Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 37 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Jungle Book (2016) - Blu-ray

    De covers zijn er: 24/08



    Vind em wel mooi, niet meteen enorm commercieel. Alleen jammer van de frans, maar goed gelukkig krijgen we meteen een 3D versie en geen extra franse leeftijdslogo's zoals civil war.

  2. #2

    Standaard

    Had ie maar een slipcover zoals in duitsland...

  3. #3

    Standaard

    Netjes.

    Gelukkig gaat voor mij als film/game liefhebber de maand Augustus geen droge worden.

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooie hoezen. Nog steeds jammer van die Franse titels, want zouden ze echt niet begrijpen om welke film het gaat zoals de Duitse versie, maar verder vind ik die niet perse mooier.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Had ie maar een slipcover zoals in duitsland...
    Ik vind het heel bijzonder dat op de cover van deze Duitse versie "The Jungle Book" staat en niet "Das Dschungelbuch", zoals bij de enige en echte originele uitgave.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #6

    Standaard

    Je mag blij zijn dat je een 3D versie krijgt. Vraag maar aan iemand in de USA hoe blij zij zijn met hun uitgave .

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik vind het heel bijzonder dat op de cover van deze Duitse versie "The Jungle Book" staat en niet "Das Dschungelbuch", zoals bij de enige en echte originele uitgave.
    Hoe bedoel je?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Hoe bedoel je?
    Nou dit:

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #9

    Standaard

    Ah, juist, toch mooi dat ze dat nu niet doen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nou dit:


  10. #10

    Standaard

    Iemand hem al ergens gespot ? Enkele Standaard Boekhandels hebben de dvd binnen. Maar ja daar is niemand wat mee.

    Wil deze film nu wel eens in goeie kwaliteit zien. Trailers op youtube lijken altijd wazig en vettig en ook de 3D versie in de bioscoop bij Kinepolis was niet dat. Benieuwd hoe deze thuis in 3D uitpakt.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Iemand hem al ergens gespot ? Enkele Standaard Boekhandels hebben de dvd binnen. Maar ja daar is niemand wat mee.

    Wil deze film nu wel eens in goeie kwaliteit zien. Trailers op youtube lijken altijd wazig en vettig en ook de 3D versie in de bioscoop bij Kinepolis was niet dat. Benieuwd hoe deze thuis in 3D uitpakt.
    vandaag gekocht in videopalace Torhout 24 euro

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    vandaag gekocht in videopalace Torhout 24 euro
    Nja, , daar ga niet weer naartoe. Bij vorige nieuwe release paar keer geweest en daar zeggen ze dan dat hij nog niet binnen is. Of net uitverkocht is... Ook om depressief van te worden die Videopalace. Alsof iedereen zijn oude dvd's daar heeft binnengebracht.

  13. #13

    Standaard

    Helaas gemist in de bios, maar dat zal mij niet overkomen met de blu-ray .

  14. #14

    Standaard

    Foto's van de Engelse versie (gevonden op het forum van Blu-ray.com). Zowel de 2D- als 3D-versie heeft Nederlandse ondertitels volgens de cover.






  15. #15

    Standaard

    Het was al eerder aangegeven dat de Uk versie nederlandse subs had. Mooie slipcover.

  16. #16

    Standaard

    Denk ook dat ik deze ga bestellen. Spijtig genoeg zijn de subs nog niet bekend van captain america, anders kon ik ze samen al bestellen om de verzendkosten wat te drukken op amazon.
    BD (1243) What i Watch

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Mooie hoezen. Nog steeds jammer van die Franse titels, want zouden ze echt niet begrijpen om welke film het gaat zoals de Duitse versie, maar verder vind ik die niet perse mooier.
    Daaronder staat een regel in het duits, weliswaar erg klein, maar toch. Ik heb de UK versie besteld omdat ik gewoon het liefste de originele taal op de cover wil, en niet van een ander land wat de schijf uitbrengt. Als ik dan een paar euro meer zou betalen: Graag.

  18. #18

    Standaard

    Heeft de NL uitgave ook een slipcover?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Heeft de NL uitgave ook een slipcover?
    neen geen slipcover

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wel prachtige beeldkwaliteit zeg.
    Zeker. Vanmiddag zitten kijken. Mooie film.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    neen geen slipcover
    Jammer, maar niet omverwacht. Ach ja, Cinderella, Maleficent en Pan heb ik ook zonder.

  23. #23

    Standaard

    Ik ben blij dat mijn UK blu-ray onderweg is. Want "Le Livre de la Jungle" onder de titel was voor mij reden hem hier niet aan te schaffen.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Jammer, maar niet omverwacht. Ach ja, Cinderella, Maleficent en Pan heb ik ook zonder.
    Pan ?

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Pan ?
    Ik weet het, geen Disney, maar ik tel 'm een beetje bij de 'live-action' sprookjes . Bij Pan zit er trouwens wel een slipcover omheen zag ik net .

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •