De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard (Slotje)Denon Heos Soundbar inc. subwoover vs. Bose v25 systeem 5.1

    Ik heb een vraagje, want ik ben nogal gecharmeerd van soundbars & de Denon Heos Soundbar spreekt mij erg aan.

    Ik heb nu een Bose v25 Systeem 5.1 en mijn vraag is ga ik er wel op vooruit?
    Ik hou van het minimale dus veel halen uit weinig. Ook lees ik veel goeds over de Denon Heos Soundbar + dat hij uitbreidbaar is met bv wireless heos: 1 speakers als rear.

    Ga ik er met zo'n Denon Heos Soundbar er op vooruit vergeleken met mijn huidige Bose v25 systeem 5.1 & bega ik een grote fout?
    Heeft iemand ervaring met de Denon Heos?

    Ik heb een niet al te grote woonkamer & zit in een tussenwoning dus voluit ga ik het nooit zetten, het geluid moet gewoon mooi zijn voor film en muziek!
    Laatst aangepast door Wim S. : 28-07-2016 om 16:29

  2. #2

    Standaard

    Ik ben er inmiddels zelf al uitgekomen, de Heos heeft geen surround mogelijkheden en daarnaast viel het geluid me ook tegen. Ook heb ik naar de Sonos playbar met surround geluisterd, dat klonk alweer een stuk beter.
    Maar eerlijk gezegd vind ik mijn Bose Systeem nog het best klinken dus daar laat ik het bij en mag wat mij betreft dit topic wel gesloten worden.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •