De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard Stranger Things (Streaming)

    Stranger Things (Streaming)

    Stranger Things have happend, maar wat als een van je beste vrienden mysterieus verdwijnt en je een vreemd meisje ontmoet...

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 25-07-2016 om 13:23

  2. #2

    Standaard

    Leuk Claudio! Ben zelf gister begonnen met de serie en herken elke letter van je verhaal. Vanavond weer verder
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    Ik ben nou niet echt een serie man maar alles wat ik lees over deze serie spreekt mij wel erg aan.

  4. #4

    Standaard

    In 2 avonden afgekeken nav jouw recensie en het smaakt zeker naar meer. Ook ik herken alles in jouw recensie. Ik hoop dan ook dat Netflix snel komt met een mededeling voor een 2e seizoen. Wellicht andere setting, verhaal maar zelfde tijdperk...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  5. #5

    Standaard

    Ik vond de serie zeker bovengemiddeld goed (een 8), maar ik ben er ook weer niet lyrisch over. Tegen het einde vond ik het iets minder worden qua verhaal (het had niet langer moeten duren) en juist de acteerprestaties van met name de jongens die Dustin en Lucas speelden werden maar minder en minder. Daarentegen staan weer Mike en Eleven, die zeer overtuigend waren.

    Maar van mij mag er een tweede seizoen komen hoor, dan wel weer een nieuwe setting en nieuwe acteurs. Ideeën zullen er toch genoeg zijn lijkt mij.

  6. #6
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb hem inmiddels twee keer bekeken, omdat vrouwlief hem ook wou zie. Meestal valt het dan altijd iets tegen, maar nu niet. Zelfs de tweede keer kon ik er wel van genieten en kijk je iets anders en zie je andere dingen. Het is nu al de Netflix-original met de hoogste kijkcijfers.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #7

    Standaard

    Dat doe je goed. Ik ga eerst Jessica Jones kijken en dan nog wat andere film, dan ga ik hem zeker nog eens herkijken. Ik denk ook dat het een grote herkijk waarde heeft.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •