Pagina 7 van 46 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 1133 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    las het ook op het HT forum,maar als het zo zou zijn(wat er beschreven wordt() zou dat een rotstreek zijn van sony
    dit kun je niet maken.
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  2. #152

    Standaard

    En toch ze flikken het.heb met mijn plasma hetzelfde meegemaakt van Samsung zwart was opeens grijs veel discussie zijn hier toen ook over geweest op avs.ik ga het niet meer doen heb erwel van geleerd

  3. #153

    Standaard

    Eindelijk ook telefoon gehad van platte tv, zaterdag ontvang ik m'n LG 65UH950V. Is misschien geen OLED (vond ik toch echt wel teveel geld) maar dit beestje zal ook wel z'n werk doen.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 25-07-2016 om 15:55

  4. #154
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Geniet ervan straks.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Geniet ervan straks.

    Thanks zal nog laten weten hoe ie me bevalt.

  6. #156

    Standaard

    Ik zag dat automatische beeldverschuiving aan staat, als bescherming tegen inbranden. Is dat risico hoog, want ik had het bij mijn Kuro al uit staan, en nooit iets van gemerkt.
    Daarnaast heb ik gemerkt dat de helderheid van het scherm anders wordt, als je naar uitgebreidere settings gaat. Iemand daar ook last van. Ik vind dat vreemd, als je het beeld gaat wijzigen....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #157
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoog is een groot woord. OLED is er wel gevoelig voor, maar standaard wordt het scherm in standby schoongemaakt. Dat is meer voor retentie dan inbranden. Het is een safety measure, zeg maar. Of het scherm echt inbrand moet blijken, maar net als jij hou ik daar vrijwel nooit rekening mee. Staat echter vaak sbs6 (rood) op dan kan je dat op een gegeven moment langer blijven zien, maar echt inbranden (wat heel anders is dan retentie) heb ik vrijwel nooit ervaren. Neemt niet weg dat de KURO daar veel beter mee opging dan beide Panasonics die ik daarna had, maar die hadden sowieso al een veel hogere helderheid en kostte 'maar' de helft. De KURO doet wel heel veel goed.

    In sommige standen is de helderheid hoger dan andere en bij de meeste standen gaat het scherm heel geleidelijk de intensiteit veranderen. Het zijn natuurlijk 'lampjes' die niet oneindig leven beschoren zijn, dus om je scherm te sparen gaat het scherm bij lange heldere beelden iets dimmen. Dit gaat zo geleidelijk dat het het pas door hebt als hij weer terugspringt zoals bij het wijzigen van het beeld. Ik gebruik echter alleen ISF darkroom en eco voor pc.

    PS: beeldverschuiving heb ik overigens wel bij al mijn schermen aanstaan, maar echt nooit niks van gemerkt (dat het aan stond).
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 26-07-2016 om 01:10 Reden: typo
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #158

    Standaard

    Hé Claudio m'n verhaal wordt beter, ze belden net om te zeggen dat ze een dag eerder komen.

  9. #159
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #160

    Standaard

    Tijd om je eigen LG 65UH950Vtopic te openen !

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Tijd om je eigen LG 65UH950Vtopic te openen !
    Haha

  12. #162

    Standaard

    Hoe is het 3D eigenlijk op de E6 ? Geen last van crosstalk? De UH950V heeft hier enorm veel last van... Heb al vanalles geprobeerd. Het probleem zit em gewoon in feit dat het linker oog nog lichtjes het rechterbeeld ziet en omgekeerd.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 31-07-2016 om 09:24

  13. #163
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee, geen last van. Maar ik moet er wel enigszins recht voor zitten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Hoe is het 3D eigenlijk op de E6 ? Geen last van crosstalk? De UH950V heeft hier enorm veel last van... Heb al vanalles geprobeerd. Het probleem zit em gewoon in feit dat het linker oog nog lichtjes het rechterbeeld ziet en omgekeerd.
    Bij de 55E6V geen enkel probleem met crosstalk. Het 3D beeld is verbluffend. Zeker in vergelijk met de F8000 die ik had.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Bij de 55E6V geen enkel probleem met crosstalk. Het 3D beeld is verbluffend. Zeker in vergelijk met de F8000 die ik had.
    bedankt voor de info.

  16. #166

    Standaard

    Zijn nu je de E6 al een tijdje hebt dingen die je minder vind aan te tv of je aan stoort ? Ik sta op het punt deze toch aan te kopen.

    Ik ga de 950v terug sturen. Los van het feit dat 4K enzo er geweldig uitziet is dit de slechtste tv die ooit gehad heb. 3D is onbekijkbaar door de crosstalk en ghosting. (hopelijk is dit niet het geval bij de 65E6, lees soms tegenvallende berichten op het av forum dit enkel bij de 65, 55 lijkt perfect te zijn) ook was de led bleeding s' avonds gewoon storend nog maar te zwijgen over vertical banding. Verpeste contant BvS dit weekend tijdens scènes met stof en zandstorm.

  17. #167
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het enige wat ik kan bedenken en dan wel moet noemen is panning. Zonder Motion verbeteraar kunnen bepaalde panning judder opleveren. In mijn review haal ik dat kort aan, maar sinds ik er echt op ging letten viel het me pas op. Nu kun je een Motion verbeteraar aanzetten, maar dat geeft halo's en een soap effect. Ik heb het dus uitstaan en 90℅ van de tijd merk je het niet, maar heel soms wel. Is dit een dealbreker? Nee, absoluut niet en alleen als je er bewust van bent is dit een ding van verbetering. Voor de rest is het gewoon nog immer een jawdropping experience.

    Zolang je dat weet, is er geen reden om niet alsnog voor de E6 te gaan. Het verschil met je huidige scherm zal immens zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het enige wat ik kan bedenken en dan wel moet noemen is panning. Zonder Motion verbeteraar kunnen bepaalde panning judder opleveren. In mijn review haal ik dat kort aan, maar sinds ik er echt op ging letten viel het me pas op. Nu kun je een Motion verbeteraar aanzetten, maar dat geeft halo's en een soap effect. Ik heb het dus uitstaan en 90℅ van de tijd merk je het niet, maar heel soms wel. Is dit een dealbreker? Nee, absoluut niet en alleen als je er bewust van bent is dit een ding van verbetering. Voor de rest is het gewoon nog immer een jawdropping experience.

    Zolang je dat weet, is er geen reden om niet alsnog voor de E6 te gaan. Het verschil met je huidige scherm zal immens zijn.
    Ik begrijp wat je bedoeld met het pannen. Dat is iets waar ik me eigenlijk niet aan stoor. Die Motion verbeteraar heb ik liever uit. Verschrikkelijk die functie. Zolang de 3D perfect is en geen crosstalk/ghosting (vooral achtergronden zijn nu om scheel van te worden.) bevat ben ik al zeer tevreden. Ik heb altijd perfecte 3D beelden gehad met mijn vorige tv's. Dus dit was wel een stap terug. Benieuwd hoe of de E6 daadwerkelijk ook dezelfde perfectie benaderd. We zullen zien.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 01-08-2016 om 18:09

  19. #169
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wel netjes dat de optie tot omruilen wordt aangeboden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Wel netjes dat de optie tot omruilen wordt aangeboden.
    Precies. Heb ook nog wat onderhandeld en heb de grotere korting die ik zou krijgen voor mijn UB850v ook nog gekregen. Zo doe ik geen verlies.

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het enige wat ik kan bedenken en dan wel moet noemen is panning. Zonder Motion verbeteraar kunnen bepaalde panning judder opleveren. In mijn review haal ik dat kort aan, maar sinds ik er echt op ging letten viel het me pas op. Nu kun je een Motion verbeteraar aanzetten, maar dat geeft halo's en een soap effect. Ik heb het dus uitstaan en 90℅ van de tijd merk je het niet, maar heel soms wel. Is dit een dealbreker? Nee, absoluut niet en alleen als je er bewust van bent is dit een ding van verbetering. Voor de rest is het gewoon nog immer een jawdropping experience.

    Zolang je dat weet, is er geen reden om niet alsnog voor de E6 te gaan. Het verschil met je huidige scherm zal immens zijn.
    Ik heb toch niet zo'n hekel om de motion verbeteraar te gebruiken, afhankelijk van de bron. Stand 3 en 7/8 blijft het beeld toch nog filmisch aan doen (tenminste dat is mijn mening)
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Bij de 55E6V geen enkel probleem met crosstalk. Het 3D beeld is verbluffend. Zeker in vergelijk met de F8000 die ik had.
    Ik geloof daar niks van . Als ik het 3D-beeld van mijn F8000 al zo fantastisch vind qua kleuren, scherpte, helderheid, diepte en bewegingsweegave, hoe moet het dan bij jou zijn? 4-dimensionaal?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #173

    Standaard

    Motion heb ik ook op 3 en blur op 8

    Vindt ik een mooie stand om film te kijken
    3d is gewoon het mooiste wat ik ooit heb gezien
    kung fu panda 3 is gewoon jawdropping mooi.

    deze tv staat bij mij nog steeds hoog aangeschreven
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  24. #174
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Elke online review is daar heel voorzichtig in. Steeds wordt gerefereert aan de persoonlijke smaak daarin. En zo is het ook, heel persoonlijk. Sommigen zetten hem op gebruiker en de bovenste op nul en de onderste op 10, anderen moeten daar niks van weten. Om goed te kunnen testen wat het verschil is kan je op YouTube zoeken op juddertest. Er zijn een paar van die pendulums en dan schrik je echt. Dan is er ook nog een pan langs gebouwen aan een kanaal en ook daar schokt het behoorlijk, met de stand vloeiend is dat schokken helemaal weg, maar zie je echt halo's langs snelle acties. Maar in de praktijk merk ik eigenlijk weinig van dat effect en na een tijdje stoeien heb ik hem weer uit gezet. Deels omdat door die juddertests het een beetje neerkwam op alles of niets. Maar het is gewoon persoonlijk. Toch blijf je je wel afvragen wanneer het ze lukt om de perfecte tv te maken. 4K, Rec. 2020 allemaal om het beeld verl beter te maken, maar motionblurs blijft altijd terugkomen (wederom op de KURO na). Maar het is meer om iets nadeligs aan te halen , want god o god, wat een top-tv hebben wij...

    Het beste advies is echter die juddertests te vermijden, want dan maak je wellicht wel slapende honden wakker.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 01-08-2016 om 19:44
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #175
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Voor de waaghalzen die het toch willen testen...



    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 7 van 46 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •