Pagina 23 van 46 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 1133 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Hmmm
    motion eye care toch
    ik heb uit ,laag, en hoog

    wel in de isf dag en nacht stand
    Wat bedoeld men met isf?

    Dag en nacht stand zie ik nergens staan.
    Of bedoelen jullie mode donkere kamer en lichte kamer?

    Ik bemerk wel dat soms na een tijdje kijken het beeld dimt, en dat wil ik niet.
    Laatst aangepast door Filmlover : 25-04-2017 om 00:44

  2. #552
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nog even en de nieuwe modellen zijn verkrijgbaar. En vreemd genoeg blijft - bij televisie-schermen - de geschiedenis zich herhalen. Wat als mij scherm nu stuk gaat? Gisteren bekroop mij dat gevoel na het bekijken van een 3D-film. "Dat wil ik echt niet missen" schoot door mijn gedachte, juist op dit OLED-scherm. Toch daarna keek ik (op advies ) Lucy op UHD BD. Dat was ook echt erg mooi, zeker in combinatie met Dolby Armos. Gelukkig kun je met dit scherm nog gewoon kiezen. De nieuwe schermen? Tja, ik begrijp het, maar snap er helemaal niets van. Dit 3D is zoals ooit bedoeld en toen stierf het een stille dood... Hoop dat mijn mooie scherm het nog lang uithoudt. Althans tot ik de verleiding van echt plat op de muur kan weestaan. Dat plus betaalbaar (veel) groter. Dan wil ik er wel over nadenken!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 11-05-2017 om 20:50 Reden: Typo's
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #553

    Standaard

    En zo is het. Van mij mag 3D blijven, ondanks dat ik er relatief minder naar kijk. Wat mij hierbij toch opvalt, is dat in de productie men er mee stopt, maar veel nieuwe bioscoopfilms te zien zijn in Imax 3D. Zouden ze een slag om de arm houden om toch nog genoeg in 3D blu-ray voor de consument te blijven maken? Hoop van wel.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  4. #554

    Standaard

    Hier ook een voorstander hoor
    kom maar hier met die petitie

    laatst nog guardians of the galaxy 2 in de bios gezien in 3d
    daarvoor nog genoten van deel 1.
    Pffff zoveel mooier in 3d

    laats nog een keer the avengers gekeken wat is die belachelijk goed in 3d
    van het begin meteen al in de film gezogen

    nee als hier de lg overlijd zal ik het eigenlijk ook zo snel niet weten wat ervoor in de plaats moet komen
    jawel trouwens de lg 77e6v
    Laatst aangepast door raymen : 12-05-2017 om 07:15
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  5. #555

    Standaard

    Eigenlijk zou je dan nu nog een extra E6V moeten kopen en in de doos laten zitten; Dan heb je er alvast een reserve

  6. #556

    Standaard

    Nog effe wachten tot hij onder de 2000€ zit
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  7. #557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Hier ook een voorstander hoor
    kom maar hier met die petitie
    Alsjeblieft!

    Laatst aangepast door BigLebowski : 12-05-2017 om 14:37
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #558

    Standaard

    Op de één of nadere manier denk ik dat 3D terug zal komen op tv schermen. Wanneer de 3D functie geen invloed heeft op de maatstaven die producenten willen opleggen voor hun nieuwste schermen... waarom het niet gewoon toevoegen?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  9. #559

    Standaard

    Bijv. deze nieuwe bioscoopfilm: KING ARTHUR: LEGEND OF THE SWORD 3D, dus hoe zit het nou? Krijgen we straks een 3D come back? Weliswaar ben ik eigenlijk off topic

    Laatst aangepast door RHK : 12-05-2017 om 22:20
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  10. #560

    Standaard

    Bioscoop en Home media zij 2 heel verschillende dingen ... denk ook maar eens aan Dolby Atmos

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    Bijv. deze nieuwe bioscoopfilm: KING ARTHUR: LEGEND OF THE SWORD 3D, dus hoe zit het nou? Krijgen we straks een 3D come back? Weliswaar ben ik eigenlijk off topic

    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nog even en de nieuwe modellen zijn verkrijgbaar. En vreemd genoeg blijft - bij televisie-schermen - de geschiedenis zich herhalen. Wat als mij scherm nu stuk gaat? Gisteren bekroop mij dat gevoel na het bekijken van een 3D-film. "Dat wil ik echt niet missen" schoot door mijn gedachte, juist op dit OLED-scherm. Toch daarna keek ik (op advies ) Lucy op UHD BD. Dat was ook echt erg mooi, zeker in combinatie met Dolby Armos. Gelukkig kun je met dit scherm nog gewoon kiezen. De nieuwe schermen? Tja, ik begrijp het, maar snap er helemaal niets van. Dit 3D is zoals ooit bedoeld en toen stierf het een stille dood... Hoop dat mijn mooie scherm het nog lang uithoudt. Althans tot ik de verleiding van echt plat op de muur kan weestaan. Dat plus betaalbaar (veel) groter. Dan wil ik er wel over nadenken!
    Ik hoop het ook Claudio. Pas weer stukjes uit Jungle Book 3D zitten kijken en het is echt heel erg mooi hoor. Maar ja, donderdagavond de UHD van Lucy helemaal zitten kijken, en dat is ook ongelooflijk mooi. Gisteravond de UHD van Star Trek ('09), en dat heeft er ook nog nooit zo mooi uitgezien.
    Ik begrijp het dilemma dat jij eerder aangaf, als je moet kiezen tussen de UHD en de 3D. Wat kies je? Kijk, voor Star Trek is het makkelijk: beide. Maar dat ga ik zeker niet bij alle films doen. Ik ben er nog niet uit, maar de balans slaat nu nog licht door in het voordeel van 3D.

  12. #562

    Standaard

    Gisteren,uiteindelijk de 65 inch E6 voor een mooie prijs kunnen kopen. Vooral jullie reacties op de 3D weergave hebben me over de streep getrokken voor dit toestel. Komende week mag ik hem ontvangen en hoop ik een groot verschil te zien t.o.v mijn Samsung 55a956.

  13. #563

    Standaard

    succes met je aankoop, en veel 3d plezier
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  14. #564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtos Bekijk bericht
    Gisteren,uiteindelijk de 65 inch E6 voor een mooie prijs kunnen kopen. Vooral jullie reacties op de 3D weergave hebben me over de streep getrokken voor dit toestel. Komende week mag ik hem ontvangen en hoop ik een groot verschil te zien t.o.v mijn Samsung 55a956.
    Kan niet anders dan dat je tevreden zult zijn over de 3D .

  15. #565

    Standaard

    Na wat weken kijken met eerder genoemde instellingen kreeg ik toch het idee dat er nog wel wat te verbeteren viel.
    Had nl. last van "witter dan wit" en toch wat te natuurlijk ogende kleuren, als je begrijpt wat ik bedoel...

    Heb dit weten op te lossen door "Dynamisch contrast" en "Dynamische kleur" uit te schakelen.
    Bijkomend voordeel is dat het detailniveau is toegenomen en vreemd genoeg ook dat (camera)bewegingen natuurlijker ogen.
    De nog aanwezige judder is terug gebracht naar een niveau dat je bijvoorbeeld ook in de bios kunt waarnemen.
    Het proberen waard dus als het bij jullie nog aan staat!
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 17-05-2017 om 11:00

  16. #566

    Standaard

    Die 2 optie moet je afblijven ook super resolutie uit
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  17. #567
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Precies, alles uit!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #568

    Standaard

    Behalve de tv
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  19. #569
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Oké inderdaad. Misschien niet echt alles uit...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #570

    Standaard


    Blijft zo wel weinig over dat aan mag, toch zonde van al die R&D en bijkomende kosten die we toch met z'n allen mogen betalen...

    Maar goed zal ook eens kijken naar die super res.
    Waarom "moet" die uit??
    M.a.w. welke voordelen behaal je daarmee?

  21. #571

    Standaard

    Arggh van het op andere moment is de HDR optie in Windows 10 bij mij geactiveerd.
    Vermoed dat dit een keer 's avonds gebeurde na een update want het beeld werd op mijn monitor (tv stond uit) even zwart.
    Gisteravond toen ik de LG aanzette verscheen het HDR logo in beeld.
    Alles is dus nu HDR, ook de desktop etc.
    En dat hoeft voor mij niet want dat zou betekeken dat ik ook die modus zou moeten optimaliseren.

    De slider in Windows weer op off zetten resulteert in een veel te helder "washed out" beeld.
    De tv schakelde wel terug naar de normale modus maar toch gaat er dus iets niet goed.
    Opnieuw opstarten, het scherm even niet delen (dus alleen monitor) en dan weer terug etc. werkt allemaal niet.
    Baal hier enorm van want ik kijk alles via de pc...

  22. #572

    Standaard

    Is een losse speler niet veel handiger? Wat is het voordeel van via de PC kijken dan?

  23. #573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Is een losse speler niet veel handiger? Wat is het voordeel van via de PC kijken dan?
    Die losse speler komt er ook zeker nog wel, maar pas na duidelijk is wie wel en niet meegaan met de Dolby Vision trein.

    Kijken via een PC heeft aardig wat voordelen.
    Waar t voornamelijk om draait is vrijheid:
    - Beeldkwaliteit bijvoorbeeld, deze is enorm te finetunen met MadVR icm MPC-HC.
    (ja ik weet t dat zegt iemand die dynamisch contrast en kleur nog aan had staan )
    - Regiovrij kijken is prima te doen.
    - Bronnen in overvloed. Het enige dat je niet kunt kijken is UHD BR, tenzij je wel de juiste hardware hebt.

  24. #574

    Standaard

    Heb t probleem weten op te lossen door de drivers van mijn grafische kaart volledig te verwijderen en een oudere versie te installeren.
    Daarnaast heb ik de automatische driver update van Windows zelf uitgeschakeld. Het trad tenslotte spontaan op.
    Had al met Windows 7, in een multi boot situatie, geprobeerd het probleem te omzeilen maar dat gaf weer andere vreemde resultaten.
    Kortom ik ben weer terug bij af en kan weer gaan genieten!

  25. #575

    Standaard

    Ik heb net mijn 65e6 aangesloten en wat een super beeld al. 3D is gewoon geweldig! Nu alles eens proberen fijn af te stemmen maar ben nu al super tevreden!

Pagina 23 van 46 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •