftiteling deels en bij 60 zelfs de volledige slotconclusie. Iemand?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gk.86 Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen of aflevering 60 (Geheugensteuntje) en 61 (Auditie) er op deze uitgave wel volledig op staan? Op de dvd-box uit 2009 (deel 3) mist bij 61 de aftiteling deels en bij 60 zelfs de volledige slotconclusie. Iemand?
    Ik kan mij oprecht niet herinneren dat mijn versie van aflevering 60 de slotconclusie miste op dvd. Misschien een authoring-issue geweest, of toch ook voor mij al te lang geleden? Zal het van de week eens voor je nalopen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •