Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 130 worden weergegeven.
  1. #1
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard Voetbal Seizoen 2016-2017

    Voetbal Seizoen 2016-2017

    Nog maar net bekomen van de Nederlandse afwezigheid op het EK is het nieuwe seizoen al onderweg, dus tijd voor een nieuw topic!

    Voor wie alles van vorig seizoen nog even wil na wil lezen: hier vind je het topic.

    Voetbal is emotie!

    Dat klopt. Maar wij eisen wel dat beetje respect voor elkaar. Berichten met daarin bewoordingen als "Joden", "Kakkerlakken", "020", "010" etc. worden zonder pardon verwijderd. Uiteindelijk is dit een voetbaltopic op een filmforum.
    Laten we het vooral gewoon over het voetbal zelf hebben.


    Laten we hopen op een spannend seizoen!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #2

    Standaard

    Prognoses voor dit seizoen:

    Feyenoord wint de Johan Cruyff-schaal
    Als de selectie van PSV bijeen blijft zoals deze nu is wordt ze weer kampioen
    Feyenoord wordt tweede en Ajax gaat een heel moeilijk seizoen tegemoet. Het vertrek van Frank de Boer valt toch zwaarder dan verwacht. Zo geweldig is het team van Ajax namelijk niet.
    Ik verwacht overigens wel dat Ajax dit jaar Champions League speelt. PAOK Saloniki moet in ieder geval te doen zijn.
    Willem II degradeert rechtstreeks.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Ik geef PSV dit seizoen ook de beste kansen op het kampioenschap, al hoop ik wel dat ze dat dit keer op eigen kracht doen en niet de titel cadeau krijgen zoals vorig seizoen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Volgens een Griekse kennis van me, inderdaad uit Thessaloniki, maar geen Paok-supporter, stelt Paok niet veel voor; Ajax zou volgens hem zonder al te veel problemen door moeten gaan. Dat Ajax momenteel ook niet tiptop is, zei hem niet zoveel. Paok is volgens hem een héél bescheiden ploeg die niks in de CL heeft te zoeken. Mochten ze zich onverhoopt plaatsen, dan mogen ze naar zijn zeggen blij zijn als ze ook maar één punt halen.

    Enfin, we zullen zien. Winst op Paok lijkt me ook wel een absolute must, anders is het seizoen gelijk naar de gallemiezen.

    PSV is inderdaad favoriet en Feyenoord zal dichterbij komen. Ik zou Ajax toch niet geheel afschrijven; Bosz heeft overal goede resultaten neergezet ... na een minder begin. Zijn aanpak heeft kennelijk enige tijd nodig, maar ik heb het programma eens bekeken, en Ajax heeft een relatief licht programma in het eerste gedeelte van de competitie, dat kan de ploeg helpen.

  5. #5

    Standaard

    Het gaat weer tussen PSV en Ajax.......en de rest volgt op (verre) afstand.

    Johan Fruitschaal is voor PSV; de beker is een grote grabbelton.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Het gaat weer tussen PSV en Ajax.......en de rest volgt op (verre) afstand.

    Johan Fruitschaal is voor PSV; de beker is een grote grabbelton.
    Ik heb ook het gevoel dat het opnieuw tussen die twee zal gaan, maar ik zie Feyenoord toch wel geruime tijd meedoen en dichterbij komen, het verschil zal zeker geen 20 punten bedragen.

    Die beker kunnen ze volgens mij even goed afschaffen, of als zaaltoernooi spelen in de winterstop, eventueel met een finale in de Gelredome.

  7. #7

    Standaard

    Als supporter van FC Eindhoven kan ik U melden dat wij ons een jaar lang kampioen van de Lichtstad mogen noemen. Blauw-wit won vanavond met 0-1 (ja, ook nog op het veld van de tegenstander) van het normaal gesproken oppermachtige Rood-Wit.

    De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat we scoorden uit vrijwel de enige geslaagde counter en PSV zeker zes, zeven levensgrote kansen om zeep hielp. Luuk De Jong schoot zelfs naast een leeg doel.
    Maar het deed mijn blauw-witte hart toch goed.

    Ajax slechts 1-1 tegen PAOK ... was Paok beter dan verwacht of blijft Ajax vooralsnog beneden Amsterdams Peil?

    (Tussen twee haakjes: Ajax kan niet winnen van AFC, PSV verliest van Eindhoven - dat wordt nog een leuke competitie)

  8. #8

    Standaard

    Je weet het nog niet, maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat FC Eindhoven dit jaar kampioen van de Jupiler-league wordt!
    Het eerste bewijs hiervoor hebben ze gisterenavond geleverd.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Als supporter van FC Eindhoven kan ik U melden dat wij ons een jaar lang kampioen van de Lichtstad mogen noemen. Blauw-wit won vanavond met 0-1 (ja, ook nog op het veld van de tegenstander) van het normaal gesproken oppermachtige Rood-Wit.

    De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat we scoorden uit vrijwel de enige geslaagde counter en PSV zeker zes, zeven levensgrote kansen om zeep hielp. Luuk De Jong schoot zelfs naast een leeg doel.
    Maar het deed mijn blauw-witte hart toch goed.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Je weet het nog niet, maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat FC Eindhoven dit jaar kampioen van de Jupiler-league wordt!
    Het eerste bewijs hiervoor hebben ze gisterenavond geleverd.
    Het zou leuk zijn, Ludo. Anderzijds vrees ik toch dat het leuke ploegje dat we nu hebben in de eredivisie een moeilijke tijd tegemoet gaat. Zelfs met deze groep zou het lastig worden, maar je raakt snel enkele van je beste spelers kwijt en vervangers zijn moeilijk te vinden. FC Eindhoven kan niet als Napoli zomaar 30 miljoen voor Milik op tafel gooien

    Maar goed, de Lichtstad is een jaar lang van ONS

  10. #10

    Standaard

    Ajax zal het denk ik nog moeilijk krijgen om de voorronde Champions League te bereiken. Mochten ze uitgeschakeld worden, is dat voor ons financieel gezien wel meegenomen.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 27-07-2016 om 18:03

  11. #11

    Standaard

    Op de korte termijn (dit seizoen) wel. Maar Nederland moet nu echt punten gaan pakken voor de UEFA coefficient, anders pakt er straks geen enkele Nederlandse een financieel meevallertje.....

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ook al komt Ajax (of PSV) verder, heel veel verder gaan ze vast niet komen in de zin dat Nederlandse teams voordeel gaan halen. PSV was en uitzondering en doet dat het jaar daarop maar weer een keer. Ik heb alleen een samenvatting gezien, maar het schijnt en leuke wedstrijd van Ajax te zijn geweest. Kampioen kan er maar één worden, maar hoop dit seizoen in ieder geval wat meer vermaakt te worden door Ajax.

    Maar eerst die vervelende en onnodig lange transferperiode doorkomen, want dat kan voor elk team een heel ander seizoen opleveren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Op de korte termijn (dit seizoen) wel. Maar Nederland moet nu echt punten gaan pakken voor de UEFA coefficient, anders pakt er straks geen enkele Nederlandse een financieel meevallertje.....
    Wat maakt het uit. Als je ziet hoeveel Ajax bijv. op zijn bankrekening heeft staan (en mogelijk door de verkoop van Milik er nog flink wat bij krijgt)., maar daar vervolgens niets mee doet, tja, dan blijf je achter de feiten aanlopen. Ik weet nog wel een talentvolle speler van Barcelona die zo langzamerhand wel eens aan wat anders toe is...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb alleen een samenvatting gezien, maar het schijnt en leuke wedstrijd van Ajax te zijn geweest.
    Ik heb de samenvatting inmiddels ook gezien. Ik heb de indruk dat Ajax het nog wel redt tegen dit Paok. De sfeer in het stadion zal wellicht de grootste vijand zijn. Ajax maakte een verrassend goede indruk, fris voetbal, snel druk zettend. Alleen lijkt me het verdedigend concept - erg hoog verdedigend, met Cillessen als een soort extra verdediger in Neuer stijl - wel erg riskant. Goed, als je vroeg druk wilt zetten moet je vooruit verdedigen, maar dit lijkt me tegen een betere tegenstander neer te komen op zelfmoord. Als het tegen dit Paok al een paar keer behoorlijk fout loopt ...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Als supporter van FC Eindhoven kan ik U melden dat wij ons een jaar lang kampioen van de Lichtstad mogen noemen. Blauw-wit won vanavond met 0-1 (ja, ook nog op het veld van de tegenstander) van het normaal gesproken oppermachtige Rood-Wit.
    Als supporter van PSV kan ik U melden dat ik niks van deze friendly gezien heb. Desalniettemin: gefeliciteerd.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Als supporter van PSV kan ik U melden dat ik niks van deze friendly gezien heb. Desalniettemin: gefeliciteerd.

  17. #17

    Standaard

    Teleurstellende wedstrijd gisteravond. PSV eerste helft en Feyenoord tweede helft het minst slecht. En gelukkig direct een arbitrale misser en domme supporters die vuurwerk gooien, ook nog eens vlakbij de plekken voor gehandicapten..Hoop niet dat dit de toon gaat zetten voor het komende seizoen.

    Wel lichtpuntje voor Feyenoord; Berghuis is net gepresenteerd op huurbasis vanuit Watford. Schijnt dat hij zelf een aardig loonoffer heeft moeten doen, dus dat siert hem dan extra!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Teleurstellende wedstrijd gisteravond. PSV eerste helft en Feyenoord tweede helft het minst slecht. En gelukkig direct een arbitrale misser en domme supporters die vuurwerk gooien, ook nog eens vlakbij de plekken voor gehandicapten..Hoop niet dat dit de toon gaat zetten voor het komende seizoen.

    Wel lichtpuntje voor Feyenoord; Berghuis is net gepresenteerd op huurbasis vanuit Watford. Schijnt dat hij zelf een aardig loonoffer heeft moeten doen, dus dat siert hem dan extra!
    Wel zeer pijnlijk voor Feyenoord. Kunnen zelfs tegen een PSV op 80 % niet een goal maken.
    En erger: ik zag nergens aan de kant van Feyenoord de echte wil om te winnen. Feyenoord was NERGENS dreigend, behalve dan die schiettent begin 2e helft oid. Dat waren een paar kansen omdat het even niet goed stond bij PSV. Jammer voor de wedstrijd dat PSV het eerst scoorde, want toen hoefden zij niet meer en konden ze op de counter. Waar ze ook het materiaal aan spelers voor hebben. Nergens het idee gehad dat Feyenoord een goal zou gaan maken. Beschamend eigenlijk.

  19. #19

    Standaard

    Een hele foute selectie foto van een paar spelers van AS Roma, alleen die ene speler doet me erg denken aan een bepaald iemand :


  20. #20

    Standaard

    Oei, die foto is inderdaad erg fout. Lelijke shirts, foute schoenen, derde man met halsdoekje, oh nee, ik zie het al: dat is gewoon het standaard kliederwerk. Die linker lijkt wel wat op Arie, sorry: Aron Winter, maar die bedoel je zeker niet. De tweede met snor doet me ook aan iemand denken...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #21

    Standaard

    Commentaar van Cocu in het AD: "We werden steeds verder teruggedrongen. Een aantal spelers liep flink op zijn tandvlees..."

    Ja, het staat er echt! De competitie is nog niet eens begonnen en PSV is al doodmoe. Geen idee waarvan, want er werd niet in een bijster hoog tempo gespeeld. Ok, ze hadden de zware oefenwedstrijd tegen FC Eindhoven misschien nog in de benen, maar een profvoetballer moet toch minstens 2, 3 wedstrijden per week kunnen spelen, dunkt mij, zeker in het begin van de competitie.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Oei, die foto is inderdaad erg fout. Lelijke shirts, foute schoenen, derde man met halsdoekje, oh nee, ik zie het al: dat is gewoon het standaard kliederwerk. Die linker lijkt wel wat op Arie, sorry: Aron Winter, maar die bedoel je zeker niet. De tweede met snor doet me ook aan iemand denken...
    Ik bedoel inderdaad de voorste. Die doet me denken aan een bepaalde Oostenrijker uit het verleden.

  23. #23

    Standaard

    Een afgrijselijk zwak Ajax mag in de handjes knijpen met een positief resultaat in Griekenland. Ik heb enkel een samenvatting gezien, maar krantencommentaren bevestigden de indruk dat Ajax ondermaats presteerde en goed is weggekomen. De penalty was formeel gezien terecht, maar er zullen weinig scheidsrechters zijn die hem geven, zeker tegen de thuisploeg, in een kolkend stadion, en het tweede doelpunt van Klaassen - hoewel fraai - leek veel op een lucky shot. Ik had het idee dat hij niet goed wist wat hij met die al aanmoest en 'm daarom maar een lel gaf, die dus wonderwel uitviel.
    Enfin, daar zal men zich bij Ajax geen zorgen om maken, om andere dingen misschien wel.

    De kans op twee CL-deelnemers blijft, maar Ajax zal nog flinke stappen moeten zetten om PSV serieuze concurrentie aan te doen, al hebben we nog geen echte indicatie omtrent de werkelijke kracht van die ploeg. De "schaal" was geen echte graadmeter.

  24. #24

    Standaard

    Heerlijke seizoensopener voor Feyenoord. Bij vlagen zeer goed spel en aan het eind volwassen uitgespeeld. Naast het mooie spel verder ook genoeg te genieten; Jones die er sterk en vol vertrouwen uitzag, Elia in topvorm en Woudenberg die (ondanks paar ongelukkige momentjes) er veel beter uitziet dan Nelom. Verder debuut van Berghuis en goal voor Jorgensen. Ofwel een droomstart.

    Als ik dan persoonlijk nog een klein minpuntje moet verzinnen; jammer dat het een vernedering was voor de andere club die ik een warm hart toedraag, zag er ook niet best uit aan de kant van Groningen. Daar ontbraken nog wel een aantal speler vanwege Olympische spelen en omdat ze nog niet de papieren voor elkaar hadden.

  25. #25

    Standaard

    Heb je ooit gehoord van wedstrijdfit zijn? Een voorbereiding met trainingen en oefenpotjes is niet hetzelfde als een competitiewedstrijd. Het is niets bijzonders. Gebeurt bij iedere club

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •