Pagina 12 van 46 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 1133 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Ja beetje raar effect is het.

    morgen belt C.E repair nog.

    ander naar lg bellen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  2. #277

    Standaard

    En? Is er al naar gekeken?

  3. #278

    Standaard

    nee nog niet
    fotos en klacht is naar CE repair.

    en krijg daar denk morgen bericht van

    dus ik wacht nog even af
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  4. #279

    Standaard

    Mooie review, ik heb nu dezelfde TV.
    Op welke mode kijkt u, en met welke settings?

  5. #280

    Standaard

    Zo na wat heen en weer gebeld te hebben met CE repair, en DE bekende MM. komen ze morgen mijn lg omruilen voor een nieuwe :
    het probleem, is blijkbaar duurder om op te lossen ,dan een nieuwe tv
    Het probleem



    hij bleek mooi binnen de garantie te vallen, en de MM lost het mooi op.top
    ben alleen mijn calibratie standen nu kwijt.


    moet ie weer opnieuw gecalibreerd worden of
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  6. #281
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar wel mooi dat het opgelost wordt.
    Tja, oude kalibratiegegevens heb je dan niets aan op een nieuw scherm.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #282

    Standaard

    Nee klopt
    daarom nieuwe afspraak met de calibrateur
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  8. #283

    Standaard

    In deze review op de site van FWD Magazine van de OLED55B6V schrijven ze:

    "Naar verluidt gebruikt de B6 hetzelfde OLED-paneel als de E6 en G6 maar zit er wel een andere chipset in. De verschillen zouden dan ook erg klein kunnen zijn, en onze testen wijzen dat ook uit. Bij de beeldverwerking zien we licht zwakkere resultaten dan de G6. Deinterlacing scoort nog steeds uitstekend, maar bij het herkennen van verschillende framerates voor video en film liep het soms mis. Dat veroorzaakt in uitzonderlijke gevallen lichte moire patronen in zeer fijn detail."

    Is dat vergelijkbaar?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #284
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hij (wij) hebben de E en niet de B. Dus dat gaat niet helemaal op.

    Het klopt wel dat alle schermen bijna identiek zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #285

    Standaard

    Nee, dat begrijp ik dat het niet exact dezelfde schermen zijn. Maar het lijkt op het fenomeen dat beschreven wordt, dus wellicht wordt het door hetzelfde veroorzaakt. Geen scherm is nu eenmaal perfect.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #286
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat kan inderdaad zeker, maar in de quote wijten ze dit aan de chip.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #287

    Standaard

    Dag Claudio,
    Als nog Pioneer Kuro eigenaar las ik u recenssie van de OLED LG 65 E6V met veel plezier, eindelijk is er na 8 jaar een waardige opvolger. Maar hoe oud is u OLED nu en zijn er mensen die nog hierop willen reageren hoe oud hun LG E6V is daar ik op de Duitse Amazon wel een serieus probleem ben tegengekomen i.v.m. deze OLED! De eigenaar heeft zijn recensie op amazon geplaats omdat zijn slechts 5 maanden oude OLED 65 E6V met die zeer mooie dunne glasplaat is beginnen te buigen zodat het al meer een curved wordt. Natuurlijk door die spanning die in het midden van deze OLED ontstaat zijn er al een hoop pixels kapot gegaan. Eerst had hij een foto gemaakt als bewijs voor naar LG te sturen natuurlijk om de OLED goed in beeld te brengen had hij de gordijnen voor zijn ramen opengedaan om veel licht te hebben in zijn woonkamer om duidelijk foto's te maken. Hierop reageerde LG dat het zijn fout is dat er direct zonlicht op de OLED Is terecht gekomen. Hij zei ten eerste dat hij zijn gordijnen open heeft gedaan om duidelijke foto's te maken en ten tweede deze opmerking vind hij terug in de handleiding MAAR er staat duidelijk met direct zonlicht dus met open ramen wat hij natuurlijk nooit heeft gedaan. Hij zegt dat hij zijn Baby van 7000€ wel heel serieus behandeld. Daarop kwam er bericht van LG dat hij zijn tot 6 maanden volledige garantie krijgt en een volledig nieuw OLED zou krijgen. Even later komt er een bericht dat hij nog even op de positieve antwoordt moest wachten van de supervisor van die afdeling. Dan krijgt die geen positieve maar volledige negatieve antwoordt van die persoon bij LG dat ze beslist hebben dat de glasplaat kan buigen en dat die binnen de normen valt. Dat is een voor mij zo'n bekent antwoordt dat ik destijds van Pioneer ook telkens kreeg te horen. Dus mensen jullie zijn gewaarschuwd. De eigenaar laat dit niet zo en heeft daarom zijn verhaal al op de Duitse amazon geplaatst om druk uit te oefenen op LG en desnoods neemt hij nog meer maatregelen. Maar daar ik natuurlijk ook geïnteresserd ben in deze OLED wou ik vragen wat de nu de leeftijd is jullie LG 65 E6V en jullie al iets gemerkt hebben dat die flinterdunne glasplaat begint te buigen?

  13. #288
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mijn OLED-scherm is van de datum van de recensie (pff, ff spieken hoor) 25 juni 2016, dus bijna een half jaar staat (hangt) hij continu te draaien. Compleet foutloos en er gaat geen dag voorbij dat ik niet blij ben. Ik gebruik hem voor films, tv, gameconsoles en zelf als pc-monitor (zoals bijvoorbeeld nu). Mijn glasplaat is verder helemaal niks mis mee en lees het ook niet vaak terug online.

    Op het internet lees je vaak alleen de probleemgevallen. Iemand die geen last heeft meldt dit echt niet op forums. Daarom is het vooral lofzang wat je online vindt. Maar problemen vind je bij elk merk, omdat er altijd wel iets fout kan gaan bij een scherm, maar dat is eerder uitzondering dan regelmaat. De beruchte maandagmorgen-machine. Daarnaast valt (hier) te lezen dat de eventuele probleemgevallen heel netjes worden opgelost - met voor LG de makkelijkste weg - en het scherm te vervangen. Dus alleen maar netjes. En wat je leest moet je soms ook een beetje vertalen. Misschien is die meneer heel lastig of was er reden voor LG om de beoordeling te herzien. Dat meldt zo iemand dan weer vaak niet. Vind je er tien die hetzelfde zeggen, dan wordt het verhaal pas anders.

    Kortom: als dit een probleemscherm zou zijn stond het internet er vol van, want er zijn er echt heel veel de toonbank over gegaan. Het is gewoon het beste van het beste en wordt steeds gunstiger van prijs. Maar je weet ook dat er volgend jaar een opvolger komt waar je net zo makkelijk een maandagochtend-machine kan treffen. Meer een gevalletje pech...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #289

    Standaard

    Ja voor die maandagochtend-machine heb ik schrik natuurlijk. Maar achteraf heb ik hier ook gelezen dat problemen snel opgelost worden door LG met een nieuw toestel, dat mag wel voor de prijs.
    Enig idee hoeveel er al zouden zijn verkocht. Ik kom hier platteTV tegen heeft die een goede naam kwestie service bij problemen? Liever kopen bij een dealer die er veel verkoopt en eventueel beter kan helpen voor een probleem achteraf..
    Laatst aangepast door Frimout69 : 15-12-2016 om 03:42

  15. #290

    Standaard

    De winstmarge op tv's blijft groot hoor, daar moet je absoluut niet aan twijfelen. Als volgend voorjaar de nieuwe modellen van LG OLED uitkomen zal je kort daarna de LG 65 E6V als je goed zoekt voor de helft van de prijs vinden.

  16. #291

    Standaard

    Wat een raar verhaal. Je (OLED-)TV mag niet in direct zonlicht staan omdat dan de glasplaat kan gaan buigen? Wat is dat voor belachelijk iets? Mijn ramen gaan toch ook niet buigen als de volle zon er op staat? Als dat wel zo is bij de LG TV, zoals bovenstaand forumlid beschrijft, dan heeft LG een groot probleem. Dan zijn er ondeugdelijke materialen gebruikt en is er sprake van een zware ontwerpfout. Ik ga er net als Claudio inderdaad van uit dat dit een incident betreft, want ik mag toch wel zelf bepalen waar ik mijn TV (van welk type dan ook) in de woonkamer neer zet?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #292

    Standaard

    Sinds dit weekend de 55 inch versie van de E6 staan en wat een beeld! Echt heel mooi dit. Nog geen 4K speler dus dat nog niet kunnen testen maar Blu-ray ziet er al stukken beter uit. Zwart is echt zwart. Zeer mooi. Moet wel wennen aan het donker ogende beeld. Heb de verlichting en contrast toch wel goed staan dacht ik maar alles lijkt donkerder. Anderen die dit ook hadden in het begin? Of moet ik echt de instellingen veranderen? Andere gamma stand misschien?

  18. #293
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi Marcel.

    Het zal even wennen zijn, maar je kunt de gamma-instelling wel aanpassen (2.0, 2.2, 2.4) aanpassen. Je kunt ook de zwartweergave van HDMI aanpassen, maar dat is te helder. Ik had zelf echter niet de behoefte, omdat mijn voorgaande tv's geleidelijk steeds 'zwarter' werden. Er zijn natuurlijk genoeg testplaatjes waar je zwarter dan zwart of witter dan wit kunt instellen. De meest bekende zijn de THX- of Disney-optimizer, waar je het beeld zo instelt dat je de ene zwarte balk wel ziet en de andere weer niet. Staat dit niet goed, dan zal zwart dichtslippen. Je mist dan details in het zwart. Nu ik de Oppo UHD BD heb met HDR is alles wel weer anders. Daar ben je dat donkere gevoel in ene keer kwijt. Echt een feest.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #294

    Standaard

    Hey die Claudio, alles goed?

    Heb nu de gamma op 2.4 staan, zal eens een andere stand proberen. Meeste sites die instellingen vermelden, raden 2.2 aan. Zal eens kijken wat dat oplevert. Viel vooral op bij Jessica Jones op Netflix. Zij heeft zwart haar, dit was één groot geheel. Vrijwel geen individuele haren te onderscheiden. Lijkt me niet de bedoeling. Hoe heb jij je oled verlichting en contrast staan?
    Wil in de toekomst wel een kalibratie laten doen, moet alleen een goede betaalbare vinden. Arnold is gestopt geloof ik.

    De Oppo staat ook op mijn verlanglijstje, is alleen een beetje prijzig dus moet weer even sparen haha. En de vrouw overtuigen dat dat dé speler is natuurlijk

  20. #295

    Standaard

    Misschien heb je hier iets aan
    http://www.rtings.com/tv/reviews/lg/e6/settings

    Gammacorrectie is een niet-lineaire operatie om de lichtintensiteit, luminantie of helderheid van een afbeelding of bewegend beeld te corrigeren. Deze hoeveelheid gammacorrectie verandert niet alleen de helderheid maar ook de verhouding rood-groen-blauw (RGB).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Hey die Claudio, alles goed?

    Heb nu de gamma op 2.4 staan, zal eens een andere stand proberen. Meeste sites die instellingen vermelden, raden 2.2 aan. Zal eens kijken wat dat oplevert. Viel vooral op bij Jessica Jones op Netflix. Zij heeft zwart haar, dit was één groot geheel. Vrijwel geen individuele haren te onderscheiden. Lijkt me niet de bedoeling. Hoe heb jij je oled verlichting en contrast staan?
    Wil in de toekomst wel een kalibratie laten doen, moet alleen een goede betaalbare vinden. Arnold is gestopt geloof ik.

    De Oppo staat ook op mijn verlanglijstje, is alleen een beetje prijzig dus moet weer even sparen haha. En de vrouw overtuigen dat dat dé speler is natuurlijk
    "A man's got to know his limitations", ...

  21. #296

    Standaard

    Ik heb ooit eens instellingen uit een review op mijn eigen TV toegepast. Echt, het zag er niet uit. Een veel te donker en vreemd gekleurd beeld. Ik stel het beeld op mijn TV tegenwoordig zo in hoe ik vind dat het er het mooiste/beste uit ziet. Of dat technisch gezien de ' optimale' instellingen zijn, kan me verder gestolen worden. Het gaat erom hoe jij het beleeft en wat jij prettig vindt om naar te kijken. Toch? Vertrouw gewoon op je eigen ogen, zou ik zeggen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #297
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Helemaal mee eens.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #298

    Standaard

    waarom stel je dan de vraag en geeft je voorbeelden van aanbevelingen van internet sites...



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb ooit eens instellingen uit een review op mijn eigen TV toegepast. Echt, het zag er niet uit. Een veel te donker en vreemd gekleurd beeld. Ik stel het beeld op mijn TV tegenwoordig zo in hoe ik vind dat het er het mooiste/beste uit ziet. Of dat technisch gezien de ' optimale' instellingen zijn, kan me verder gestolen worden. Het gaat erom hoe jij het beleeft en wat jij prettig vindt om naar te kijken. Toch? Vertrouw gewoon op je eigen ogen, zou ik zeggen.
    "A man's got to know his limitations", ...

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    waarom stel je dan de vraag en geeft je voorbeelden van aanbevelingen van internet sites...
    ??????? Ik begrijp je opmerking niet. Jij geeft toch een link naar een internetsite? En ik stel helemaal geen vraag. Ik zeg alleen maar dat je instellingen uit een review op het internet (en daarbij verwijs ik onder meer naar de link die jij in je bericht opneemt) niet klakkeloos moet overnemen, maar vooral op je eigen ogen en voorkeur moet vertrouwen. Dat werkt bij mij in ieder geval tot nu toe het beste. Of haal je nu twee forumleden door elkaar of citeer je de verkeerde?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #300

    Standaard

    Nooit instellingen overnemen, maar zelf afstellen,met de daar voor bestemde (dvd/blu-rays).
    en op je eigen ogen afgaan.

    je kan zelf best bepalen, of een gezicht te blauw of oranje is, en of gras de goede kleur groen heeft.

    maar klakkeloos overnemen wordt op elk forum afgeraden, en toch doen genoeg mensen het...
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

Pagina 12 van 46 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •