De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 100, The - Seizoen 2 (DVD)

    100, The - Seizoen 2 (DVD)

    In het tweede seizoen krijgen Clark en haar vrienden te maken met een nieuwe vijand.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Een zeer aangename reeks, het tweede seizoen is een stuk beter dan het eerste. Alleen vind ik een 7/10 schromelijk overdreven voor dat beetje extra's.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Ben hier ooit eens naar beginnen kijken maar niet verder gekeken. Gewoon stom. Ieder zijn ding natuurlijk.

  4. #4

    Standaard

    Zeer aan te raden sf serie. Als je niets geeft om subs, maar wel om mooi beeld en geluid, dan moet je zeker voor de US blu-ray gaan!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Een zeer aangename reeks, het tweede seizoen is een stuk beter dan het eerste. Alleen vind ik een 7/10 schromelijk overdreven voor dat beetje extra's.
    Ik vind het persoonlijk voor een uur extra's en zeker met de kwaliteit ervan een prima cijfer. Er is ook echt aandacht aan besteed door niet alle deleted scenes gewoon als 1 extra bij elkaar te gooien, maar ze netjes per episode te verdelen. Ik heb alle extra's ook met veel plezier bekeken, zeker het panel bij comic con en is kwaliteit niet belangrijker dan kwantiteit?
    Laatst aangepast door Laurens van der Molen : 07-07-2016 om 09:06
    It's my round killing thing.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurens van der Molen Bekijk bericht
    ... en is kwaliteit niet belangrijker dan kwaliteit?
    Ik denk dat je "dan kwantiteit" bedoelt

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik denk dat je "dan kwantiteit" bedoelt
    Denk ik ook .
    It's my round killing thing.

  8. #8

    Standaard

    Ik heb het tot en met aflevering 8 kunnen redden, maar toen gaf ik het op. Er zijn imo zoveel betere nieuwe sci-fi series zoals The Expanse (echt een aanrader!) of Dark Matter.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb het tot en met aflevering 8 kunnen redden, maar toen gaf ik het op. Er zijn imo zoveel betere nieuwe sci-fi series zoals The Expanse (echt een aanrader!) of Dark Matter.
    Van seizoen 1 of 2? Tweede seizoen is echt geweldig. The Expanse staat al een tijdje in mijn Wish list bij Amazon.com

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Van seizoen 1 of 2? Tweede seizoen is echt geweldig. The Expanse staat al een tijdje in mijn Wish list bij Amazon.com
    Inderdaad van seizoen 1 .
    Ach ja, aan series geen gebrek voor wat ik nog wil kijken. Ik wil ook nog steeds DS9 en Voyager opnieuw kijken, maar dat komt er ook maar niet van.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •