Pagina 22 van 46 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 1133 worden weergegeven.
  1. #526
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gefeliciteerd en welkom bij de steeds groter wordende club. Ga je geen moment spijt van krijgen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Gefeliciteerd en welkom bij de steeds groter wordende club. Ga je geen moment spijt van krijgen.
    Thanks Claudio! Ik kijk er echt naar uit, ben reuze benieuwd!

  3. #528

    Standaard

    PlatteTV.nl deed me een aanbod voor de 55e6 voor 2399,- Dat zit mij nog zo'n 300,- te hoog.
    Ook tegen inruil van mijn Harman kardon dvd-speler en ondanks Pasen konden ze helaas niet zo ver zakken

    Het zal nog lastig worden met het bedrag dat ik ervoor kan/wil spenderen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #529

    Standaard

    Vraag: is er iemand op het forum die de "oogcomfortmodus" heeft uitgeprobeerd? Na het activeren lijkt het of de kleuren natuurlijker ogen, maar het beeld ook in diepte wint.
    Wie wil eens proberen en zijn mening delen?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  5. #530

    Standaard

    Nou ik kan niet veel verschil zien in alle 3 de standen

    ik meen dat het beeld ietsje dimt , maar meer niet

    waar heb jij hem op staan hoog of laag
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  6. #531
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Vraag: is er iemand op het forum die de "oogcomfortmodus" heeft uitgeprobeerd? Na het activeren lijkt het of de kleuren natuurlijker ogen, maar het beeld ook in diepte wint.
    Wie wil eens proberen en zijn mening delen?
    Ik heb het uitstaan, want het ging ten koste van een andere instelling die dan niet meer beschikbaar was (geloof gamma, zo uit mijn hoofd).
    Volgens mij past hij dan heel geleidelijk de helderheid aan afhankelijk van het beeld.

    Ik had een keer dat ik aan het gamen was en dat het wel leek of de schemering insloeg. Even een toets op de A.B. en dan valt pas op hoe geleidelijk hij dimt. Het valt bijna niet op.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Nou ik kan niet veel verschil zien in alle 3 de standen

    ik meen dat het beeld ietsje dimt , maar meer niet

    waar heb jij hem op staan hoog of laag
    Dat is vreemd, Ik heb maar 2 standen. Aan of uit. Hebben we het wel over hetzelfde?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  8. #533

    Standaard

    Hmmm
    motion eye care toch
    ik heb uit ,laag, en hoog

    wel in de isf dag en nacht stand
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  9. #534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Hmmm
    motion eye care toch
    ik heb uit ,laag, en hoog

    wel in de isf dag en nacht stand
    Nee, niet die stand. Een nivo hoger "beeld"
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #535

    Standaard

    He welke bedoel jij dan
    toch in een beeld menu (cinema of isf)
    en dan onder beeldopties
    motion eye care kan geen andere vinden hoor
    daar heb ik uit,laag en hoog
    net een stand boven tru motion
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  11. #536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    He welke bedoel jij dan
    toch in een beeld menu (cinema of isf)
    en dan onder beeldopties
    motion eye care kan geen andere vinden hoor
    daar heb ik uit,laag en hoog
    net een stand boven tru motion
    In het optie scherm waar je kunt kiezen voor ISF nacht en dag, is er ook de optie "oogcomfortmodus" .
    Motion eye care zit in de optie ISF.

    Weet niet precies het verschil. Zal ook eens googelen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  12. #537

    Standaard

    Ohh gevonden
    niet verder gekeken
    hupsakee gelijk het beeld menu in

    als ik switch geeft bij mij het hetzelfde als ik tussen warm 2 en warm 3 schakel
    maat ik begrijp wat claudio bedoeld,als oogcomfortmode is geslecteerd is de witbalans niet meer te veranderen

    een optie die bij dus uit blijft
    Laatst aangepast door raymen : 16-04-2017 om 09:18
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  13. #538

    Standaard

    Knoop doorgehakt en bij Foka de 55" versie besteld!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Knoop doorgehakt en bij Foka de 55" versie besteld!
    Gefeliciteerd, weer eentje bij de club .
    Kun je al je films opnieuw gaan bekijken .

  15. #540

    Standaard

    Ik kijk er al naar uit, met name benieuwd hoe de 3D zal zijn Ook daarvoor gekocht.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik kijk er al naar uit, met name benieuwd hoe de 3D zal zijn Ook daarvoor gekocht.
    Je zal genieten.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  17. #542

    Standaard

    Passieve 3D van deze TV is echt waanzinnig mooi, niet te vergelijken met de actieve 3D die ik op mijn Optoma beamer had... Geen helderheidsverlies, hele lichte (bijgeleverde) brilletjes en last but nog least waanzinnig scherpe 3D effecten!! En dan heb ik alleen nog maar wat demo-materiaal van YouTube bekeken!!

  18. #543

    Standaard

    Demo materiaal ziet er altijd geweldig uit natuurlijk Ik moet nog tot donderdag geduld hebben. Dan wordt hij bezorgd.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #544

    Standaard

    ik kijk persoonlijk liever een goede 3d film op de oled ,dan een uhd fikm

    3d ziet er gewoon zo goed uit.
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  20. #545
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Eens, alhoewel ik een goede UHD BD steeds meer ga waarderen, maar 3D is erg mooi op ons scherm.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #546

    Standaard

    Weet iemand misschien waar je ergens van die (niet al te dure) 3D voorzet brilletjes kan kopen die je op je eigen bril kunt zetten zeg maar? Ik draag overdag lenzen maar s'avonds draag ik vaak m'n bril en als ik dan een 3D film zou willen kijken is zo'n opzet brilletje wel handig.

  22. #547

    Standaard

    Ook als je zo'n passief brilletje draagt word de intensiteit van het witte licht wat gereduceerd naar (aangenaam) waardoor het beeld ook "scherper" overkomt. Soms, met het Oled lampje redelijk hoog, vind ik de ondertitels vaak nogal fel in een donkere ruimte. Zeker laat op de avond.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mausman Bekijk bericht
    Weet iemand misschien waar je ergens van die (niet al te dure) 3D voorzet brilletjes kan kopen die je op je eigen bril kunt zetten zeg maar? Ik draag overdag lenzen maar s'avonds draag ik vaak m'n bril en als ik dan een 3D film zou willen kijken is zo'n opzet brilletje wel handig.
    Ik begreep uit een eerder antwoord dat je die voor een paar euro bij de bioscoop kunt kopen... (ga ik ook doen voor mijn vriendin)

  24. #549

    Standaard

    Die vraag heb ik idd al eerder beantwoord:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Bij Pathe hebben ze die te koop voor € 2,50 en dat is incl. plastic kokertje.

  25. #550
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zolang het maar geen IMAX-brillen zijn, want die werken niet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 22 van 46 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •