Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 130 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Thuishaven Ajax gaat Johan Cruijff Arena heten


    Het stadion waarin Ajax zijn thuiswedstrijden afwerkt, gaat de Johan Cruijff Arena heten.

    Dat zijn het bestuur van de Amsterdam Arena (Stadion Amsterdam), de directie van AFC Ajax NV en de burgemeester en wethouders Sport en Deelneming van de gemeente Amsterdam overeengekomen. Het nieuws komt op de dag dat Johan Cruijff zeventig zou zijn geworden.

    Hij stierf op 24 maart 2016.

    Met de naamswijziging willen de drie partijen de beste voetballer die Amsterdam en Nederland heeft gekend een waardig eerbetoon geven, staat in een verklaring. Zoon Jordi Cruijff heeft namens de familie laten weten 'verheugd en vereerd te zijn met de intentieovereenkomst om de naam te wijzigen'.

    Toestemming
    Binnen zes maanden worden de afspraken in een definitief contract voorgelegd aan de gemeenteraad, de directies en raden van commissarissen van de Stadion Amsterdam en Ajax.

    Na de dood van de voetballegende tekenden tienduizenden mensen al een petitie om het stadion, de thuisbasis van Ajax, naar Cruijff te vernoemen. Ook de gemeente Amsterdam sprak zich hiervoor meteen uit. De directeur van de Amsterdam Arena gaf daags na het overlijden eveneens aan de mogelijkheid voor een naamsverandering serieus te willen bekijken.

    Toch duurde het nog even voordat het zover was. Zo moesten niet alleen de nabestaanden toestemming geven, maar ook de aandeelhouders en de acht grote 'founders' Philips, Bouwcombinatie Stadion Amsterdam, Grolsch Bierbrouwerij, KPN, RAI, ABN AMRO Bank, Coca Cola en de Nederlandse Staatsloterij. (FOX Sports/ANP).

    Bron: Foxsports.nl




  2. #102
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #103

    Standaard

    feyemoord.jpg

    Spanning terug in eredivisie?

    http://nos.nl/liveblog/2171873-kampi...feyenoord.html

    We hebben in Nederland zo langzamerhand een traditie van rare ontknopingen, dus ik neem aan dat de nervositeit in Rotterdam-Zuid koortsachtige vormen zal gaan aannemen

  4. #104

    Standaard

    Ik was 2 weken geleden iets te voorbarig.

    #NietsFaaltHarderDanDatEneWoord

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik was 2 weken geleden iets te voorbarig.

    #NietsFaaltHarderDanDatEneWoord
    Sjappie.

  6. #106

    Standaard

    Schandalige actie van het laagste van het laagste uitschot, en dan bedoel ik alleen de mensen die dit op hun geweten hebben:

    http://www.soccernews.nl/news/390307...ruijff,_Keizer

  7. #107

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Schandalige actie van het laagste van het laagste uitschot, en dan bedoel ik alleen de mensen die dit op hun geweten hebben:

    http://www.soccernews.nl/news/390307...ruijff,_Keizer
    Elders gelezen:
    de 1-0 was voor Johan
    de 2-0 was voor Piet
    de 3-0 was voor Sjakie

    NB: ik denk eerder dat dit sjappies zijn:
    http://www.dumpert.nl/mediabase/7126...met_me_er.html
    http://www.dumpert.nl/mediabase/7126...en_in_010.html
    http://i68.tinypic.com/2h6hzfc.jpg

    Abnormaal.

    Stel dat het zondag misgaat in de kuip... dan dit in kwadraat?

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Schandalige actie van het laagste van het laagste uitschot, en dan bedoel ik alleen de mensen die dit op hun geweten hebben:

    http://www.soccernews.nl/news/390307...ruijff,_Keizer
    Komt maar 1 ding bij me boven: opsporen die gasten, Feyenoord 3 punten aftrek en dan de eerstvolgende wedstrijd de foto van hen met adres erbij de hele wedstrijd in beeld. Nou ja , die 3 punten misschien dan niet ivm de normale supporters. Maar ik gun zulke mensen dat er echte supporters komen aan deur die hen eens flink aanspreken op hun achterlijke gedrag..

    Maar dan nog: men ZIET dat spandoek toch? Waarom wordt het niet weggehaald?

    Wie doet zoiets? Die gasten hebben nog minder hersens dan een garnaal!

  10. #110

    Standaard

    Ik vind het zo apart als ik sommige Feyenoord-supporters hoor praten. Soms heb ik het idee dat het voor hen belangrijker is dat Ajax niet kampioen wordt, dan dat ze het zelf wél worden. Wat is dat toch voor Calimero-gedrag van Rotterdammers? Al dat 020-gedoe. Kinderachtig zeg. Je zou bijna gaan hopen dat ze zondag de titel alsnog verspelen, maar zo onsportief ben ik niet. Als je 33 speelrondes bovenaan staat, dan verdien je de titel, maar doe dan wel alsjeblieft een beetje normaal.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #111

    Standaard

    Feyenoorders en Ajacieden succes toegewenst vanmiddag

    Vreemd wat zo'n spannende slotdag met je doet. Ik ben eigenlijk neutraal, het kan me echt niet schelen wie kampioen wordt, en toch word ik verscheurd door twijfels: Ik gun Feyenoord de titel meer, omdat ze al zo lang geen kampioen zijn geweest, en ook omdat ik de club net ietsje sympathieker vind (dat 'wij zijn Ajax, wij zijn de beste' heeft me nooit aangesproken), en toch hoop ik stiekem dat Ajax kampioen wordt. Ik kan het niet goed verklaren.

    Mijn verwachting is overigens dat Feyenoord, in eigen huis, met 50.000 mensen achter zich, kampioen zal worden

  12. #112

    Standaard

    Ik verwacht dat Feyenoord het dun in de broek doet, en dat Heracles zal verrassen. Ik gun het Feyenoord, maar om maar een open deur in te trappen.De bal is rond.
    En elke keer dat op de laatste dag een kampioenschap beslist moest worden kwam er een verrassing uit de bus........
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #113

  14. #114

    Standaard

    Ook hier gefeliciteerd. Nog twintig landstitels, tig KNVB-bekers, 3 Champions League titels en een Wereldbeker te gaan om je de beste club van Nederland te kunnen noemen... Ze kunnen dus nog wel even vooruit in Rotterdam. Het is voor hun supporters te hopen dat ze niet weer 10 jaar of zo hoeven te wachten op de volgende titel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ook hier gefeliciteerd. Nog twintig landstitels, tig KNVB-bekers, 3 Champions League titels en een Wereldbeker te gaan om je de beste club van Nederland te kunnen noemen... Ze kunnen dus nog wel even vooruit in Rotterdam. Het is voor hun supporters te hopen dat ze niet weer 10 jaar of zo hoeven te wachten op de volgende titel.
    Nee hoor er is er maar 1 nodig en die is net binnengehaald. Feyenoord is op dit moment de beste van Nederland. Ajax WAS dat.

  16. #116

    Standaard

    Poeh, was een mooie dag gisteren! Achteraf makkelijk zeggen, en voor mijn rust had ik liever gezien dat ze vorige week al kampioen waren geworden, maar toch wel mooi dat de beslissing in de Kuip viel. Wat een sfeer weer, ook vandaag tijdens de huldiging! Wat ook een keer fijn was; dit keer geen 90 minuten hartverzakkingen, maar relatief snel een gevoel dat het goed zou komen. Extra mooi is natuurlijk de rol van Kuijt in de wedstrijd van gisteren! Heb er zelf 18 jaar op moeten wachten, mijn zoontje vijf maanden, hopelijk hoeft hij niet hetzelfde leed te ondergaan als zijn vader.

    Een van de weinige momentjes van ergernis gister was de eerste reactie van Berghuis na de wedstrijd. Vond het nodig om als eerst aan te geven wat voor een financieel offer hij had gebracht om bij Feyenoord te kunnen spelen... Ondanks dat hij zeker niet onbelangrijk was het afgelopen jaar mag hij hierdoor wat mij betreft weer lekker terug naar Engeland. Nu kijken wat er gaat gebeuren met de selectie, gelukkig heeft van Geel zijn voorwerk goed gedaan en hebben alle spelers nog een contract van minimaal twee jaar. Je kan het niet tegengaan, maar zo krijg je er in elk geval wat voor. Daarnaast is het ook fijn dat het vooral een collectieve prestatie was, een aantal bepalende spelers van dit jaar zullen om uiteenlopende redenen niet heel aantrekkelijk zijn om weg te kopen.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ook hier gefeliciteerd. Nog twintig landstitels, tig KNVB-bekers, 3 Champions League titels en een Wereldbeker te gaan om je de beste club van Nederland te kunnen noemen... Ze kunnen dus nog wel even vooruit in Rotterdam. Het is voor hun supporters te hopen dat ze niet weer 10 jaar of zo hoeven te wachten op de volgende titel.
    Ik heb ergens het idee dat in dit bericht een felicitatie verstopt zit. :P

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Nee hoor er is er maar 1 nodig en die is net binnengehaald. Feyenoord is op dit moment de beste van Nederland. Ajax WAS dat.
    Als je zo redeneert, was PSV dat, lijkt me (afgelopen twee jaar kampioen)

    Maar goed, Feyenoord is het nu en mag zich momenteel dus de beste noemen. Of ze echt de beste waren, is de vraag, maar Ajax en PSV hebben het zelf een beetje vergooid, al was het maar door niet adequaat genoeg te reageren op de transfermarkt. PSV selecteerde niet door en verspeelde, mede door blessures en vormverlies (De Jong), te veel punten door gelijke spelen tegen mindere ploegen, Ajax kocht Ziyech waarschijnlijk te laat, waardoor ze in het begin te veel punten verspeelden.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Als je zo redeneert, was PSV dat, lijkt me (afgelopen twee jaar kampioen)

    Maar goed, Feyenoord is het nu en mag zich momenteel dus de beste noemen. Of ze echt de beste waren, is de vraag, maar Ajax en PSV hebben het zelf een beetje vergooid, al was het maar door niet adequaat genoeg te reageren op de transfermarkt. PSV selecteerde niet door en verspeelde, mede door blessures en vormverlies (De Jong), te veel punten door gelijke spelen tegen mindere ploegen, Ajax kocht Ziyech waarschijnlijk te laat, waardoor ze in het begin te veel punten verspeelden.
    Ik bedoel gewoon dat je moet kijken naar het hier en nu. Ajacieden lopen altijd te koketteren met dat ze ooit in de jaren 70 en midden jaren 90 van wereldklasse waren. Daar mag je idd trots op zijn. Maar op dit moment is Ajax de nummer 2! En als ze dit seizoen de EL winnen zijn ze niet de beste van de wereld, en ook niet de beste van Europa, maar the best of the rest! Net zoals PSV ooit in 88 de beste van Europa was, maar nu bij lange na niet.

  20. #120

    Standaard

    Ik vind dat Feyenoord het dit seizoen geheel op eigen kracht heeft gedaan, en niet perse omdat Ajax en PSV het vergooid hebben. Met 82 punten (die ze echt allemaal zelf hebben gehaald, en niet 'vergooid' zijn door Ajax en PSV ) eindigen is gewoon een heel mooi aantal. Even ter vergelijking: de laatste 4 jaren dat Ajax kampioen werd, was dat achtereenvolgens met 73, 76, 76 en 71 (!!!) punten.....met 71 punten was je deze competitie op de 4e plaats geeindigd.

  21. #121

    Standaard

    Ben blij dat de competitie er nu op zit. Vond het maar een matig boeiend seizoen, met veel te grote krachtsverschillen tussen de eerste drie en de rest. Hopelijk volgend jaar wat spannender. Komende maanden gelukkig even geen EK- of WK-voetbal, zodat andere sporten ook eens wat meer aandacht krijgen
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #122

    Standaard

    Feyenoord gefeliciteerd, maar wij hebben na nog wat langer wachten de beker
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik vind dat Feyenoord het dit seizoen geheel op eigen kracht heeft gedaan, en niet perse omdat Ajax en PSV het vergooid hebben. Met 82 punten (die ze echt allemaal zelf hebben gehaald, en niet 'vergooid' zijn door Ajax en PSV ) eindigen is gewoon een heel mooi aantal. Even ter vergelijking: de laatste 4 jaren dat Ajax kampioen werd, was dat achtereenvolgens met 73, 76, 76 en 71 (!!!) punten.....met 71 punten was je deze competitie op de 4e plaats geeindigd.
    82 punten is heel mooi en die hebben ze inderdaad zelf gehaald. In zoverre geef ik je gelijk. Vergelijken met jaren geleden is echter hachelijk: de verschillen tussen de top 3 en de rest waren dit jaar ongewoon groot, in de jaren dat Ajax 4x achtereen kampioen werd, waren ze veel kleiner; het waren telkens krankzinnige competities, met de gekste uitslagen, geen peil op te trekken. Dit jaar was alles veel voorspelbaarder, met als gevolg dat alle drie de topploegen erg veel punten pakten. zelfs PSV, dat vrijwel het hele seizoen beneden de verwachtingen bleef, haalde 76 punten.

    Feyenoord heeft gewoon recht op de titel, ze hebben het hele seizoen op kop gestaan en herstelden zich telkens goed van tegenslagen. Er wordt hier en daar nogal schamper gedaan over dat vreemde doelpunt tegen PSV, dat doorslaggevend zou zijn geweest. Was misschien ook zo, en ik vind ook: overal toepassen die doellijntechnologie of nergens, maar ik hoorde pas achteraf klachten. Vooraf zei geen mens wat, en men wist toch dat die technologie in die wedstrijd werd toegepast. De scheidsrechter kon men dus ook niks verwijten. En het is allemaal mosterd na de maaltijd.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ben blij dat de competitie er nu op zit. Vond het maar een matig boeiend seizoen, met veel te grote krachtsverschillen tussen de eerste drie en de rest. Hopelijk volgend jaar wat spannender. Komende maanden gelukkig even geen EK- of WK-voetbal, zodat andere sporten ook eens wat meer aandacht krijgen
    Er zijn genoeg andere sporten die de aandacht krijgen. Zeker als je het open kanaal van Ziggo erbij hebt. En je hebt ook nog Eurosport.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Er zijn genoeg andere sporten die de aandacht krijgen. Zeker als je het open kanaal van Ziggo erbij hebt. En je hebt ook nog Eurosport.
    Helaas kun je Ziggo niet zelf kiezen vanwege het monopolie van bepaalde kabelaanbieders, zoals in mijn woonplaats. Daar heeft Caiway het alleenrecht op het kabelnet. Het wordt tijd dat alle kabelnetten opengesteld worden voor meerdere aanbieders van diensten. Meer concurrentie is erg gewenst.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •