De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Zoolander 2 (Blu-ray)

    Zoolander 2 (Blu-ray)

    Als je Zoolander hebt gezien, dan weet je precies wat je van Zoolander 2 kunt verwachten, namelijk meer van hetzelfde

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Wie is Mila Jolovich??
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #3

    Standaard

    Waar zie je dat dan? Nee hoor grapje, aangepast naar Milla Jovovich. Bedankt voor de tip!

    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #4

    Standaard

    In mijn ogen een volstrekt overbodige sequel. Het origineel was al niet leuk, dus ik was erg verbaasd over het - vermeende - succes daarvan. Maar ja, Amerikanen hebben nu eenmaal een heel ander gevoel voor humor dan wij hier in Europa. Nee, deze komt er bij mij niet in. Nog meer Ben Stiller verdraag ik niet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •