De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ghostbusters (2016) (Bioscoop)

    Ghostbusters (2016) (Bioscoop)

    Na ruim 25 jaar zijn de Ghostbusters weer nodig om New York te ontdoen van geesten.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Het is ook echt een film waar ik me ook niet zo zal storen als de effecten niet altijd even juist zijn.Voor mij gaat dit zeker een Blu-ray worden.

  3. #3

    Standaard

    Komt op mij nogal over als een (te) vergevingsgezinde review. Misschien dat dit ook kenmerkend zal blijken te zijn bij de tweedeling van voor- en tegenstanders; zij die alle zwaktes van de film vergoeilijken en vergeven en zij die dat niet doen/kunnen. Ik ga het zelf ervaren vanavond.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #4

    Standaard

    Er is niet zoiets als een foute review. De kern van een review is net dat het de mening van de recensent is. Met alle mooie films die er gemaakt worden en met het acute tijdgebrek om ze allemaal te zien, denk ik evenwel dat ik Ghostbusters 2016 links ga laten liggen. Ik zit echt niet te wachten op een film vol grappen over mannelijke geslachtsdelen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Klopt, mij hoor je dan ook niet zeggen dat het een foute review is hoor Vergevingsgezind, dat wel...maar dat mag.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 14-07-2016 om 13:16
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Klopt, mij hoor je dan ook niet zeggen dat het een foute review is hoor Vergevingsgezind, dat wel...maar dat is toch wat anders.
    Ik snap je reactie enigszins als je de reacties hier op het forum er op naleest.
    Maar ik lees nooit andere recensies of commentaren van een film als ikzelf een recensie ga schrijven.
    Ik ben dus een soort van open in de film gestapt, wel met de eerste films in het achterhoofd natuurlijk.
    In het begin probeer je ze te gaan vergelijken, maar dat moet/zal je al snel loslaten, omdat ze te verschillend zijn.
    Natuurlijk zijn er overeenkomsten en dan 'wint' eigenlijk altijd het origineel, maar ondanks de foute grappen (die over mannelijke geslachtsdelen, zoals Werner dat noemt, valt reuze mee) heb ik best lol met deze film gehad.
    Zie het als The Naked Gun of Hot Shots-films. Maak 100 grappen en er zijn er 10 geslaagd. Dat geldt voor deze Ghostbusters ook. Dat er dan 90 niet echt binnenkomen kan de pret nauwelijks drukken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #7

    Standaard

    ik sla deze over
    "A man's got to know his limitations", ...

  8. #8
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik was wellicht het meest sceptische van allen. God oh God, hoe kon ik straks nog rondlopen met mijn coole Ghostbusters-shirt. Een schande dat ze dit gingen doen. Ghostbusters daar blijf je vanaf! En die trailers hielpen ook al niet...
    Maar eigenlijk - een aantal maanden later - vond ik hem eigenlijk best leuk. De Ghostbuster-sfeer zit erin en ik heb toch echt wel gelachen. 3D op Blu-ray Disc treed vaak letterlijk uit het (2.35:1) beeld en dat geeft zeker een apart en uniek effect. Geen klassieker dus, maar zeker niet zo slecht als ik vooraf dacht, maar dat helpt natuurlijk al. De recensent was er dit geval gewoon iets sneller achter als ik.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •