De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Marvel's Iron Fist (Netflix)

    De eerste teaser trailer van SDCC:


  2. #2

    Standaard

    En er is een datum bekend 17 maart .
    Ik geloof dat netflix twee Marvel series per jaar wil uitzenden, dus dat zou betekenen dat The Defenders ergens eind september/begin oktober komt.

  3. #3

    Standaard

    Nog een weekje, dan wordt het eerste seizoen in zijn geheel weer op netflix gezet .

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nog een weekje, dan wordt het eerste seizoen in zijn geheel weer op netflix gezet .
    Eerste recensies zijn een stuk minder positief dan voor de andere MCU Netflix series.

    14% op RT
    Laatst aangepast door tmvde : 10-03-2017 om 17:02

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Eerste recensies zijn een stuk minder positief dan voor de andere MCU Netflix series.

    14% op RT
    Dat doet mij erg weinig, vanwege mijn comicverleden weet ik inmiddels dat ik zulke series hoger waardeer dan de gemiddelde kijker . Daarbij zal wellicht de controverse dat ze geen Aziaat hebben genomen voor de hoofdrol meegespeeld hebben bij de beoordeling.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat doet mij erg weinig, vanwege mijn comicverleden weet ik inmiddels dat ik zulke series hoger waardeer dan de gemiddelde kijker . Daarbij zal wellicht de controverse dat ze geen Aziaat hebben genomen voor de hoofdrol meegespeeld hebben bij de beoordeling.
    Danny Rand is in de comics toch geen Aziaat?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Danny Rand is in de comics toch geen Aziaat?
    Dat klopt, maar toch is er een hele discussie ontstaan...zie de punten hier.
    Voor beide valt wat te zeggen.

  8. #8

    Standaard

    Ik heb nu 8 delen gekeken, en mij bevalt de serie echt prima! Martial arts, superheld (al is er nog geen kostuum te zien) en af en toe zelfs nu wat swordplay; ik ben tevreden. Als ik de serie helemaal gekeken heb zal ik eens kijken waar de kritiek zich op richt; ik zie het nog niet.
    Finn Jones speelt prima, en ik zie nu wel dat, als zijn rol door een Aziaat was gespeeld (zie eerdere post), het een andere draai aan de serie had gegeven. Jessica Henwick is geweldig als Colleen Wing en er komen nog wat leuke personages langs ...

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gisteren aan begonnen (tot aflevering 4) en vind het gewoon een prima serie. Maar ik ben natuurlijk wel fan van het genre.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10

    Standaard

    Gaan nu zo aflevering 5 bekijken,

    tot nu toe kijkt hij lekkerder weg als luke cage
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  11. #11
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ook wel grappig dat hij in 4K-Dolby Vision wordt uitgebracht.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #12

    Standaard

    Yep

    ziet er goed uit,beetje grain,maar dat is niet anders op netflix
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  13. #13

    Standaard

    Nou klaar met iron fist

    vondt het wel oke ,maar ik vondt de acteur die danny speelt niet goed voor deze rol

    de rest speelt heel goed zoals ward en harold
    maar de iron fist vondt ik maar een lachertje
    Laatst aangepast door raymen : 29-03-2017 om 21:47
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  14. #14

    Standaard

    Behoorlijke tegenvaller voor mij. Mager plot dat zeker geen 13 afleveringen weet te vullen en een gebrek aan boeiende personages. Daarnaast wel veel overbodige personages. Met name het ontbreken van een goede badguy is een gemis.

    De serie krijgt op Netflix overigens ook maar een overall score van twee sterren, dat is niet al te best. Begint nu toch ook echt wel wat op uitmelken te lijken.

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    10e MCU TV seizoen in m’n collectie. De 11e komt volgende maand.

    92F6EB73-5BD4-4899-8C34-9DFA4D1C5403.jpg
    Laatst aangepast door tmvde : 08-06-2018 om 08:27

  17. #17

    Standaard

    Seizoen 2 is vanaf volgende week vrijdag te bewonderen. Ik kijk er eerlijk gezegd niet speciaal naar uit, maar ja, ik zal 'm toch wel gaan bekijken. Wel leuk om te zien dat het masker in beeld komt, kan wel iets schelen in de beleving.


  18. #18

    Standaard

    Seizoen 2 was zeker beter dan het eerste seizoen, ik kan niet anders zeggen.
    Veel ontwikkelingen tussen de verschillende relaties Danny - Davos en Danny - Colleen. Gooi daar de mix van de Meachums bij, met een nieuwe aanvulling (die niet helemaal was hoe ik mij haar voorstelde) en je hebt een prima seizoen, beter dan ik mij voorstelde. En ze hebben het niet te lang uitgemolken (10 delen).

  19. #19

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •