De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Open Grave" & "It Follows" op bluray?

    Iemand een idee of deze twee in de Benelux nog op bluray gaan verschijnen? Voor zover ik weet zaten de rechten voor It Follows bij Afilm. Voor Open Grave weet ik het niet...

  2. #2

    Standaard

    Ik ben bang dat je op beide titels nog lang kan gaan wachten aangezien A-Film failliet is gegaan eind vorig jaar. Op dit moment is het nog onduidelijk wat er met de rechten van de films gaat gebeuren maar zelfs als die opnieuw gekocht worden door een derde partij is het onwaarschijnlijk dat ze nog back catalog titels hiervan uit gaan brengen aangezien de films hiervoor te klein zijn er dus te weinig momentum is om ze aan de man te brengen. Tenzij er ooit nog een sequel of iets dergelijks uit gaat komen zie ik het zelf niet gebeuren.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  3. #3

    Standaard

    Daar vreesde ik ook voor. Open Grave zou ook uitgebracht worden door Afilm? Want van deze laatste was ik niet echt zeker.

  4. #4

    Standaard

    Helaas beide door A-Film inderdaad, en de kans dat de rechten voor beide films als back-catalog ooit nog door een NL distributeur opgepikt worden acht ik bijzonder klein. Zie ook hier:


    Open Grave

    Productietype: Speelfilm
    Genre: Thriller,Horror
    Regisseur: Gonzalez López Gallego
    Productiejaar: 2013
    Organisatie: A-Film Benelux MSD B.V.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  5. #5

    Standaard

    Ik vrees er ook voor. Aangezien DFW de Afilm titels overgenomen heeft, heb ik hen toch even een mailtje gestuurd met de vraaf of Open Grave, It Follows en Under The Skin door hen nog zouden uitgebracht worden op bluray. Hoogst waarschijnlijk krijg ik een negatief antwoord, maar je weet nooit. Als ik antwoord heb, laat ik het hier zeker weten.

  6. #6

    Standaard

    Under The Slin wordt bij ons niet uitgebracht door DFW maar door splendid dacht ik.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Under The Slin wordt bij ons niet uitgebracht door DFW maar door splendid dacht ik.
    Ah, OK. Als ik nog eens in de MediaMarkt ben, zal ik eens even op de DVD versie kijken wie deze uitgebracht heeft...

  8. #8

    Standaard

    Zonet antwoord gekregen van DFW:

    Beste Hr. <mijn naam>,

    Wij hebben helaas de rechten van de genoemde titels, niet uit het faillissement van A-Film over kunnen nemen.
    Rechten voor deze films zitten momenteel dus niet bij DFW... Maar waarschijnlijk blijft de kans dat de films ooit hier gaan uitkomen, zo goed als onbestaande...

  9. #9

    Standaard

    Met een beetje zoeken ben ik erachter gekomen dat Splendid Film inderdaad Under The Skin heeft uitgebracht op DVD op 26 mei 2016 (Bron).
    Wat ik dan wel gek vind is dat deze release in geen enkel persbericht is aangekondigd en ook niet is te vinden in de persberichten voor de releases van mei van dit jaar.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  10. #10

    Standaard

    Ook even Splendid films gemaild. Dit was hun antwoord:

    Beste Tom,


    Helaas brengen we Under the Skin alleen uit op DVD, en It Follows en Open Grave hebben wij niet overgenomen. Ik heb even voor je gecheckt, maar het lijkt erop dat deze titels op het moment niet verkrijgbaar zijn. Hopelijk zijn ze dat in de toekomst wel.
    We moeten er dus niet op hopen, denk ik...



  11. #11

    Standaard

    Hey horror-fans, er is geen dus nog geen blu-ray van It Follows beschikbaar voor benelux. Maar wat als ik de UK versie koop (weliswaar enkel met engelse subs, maar dat geeft niet)? Kan ik mij verwachten aan een gecensureerde versie? Heb de film nooit gezien, maar ik vroeg het mij af aangezien de film in de VS toch R-rated was en de UK bekend staat om zijn strenge voorwaarden ivm censuur. Heeft iemand deze in zijn bezit?

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Dank, alles wat ik moest weten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •