Pagina 24 van 46 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 1133 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Nieuwe firmware upgrade.

    http://www.lg.com/nl/ondersteuning/ondersteuning-product/lg-OLED55E6V


    [04.31.05]

    1. Apply for R.E.D(Radio Equipment Directive) radio standard
    2. Improved issue that HEVC channel number is rollback.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #577

    Standaard

    Top

    succes ermee

    aanraders pacific rim 3d
    giardians of the galaxy3d
    rapunzel3d
    enz enz

    die firmware is er al een weekje
    maar wat hij doet
    Laatst aangepast door raymen : 28-05-2017 om 08:17
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  3. #578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtos Bekijk bericht
    Ik heb net mijn 65e6 aangesloten en wat een super beeld al. 3D is gewoon geweldig! Nu alles eens proberen fijn af te stemmen maar ben nu al super tevreden!
    Gefeliciteerd, even lekker spelen met de instellingen en ondertussen en daarna genieten .

  4. #579

    Standaard

    Ik weet nu pas hoeveel ik gemist heb. Als je de 3D van deze tv gezien hebt is het niet te geloven dat ze dit niet meer integreren in de nieuwe toestellen. Uhd en blu ray is fantastisch! Ik heb de instellingen van avforums gebruikt met enkel een aanpassing van oled licht.

  5. #580
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zou raar zijn als mensen over een half jaar dit lezen en het nooit meer kunnen ervaren, omdat dit toestel niet meer leverbaar is... Maar hé, des te meer reden voor ons om te genieten. Veel plezier met je aankoop.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #581

    Standaard

    Ja vroeger had je 3d
    3d was dè

    dan komen er dingen uit het beeld
    ohh vet , maar waarom is dat nu niet meer dan, nou lg sony panasonic en samsung hebben het weggelaten op hun tv's
    zodat ze meer licht hebben
    wat??????
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  7. #582

    Standaard

    Hoe hebben jullie die laatste firmware-update geïnstalleerd? Als ik via mijn tv zoek, krijg ik de melding dat er geen updates zijn (versie 04.30.90 geïnstalleerd). En wanneer ik het bestand download van LG's website en hem daarna open met WinRAR krijg ik een foutmelding: overwacht einde van archief. Uiteraard al meerdere keren gedownload, maar steeds dezelfde melding.

  8. #583

    Standaard

    Ik laat die laatste firmware voor wat het is

    als ik de changelog bekijk , heb ik
    geen idee wat de update doet , en ik heb er momenteel ook geen nodig

    ook ziet de lg hem hier niet , trouwens hoor
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  9. #584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Hoe hebben jullie die laatste firmware-update geïnstalleerd? Als ik via mijn tv zoek, krijg ik de melding dat er geen updates zijn (versie 04.30.90 geïnstalleerd). En wanneer ik het bestand download van LG's website en hem daarna open met WinRAR krijg ik een foutmelding: overwacht einde van archief. Uiteraard al meerdere keren gedownload, maar steeds dezelfde melding.
    Hi, ik heb hem gewoon gedownload (ZIP); had ook een paar keer een incomplete download. Daarna uitgepakt naar usb in een map LG_DTV.
    De TV herkent de FW meteen vanaf USB en zal vragen te installeren.
    Maar inderdaad weet niet wat ie doet. De vorige was wel van belang.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Hi, ik heb hem gewoon gedownload (ZIP); had ook een paar keer een incomplete download. Daarna uitgepakt naar usb in een map LG_DTV.
    De TV herkent de FW meteen vanaf USB en zal vragen te installeren.
    Maar inderdaad weet niet wat ie doet. De vorige was wel van belang.
    Hoe te installeren gaat me wel lukken. Maar ik vroeg me gewoon af hoe je dat bestand compleet binnen kreeg. Maar dan download ik het nog maar een paar keer, misschien komt die een keer compleet door. Blijft raar!! Bedankt voor je antwoord in ieder geval.

  11. #586

    Standaard

    Heb een vraagje, als ik bijvoorveeld via de netflix app op deze tv naar neem nu House of Cards in UHD kijk dan speelt deze zich gewoon af in UHD maar zonder HDR te activeren. Nu als ik dezelfde serie of andere UHD content bekijk via de Netflix app op mijn Xbox One S dan wordt HDR wel geactiveert. Heb ik een instelling af staan ofzo in de tv ? Of kan die netflix app op de lg oled dit gewoon niet aan ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  12. #587
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk dat HDR uitstaat ten faveure van Dolby Vision.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #588

    Standaard

    maar house of cards heeft geen hdr.

    dus of je xbox doet raar, of jij hebt een speciaal abonnement
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    maar house of cards heeft geen hdr.

    dus of je xbox doet raar, of jij hebt een speciaal abonnement
    Moet wel zeggen zeggen dat HDR al wordt geactiveert als ik mijn Xbox aanzet. Dus ook het menu is HDR. House of Cards is trouwens geen dolby vision serie...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  15. #590

    Standaard

    Heeft iemand met deze TV crosstalk problemen ondervonden?

  16. #591
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee, soms geeft de ondertiteling dat effect, maar dat ligt aan de bron. Wel is de kijkhoek belangrijk. Actieve 3D heeft daar geen last van. Maar het heeft soms ook met je eigen zicht te maken. Je kunt de 3D beelden ook omdraaien. Misschien heb je daar baat bij. Voor de rest ervaar ik nooit crosstalk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nee, soms geeft de ondertiteling dat effect, maar dat ligt aan de bron. Wel is de kijkhoek belangrijk. Actieve 3D heeft daar geen last van. Maar het heeft soms ook met je eigen zicht te maken. Je kunt de 3D beelden ook omdraaien. Misschien heb je daar baat bij. Voor de rest ervaar ik nooit crosstalk.
    De E6V heeft toch passive 3D? Bovenin het midden van het beeld heb ik last bij iedere 3D film Links bovenin de hoek geen probleem, alleen bovenaan in het midden. Terwijl ik precies recht voor de TV zit met mijn ogen precies in het midden van het beeld. Ik zit zo'n 4 meter van het beeld af. Je hebt ook van die crosstalk testen, en ook daar zag je het ook duidelijk bij.

  18. #593

    Standaard

    Op tweakers forum hebben er ook meerdere last van: https://gathering.tweakers.net/forum...ssages/1773999
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #594

    Standaard

    Hier nergens last van, ik zit op een 3'5 m en precies in het midden van het scherm.

    heel het scherm is mooi uniform.
    3d is over het hele scherm mooi gelijk
    heb de kleuren iets meer punch gegeven.
    Laatst aangepast door raymen : 25-06-2017 om 12:19
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  20. #595

    Standaard

    Even over de X BOX One S, leuk dat hij HDR kan weergeven, echter staat het bij alle te streamen content aan, ook bij origineel niet van HDR voorziene series. Het geeft dan dus een vertekende weergave weer, alsof alles inderdaad in HDR opgenomen is. Dolby Vision kan de box nog niet weergeven, misschien komt daar nog een update voor, nuttig, mits je tv, zoals de LG series dat weer kan geven.
    By the Way, iemand ervaring met de Amazon Prime via de X Box One S?

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dinandus Bekijk bericht
    Even over de X BOX One S, leuk dat hij HDR kan weergeven, echter staat het bij alle te streamen content aan, ook bij origineel niet van HDR voorziene series. Het geeft dan dus een vertekende weergave weer, alsof alles inderdaad in HDR opgenomen is. Dolby Vision kan de box nog niet weergeven, misschien komt daar nog een update voor, nuttig, mits je tv, zoals de LG series dat weer kan geven.
    By the Way, iemand ervaring met de Amazon Prime via de X Box One S?
    De X Box One is wel de minste UHD speler die er is. Eerlijk gezegd snap ik niet dat als je zoveel geld voor een tv uitgeeft, je dan die als speler gebruikt.

  22. #597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dinandus Bekijk bericht
    Even over de X BOX One S, leuk dat hij HDR kan weergeven, echter staat het bij alle te streamen content aan, ook bij origineel niet van HDR voorziene series. Het geeft dan dus een vertekende weergave weer, alsof alles inderdaad in HDR opgenomen is. Dolby Vision kan de box nog niet weergeven, misschien komt daar nog een update voor, nuttig, mits je tv, zoals de LG series dat weer kan geven.
    By the Way, iemand ervaring met de Amazon Prime via de X Box One S?
    Heb gezien dat je ook de Amazon Prime App kan gebruiken nu via de tv zelf. Benieuwd of je kan kijken als je je aanmeld bij Amazon Prime. Wil wel graag eens Man in the High Castle zien.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 27-06-2017 om 10:31
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  23. #598

    Standaard

    Je kan enlele series proef kijken in uhd hdr

    weet niet zeker of the man in the high castle erbij zat
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  24. #599

    Standaard

    Hoe hoog staan jullie TV's? Ik krijg dan een nieuw scherm, maar ik lees toch wel hier en daar dat mensen er last van hebben boven of onder.
    Met deze test kan je kijken of je last van 3d crosstalk hebt: https://drive.google.com/file/d/0B-V...E4TGlxT2s/view

    Als ik ga staan dan is de crostalking boven weg, maar dan komt onderin 3d crosstalking.

    Wat dan wel beter is met mijn huidige scherm, (vervanging van de kapotte E6V scherm) dat het minder blokt in donkere gebieden, geen geluidsdelay, minder colorbanding.
    Daarom ben ik bang dat ik dadelijk met mijn andere scherm, weer andere problemen heb.

    Hier heb ik een voorbeeld met een test: Waar de witte vlek zit is het gebied van de crosstalk.
    Foto door rechter 3D glas



    en Foto door linker 3D glas

    Laatst aangepast door Filmlover : 30-06-2017 om 15:06

  25. #600

Pagina 24 van 46 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •