Pagina 24 van 24 EersteEerste ... 142021222324
De resultaten 576 tot 583 van 583 worden weergegeven.

Discussie: Hardware review: LG OLED65E6V

Standaard

Nieuwe firmware upgrade.

http://www.lg.com/nl/ondersteuning/ondersteuning-product/lg-OLED55E6V

[04.31.05]

1. Apply for R.E.D(Radio Equipment Directive) radio standard
    2. Improved issue that HEVC channel number is rollback.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

Standaard

succes ermee

aanraders pacific rim 3d
    giardians of the galaxy3d
    rapunzel3d
    enz enz

die firmware is er al een weekje
    maar wat hij doet
    Laatst aangepast door raymen : 28-05-2017 om 08:17
    LG OLED 65E6V DOLBY VISION- DENON Avr x7200w DUNE HD SOLO 4K-MONSTER 2600- isotec Myra2-Horizon box svs sb13 ultra RONDOM ASW SPEAKERS 2xKEF ci161 Thecus 5200

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtos Bekijk bericht
    Ik heb net mijn 65e6 aangesloten en wat een super beeld al. 3D is gewoon geweldig! Nu alles eens proberen fijn af te stemmen maar ben nu al super tevreden!
    Gefeliciteerd, even lekker spelen met de instellingen en ondertussen en daarna genieten .
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Standaard

Ik weet nu pas hoeveel ik gemist heb. Als je de 3D van deze tv gezien hebt is het niet te geloven dat ze dit niet meer integreren in de nieuwe toestellen. Uhd en blu ray is fantastisch! Ik heb de instellingen van avforums gebruikt met enkel een aanpassing van oled licht.

DVD.nl Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    mei 2002

Standaard

Zou raar zijn als mensen over een half jaar dit lezen en het nooit meer kunnen ervaren, omdat dit toestel niet meer leverbaar is... Maar hé, des te meer reden voor ons om te genieten. Veel plezier met je aankoop.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

LG OLED65E6V Dolby Vision, Denon AVR-X7200W, Onkyo TX NR 5000E Eindtrap, OPPO UDP-203, B&W FPM 4- 5- 6, Cambridge Audio WS30 als Atmos speakers (7.1.2), Rel Strata 5, PS4, Xbox One, Ziggo Horizon & CI+, Sony KDL 43W756, Sony KDL-32W706BAEP, Pronto TSU 9400/9600, Sony HDR SR 12E, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Tab S 10.5.

That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!

Standaard

Ja vroeger had je 3d
    3d was dè

dan komen er dingen uit het beeld
    ohh vet , maar waarom is dat nu niet meer dan, nou lg sony panasonic en samsung hebben het weggelaten op hun tv's
    zodat ze meer licht hebben
    wat??????
    LG OLED 65E6V DOLBY VISION- DENON Avr x7200w DUNE HD SOLO 4K-MONSTER 2600- isotec Myra2-Horizon box svs sb13 ultra RONDOM ASW SPEAKERS 2xKEF ci161 Thecus 5200

Standaard

Hoe hebben jullie die laatste firmware-update geïnstalleerd? Als ik via mijn tv zoek, krijg ik de melding dat er geen updates zijn (versie 04.30.90 geïnstalleerd). En wanneer ik het bestand download van LG's website en hem daarna open met WinRAR krijg ik een foutmelding: overwacht einde van archief. Uiteraard al meerdere keren gedownload, maar steeds dezelfde melding.

Standaard

Ik laat die laatste firmware voor wat het is

als ik de changelog bekijk , heb ik
    geen idee wat de update doet , en ik heb er momenteel ook geen nodig

ook ziet de lg hem hier niet , trouwens hoor

Pagina 24 van 24 EersteEerste ... 142021222324

Instellingen bij het plaatsen van berichten