Pagina 15 van 46 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 1133 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door harkerr Bekijk bericht
    Hallo allemaal. Naar aanleiding van de recensie begrijp ik dat de beide meegeleverde afstandsbedieningen radiografisch zijn. Maar -als ik het ook goed begrijp- de televisie kan wel bediend worden met een andere (oudere) LG infrarood afstandsbediening?


    Ik vraag dit omdat ik vanwege een lichamelijke handicap een alternatieve afstandsbediening gebruik, die ik slechts infraroodsignalen kan "leren".
    Ik heb in ieder geval geen idee. Misschien iemand anders wel, maar je kunt natuurlijk ook altijd LG zelf even mailen, dan weet je het zeker!

  2. #352
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik gebruik ook IR, maar je kunt de codes niet van de meegeleverde a.b. leren. Alle recente LG Ir-afstandsbedienigen werken in ieder geval.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #353

    Standaard

    De nieuwe modellen van LG OLED voor 2017 zien er mooi uit. Ik ben benieuwd naar de hardview test van de nieuwe LG OLED65 E7.
    Misschien het topmodel W7 die maar 3,8mm dun is en men aan de muur kan rollen.


    http://bilder.hifi-forum.de/medium/4...017_739186.jpg

  4. #354
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat aan de muur rollen is het enige wat ik interessant vindt. En Dolby Atmos in een Soundbar??? Ik vind het gewoon jammer dat 3D is opgeofferd voor meer Nits. Maakt mijn scherm ineens heel uniek. Hopen dat hij nog lang heel blijft. Maar straks een keer een 80" of meer plat aan de muur lijkt me wel wat.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #355

    Standaard

    +1
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  6. #356

    Standaard

    Ik heb de tv ook nog snel aangeschaft, zodat ik wat langer verzekerd ben van 3D. Anders toch zonde van zo'n 100 3D-films die ik bezit. Gisteren even stukje Finding Dory 3D gekeken en dat zag er echt fantastisch uit! Ook de tennisfinale zondag werd prachtig weergegeven. Alleen heb ik met normaal tv kijken (bv DWDD) en met name gamen op de PS4 dat ik erg moet wennen aan de kleuren. Denk dat ik daar nog even mee moet stoeien. Ook heb ik weleens het gevoel dat de motion handling niet zo goed is als op mijn plasma-scherm. Maar ook dat is stoeien met de TruMotion optie. Maar blu-ray en 3d blu-ray zijn werkelijk prachtig. UHD blu-ray ga ik pas testen als LG z'n speler uit heeft gebracht, maar dat zal natuurlijk helemaal kwijlen zijn.

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Ik heb de tv ook nog snel aangeschaft, zodat ik wat langer verzekerd ben van 3D. Anders toch zonde van zo'n 100 3D-films die ik bezit. Gisteren even stukje Finding Dory 3D gekeken en dat zag er echt fantastisch uit! Ook de tennisfinale zondag werd prachtig weergegeven. Alleen heb ik met normaal tv kijken (bv DWDD) en met name gamen op de PS4 dat ik erg moet wennen aan de kleuren. Denk dat ik daar nog even mee moet stoeien. Ook heb ik weleens het gevoel dat de motion handling niet zo goed is als op mijn plasma-scherm. Maar ook dat is stoeien met de TruMotion optie. Maar blu-ray en 3d blu-ray zijn werkelijk prachtig. UHD blu-ray ga ik pas testen als LG z'n speler uit heeft gebracht, maar dat zal natuurlijk helemaal kwijlen zijn.
    Die TruMotion zet je beter af. Wat een waardeloze functie. Bel mij als dat werkt op eender welke tv!
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  8. #358
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Ik heb de tv ook nog snel aangeschaft, zodat ik wat langer verzekerd ben van 3D. Anders toch zonde van zo'n 100 3D-films die ik bezit. Gisteren even stukje Finding Dory 3D gekeken en dat zag er echt fantastisch uit! Ook de tennisfinale zondag werd prachtig weergegeven. Alleen heb ik met normaal tv kijken (bv DWDD) en met name gamen op de PS4 dat ik erg moet wennen aan de kleuren. Denk dat ik daar nog even mee moet stoeien. Ook heb ik weleens het gevoel dat de motion handling niet zo goed is als op mijn plasma-scherm. Maar ook dat is stoeien met de TruMotion optie. Maar blu-ray en 3d blu-ray zijn werkelijk prachtig. UHD blu-ray ga ik pas testen als LG z'n speler uit heeft gebracht, maar dat zal natuurlijk helemaal kwijlen zijn.
    Beste manier om te testen of de beperkingen bloot te leggen (als je dat echt wilt).

    https://www.youtube.com/results?search_query=juddertest
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #359

    Standaard

    Bedankt voor de link. Maar aankomend weekend gewoon met eigen ogen een paar films kijken met alle "beeldverwerkers" uitgeschakeld. En pas als mij judder-problemen gaan opvallen én storen ga ik het één en ander aanpassen. Er zijn genoeg instellingen om het naar mijn zin te krijgen. Alleen het gamen op de PS4 zal erg wennen worden. Mijn plasma was daarmee toch een stuk sneller.

  10. #360
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb me er heel even aan gestoord, maar inmiddels is het echt een non-issue. Want zoals je zegt, WYSIWYG.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #361

    Standaard

    Judder op het moment dat personen in beweging komen of wanneer de camera beweegt, zou ik tegenwoordig wel erg irritant vinden. Ik ben er inmiddels zo aan gewend dat mijn TV tijdens dit soort bewegingen altijd een scherp beeld blijft geven, dat ik me onlangs zeer heb gestoord toen ik in de bioscoop de film "La La Land" zag. Of het nu aan de grootte van het doek lag of aan de kijkafstand, maar zodra de camera begon te bewegen werd alles onscherp. Heel irritant. Ik hoop dat jullie LG dat net zo goed kan compenseren als mijn Samsung, want die doet dat voortreffelijk. Sommigen zeggen dat dat onnatuurlijk is, maar ik stoor mij daar totaal niet aan.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #362

    Standaard

    Is Judder nog een issue tegenwoordig dan? Mijn laatste 3 televisies hebben hier totaal geen last van en ben toch ook een behoorlijke gamer mag ik zeggen (ongeveer 100 consoles / handhelds) dus de televisies worden aardig getest
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  13. #363
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Soms merk je het niet, omdat je het voor lief neemt, maar ga je echt gaat kijken met zo'n testfilmpje (zonder beeldverbeteraars) dan blijkt al gauw dat elke tv daar wel in meer of mindere mate last van heeft.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #364

    Standaard

    Voor degene die nog in dubio zitten, bij Foka is dit weekend de 55E6V op te halen voor € 2100,-
    (bron: forum op tweakers.net)
    Niet normaal meer deze kelderende prijzen, heb er inmiddels wel al een week van kunnen genieten
    maar had ik m nu aangeschaft was ik 200 euro rijker geweest...

  15. #365

    Standaard

    Ja ik 1500€
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  16. #366

    Standaard

    Het is een bekend gegeven dat je in januari de uitloopmodellen met grote kortingen kunt aanschaffen. In mei betaal je straks de hoofdprijs voor de modellen van dit jaar (2017). Als je het dus geen probleem vindt om niet het nieuwste model te kopen, kun je dus het beste wachten tot januari/februari.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Voor degene die nog in dubio zitten, bij Foka is dit weekend de 55E6V op te halen voor € 2100,-
    (bron: forum op tweakers.net)
    Niet normaal meer deze kelderende prijzen, heb er inmiddels wel al een week van kunnen genieten
    maar had ik m nu aangeschaft was ik 200 euro rijker geweest...
    Nog bedankt dank rvvnr1!
    Ik ben vrijdagavond langs gegaan, de 65E6V hadden ze voor €3550 staan, voor minder heb ik 'm nooit zien staan....

    En na lang dubben heb ik besloten 'm toch te kopen.....als ik 'm binnen krijg volgt er meer . .

  18. #368
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Yeah! Je had gewoon het juiste excuus nodig.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #369

    Standaard

    3550€ wat een verschiel met 6500€ in juni

    ach ja
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  20. #370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Yeah! Je had gewoon het juiste excuus nodig.
    Ik kon 'm vanmiddag al laten leveren, maar mijn huidige tv wordt (zeer waarschijnlijk) pas volgend weekend opgehaald, dus ik heb het nog een weekje uitgesteld . Een meer uitgebreide reactie volgt dus nog als alles binnen is.

    Tot die tijd heb ik een vraag over de 3d brillen: zijn dit de brillen die erbij horen? Ik moet er toevallig nog 4 stuks hebben, naast de 2 die erbij geleverd worden.
    Of misschien weten jullie wat beters?

  21. #371
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Yep, die heb ik ook erbij gekocht. Cheap maar gewoon prima.

    De blauwe is mij favo.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #372

    Standaard

    niks erbij gekocht.

    bij de media markt gezegd dat er geen bij zaten, kreeg er zo 4

    bam , en bij de bios gevraagd voor de 2 kleinkinderen, okee die waren dan een 1€ per stuk.

    heb nu en bril of 12 liggen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  23. #373

    Standaard

    Gisteren bij me oom de 55E6V aangesloten. Wat een schitterend beeld zeg. Ben jaloers op die zwartwaardes, echt pikzwart. In het donker zie je geeneens waar de tv ophoud hahaha.

    Wat ik trouwens wel ergens las is dat alleen de receivers van dit jaar een dolby vision update krijgen. Beetje zonde me oom en ik hebben allebei een marantz sr7010 van driekwart jaar oud en auro 3d update. Gaan dus niet de sr7011 weer kopen.
    Dan maar op de 2e hdmi uitgang van de oppo het geluid.

    Maar ik denk dat er meer op het forum zijn met dit probleem straks als de dolby vision updates er zijn voor de Oppo....

    Netflix overigens wel al best veel Dolby vision materiaal
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  24. #374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Yep, die heb ik ook erbij gekocht. Cheap maar gewoon prima.

    De blauwe is mij favo.
    Mooi blauw is niet lelijk .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    niks erbij gekocht.

    bij de media markt gezegd dat er geen bij zaten, kreeg er zo 4

    bam , en bij de bios gevraagd voor de 2 kleinkinderen, okee die waren dan een 1€ per stuk.

    heb nu en bril of 12 liggen
    Dus ik kan ook gewoon de brillen gebruiken die ze bij de bios uitdelen? Dat zou helemaal makkelijk zijn...daar heb ik er nog veel van liggen.
    Voor de toekomst dan, nu is de bestelling al onderweg.

    EDIT: nog een aanvullende vraag: ik kan toch gewoon met HDMI 1.4 kabels uit de voeten? De verkoper vroeg nog of ik 'Ultra HD HDMI kabels' er bij wilde (misschien bedoelde hij HDMI 2.0?), maar ik zag het nut niet.
    Laatst aangepast door rogue : 06-02-2017 om 14:16

  25. #375
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Alleen de IMAX-brillen werken niet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 15 van 46 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •