De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard GVR, De / BFG, The (Bioscoop)

    GVR, De / BFG, The (Bioscoop)

    Steven Spielberg waagt zich ook aan het beroemde verhaal van Roald Dahl. En met succes.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    De film was nochtans een flop aan de kassa's, in verhouding tot de productiekost. Maar het is Dahl hè, dus ik ga 'm zeker nog eens bekijken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Bwa Werner, een "kassucces" staat bij mij al lang niet meer garant voor kwaliteit: kijk maar naar Batman V Superman. Totnogtoe heb ik al heel wat positieve dingen over de film gehoord, vooral ook over de vertolking van Mark Rylance. Grote fan van hém, Spielberg, Roald Dahl en Disney dus ook voor mij is dit een must-see.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #4

    Standaard

    Volgens bronnen is het geen kassucces wegens het ontbreken van grote sterren in de film waarvoor mensen naar de bioscoop gaan. Geen Tom Cruise, Julia Roberts of Jason Statham, zeg maar...
    Aan een bioscooprelease zal men dan mogelijk niet zo veel verdienen, maar ik verwacht hier wel een hoge opbrengst via de home-entertainment-markt.
    En diegene die niet naar de bioscoop gaat mist toch een hele mooie film op het grote doek!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Bwa Werner, een "kassucces" staat bij mij al lang niet meer garant voor kwaliteit: kijk maar naar Batman V Superman. Totnogtoe heb ik al heel wat positieve dingen over de film gehoord, vooral ook over de vertolking van Mark Rylance. Grote fan van hém, Spielberg, Roald Dahl en Disney dus ook voor mij is dit een must-see.
    Wat doet Disney in dit rijtje?????

    Uitgever: Entertainment One
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Wat doet Disney in dit rijtje?????

    Uitgever: Entertainment One
    Disney heeft (naast o.a. Walden Media) de film mede geproduceerd en in Amerika ook gedistribueerd. In de rest van de wereld liggen de distributierechten echter bij verschillende maatschappijen. In Nederland (en de UK) liggen de distributierechten bij Entertainment One.

  7. #7

    Standaard

    Wil hem ook zeer graag zien maar ik ga hiervoor niet naar de bioscoop en bijna 11 euro betalen. Als ik hem later toch voor iets meer aankoop.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wil hem ook zeer graag zien maar ik ga hiervoor niet naar de bioscoop en bijna 11 euro betalen. Als ik hem later toch voor iets meer aankoop.
    Ik denk dat je dan een vergissing begaat. De film is prachtig op groot doek! Een ware belevenis.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Bwa Werner, een "kassucces" staat bij mij al lang niet meer garant voor kwaliteit
    Ik laat me daar ook niet door leiden, hoor.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Disney heeft (naast o.a. Walden Media) de film mede geproduceerd en in Amerika ook gedistribueerd. In de rest van de wereld liggen de distributierechten echter bij verschillende maatschappijen. In Nederland (en de UK) liggen de distributierechten bij Entertainment One.
    Zie ook: Bridge To Terabitha.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zie ook: Bridge To Terabitha.
    Ik zie het, Disney is 1 van de 6 producenten ...
    http://www.imdb.com/title/tt3691740/...?ref_=tt_dt_co
    "A man's got to know his limitations", ...

  12. #12

    Standaard

    Ik ben gisteren de film in de cinema gaan kijken en ik kan beamen wat Ludo al eerder over de film zei. Visueel is het echt een topper, en al vanaf de eerste minuten zit de sfeer van het Roald Dahl-boek goed, met als hoogtepunt toch wel de acteerprestatie van Mark Rylance wat mij betreft. Als ik een woordje kritiek moet leveren is het dat de film voor het hedendaagse publiek misschien wat als (te) traag beschouwd zou kunnen worden. En daarmee is het toch wel een klein beetje Spielberg op autopiloot, maar dat deerde me deze keer echt niet.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  13. #13

    Standaard

    Ik heb dit boek eeuwen geleden gelezen op de lagere school en kan me er helaas niets meer van herinneren.
    Is het ook een leuke film om met mijn zoontjes van 7 en 10 heen te gaan? Kijkwijzer zegt van wel, maar meer inhoudelijk, het snappen van het verhaal etc.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  14. #14

    Standaard

    Ik ben met de kinderen (8 en 12 jaar) geweest en die vonden 'm prachtig. Verhaal is makkelijk te volgen voor ze; het is redelijk simpel en duidelijk weergegeven.

    In Nederland is de film trouwens een grote hit; meer dan 100.000 bezoekers in de 1ste week.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •