De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Helleveeg, De (DVD)

  1. #1

    Standaard Helleveeg, De (DVD)

    Helleveeg, De (DVD)

    De Helleveeg is een zwaar drama vol met sterke acteerprestaties maar met een onevenwichtig verhaal

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Een vraagje: ''Waarom recenseren jullie de DVD en niet de Blu-ray?''. Een DVD is zo achterhaald tegenwoordig. Gebeurd vaker dat alleen een DVD besproken word, en niet de BD. Je zou verwachten dat dat ook met z'n tijd meegaat.

  3. #3

    Standaard

    Twee dingen:
    DVD is voor velen nog steeds niet achterhaald. Voor mensen op het forum misschien wel, maar lang niet voor iedereen die DVD.nl bezoekt.
    En we recenseren wat we binnen krijgen van de maatschappij. Dat is meestal de Blu-ray, maar niet altijd. Van sommige titels wordt geen Blu-ray uitgebracht.
    Je opmerking "Gebeurd vaker dat alleen een DVD besproken wordt" klopt helemaal niet. Waar baseer je dat op?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Je opmerking "Gebeurd vaker dat alleen een DVD besproken wordt" klopt helemaal niet. Waar baseer je dat op?
    Dat baseer ik op het feit dat er regelmatig recensies zijn van een film op DVD, waarvan hij ook op Blu-ray is, en dat dan gekozen word voor de DVD in plaats van de BD. Niet dat het een groot probleem is op hoor, maar vroeg het me gewoon af waarom er juist voor gekozen werd voor een DVD recensie als er ook een BD versie van is, die dan dus niet gekozen word.

    Maar ik wil er geen issue van maken hoor, belangrijkste is dat jullie goede recensies steeds maken. En voor nu denk ik dat we dit beter kunnen laten voor wat het is, en het beter over de film kan gaan.

    Ik heb de film gezien, en ik vind het een mooie film, geen absolute topper, maar wel een van een hoger niveau als een gemiddelde NL Film.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat baseer ik op het feit dat er regelmatig recensies zijn van een film op DVD, waarvan hij ook op Blu-ray is, en dat dan gekozen word voor de DVD in plaats van de BD. Niet dat het een groot probleem is op hoor, maar vroeg het me gewoon af waarom er juist voor gekozen werd voor een DVD recensie als er ook een BD versie van is, die dan dus niet gekozen word.
    En dit is dus niet waar. Als voorbeeld: van de laatste dertig titels op DVD en Blu-ray die wij gerecenseerd hebben (bioscoop- en streamingrecensies tel ik niet mee) zijn er twee (2!) niet op het hoogste medium gerecenseerd. Toevallig De Helleveeg en ook Anomalisa. De rest is, waar beschikbaar, op Blu-ray gerecenseerd. Dus ik begrijp niet waar je aanname op gebaseerd is.
    Anomalisa is bewust op DVD gerecenseerd omdat de recensent geen Blu-ray's kan recenseren, maar wel heel graag deze film wilde doen. Als 'pleister op de wonde' hebben we daarom wel 2 exemplaren voor een prijsvraag gekregen.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 11-08-2016 om 21:15
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •