Pagina 20 van 46 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 1133 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Yep peter goed gezien
    denk geef je wat tips

  2. #477

    Standaard

    vraag over het afspelen van een 4K Ultra HD disc; ik kijk TV/BR/DVD in de beeldmodus isf Expert (donkere kamer) maar neem aan dat voor een HDR signaal ik beter de beeldmodus HDR effect moet gebruiken ? had al even op op internet gekeken en dacht eigenlijk dat de TV automatisch op HDR effect modus springt als deze een HDR signaal binnenkrijgt maar dat gebeurd bij mij niet (maar dit kan misschien niet met alle modellen); heb Hdmi signaal op de poort voor deep colour aangezet,
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #478

    Standaard

    De LG OLED65E6V staat nu te koop voor bijna de helft van de originele prijs, 3500€.

  4. #479

    Standaard

    Wat heb je aangesloten op je lg om uhd af te spelen

    want als deepcolor aanstaat en je zet een uhd met hdr aan,moet je tv dat zelf herkenen.
    anders heb je geen hdr download, of software
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  5. #480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frimout69 Bekijk bericht
    De LG OLED65E6V staat nu te koop voor bijna de helft van de originele prijs, 3500€.
    Waar??

  6. #481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Wat heb je aangesloten op je lg om uhd af te spelen

    want als deepcolor aanstaat en je zet een uhd met hdr aan,moet je tv dat zelf herkenen.
    anders heb je geen hdr download, of software
    Speler is OPPO UDP-203 via hdmi aangesloten aan receiver (Denon AVR X7200WA) en via hdmi naar de LG
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #482

    Standaard

    heb je ook daadwerkelijk de deepcolor aangezet voor de bestreffende hdmi ingang.
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  8. #483
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Speler is OPPO UDP-203 via hdmi aangesloten aan receiver (Denon AVR X7200WA) en via hdmi naar de LG
    Heb je HDMI ULTRA HD Deep Colour in je LG​ aan staan? Dat zit bij instellingen-algemeen en dan onderaan de lijst. En anders, werkt het bij een directe kabelverbinding naar de LG wel.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 16-03-2017 om 23:45
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #484

    Standaard

    Deep colour staat aan, (zowel hdmi1 als hdmi2 aangezet, gisteren nog nagekeken en staan op "on"); kan misschien ook iets zijn in de instellingen op de OPPO of de Denon; heb op beide het meeste op automatisch staan.

    @Claudio; als ik de OPPO direct aansluit op de TV dan moet ik neem ik aan de OPPO op source direct zetten en voor het geluid de 2e hdmi uit van de OPPO naar de DENON gebruiken

    Soms zie ik door de bomen het bos niet meer

    zag trouwens een verschil, wat betreft HDR effect, tussen de engelse en nl versie;

    HDR Effect
    This feature lets you enjoy a more dynamic, clearer image by correcting the light and dark areas of the display.
    This feature provides a realistic image, even when the source image's gradation level is high.


    You can only set this option in general input mode. When your TV is in HDR input mode, the setting is automatically switched to HDR Standard / Movie Dark.
    If you set Picture Mode to HDR Effect, you will not be able to use some of Picture Mode Settings.

    De rode passage staat niet in de nl versie; als ik deHDR effect beeldmodus kies kan ik kiezen tussen hoog/gemiddeld/laag, de optie levendig/helder/standaard kon ik niet zo snel vinden

    ga vanavond maar weer een beetje spelen, af en toe wel frusterend
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frimout69 Bekijk bericht
    De LG OLED65E6V staat nu te koop voor bijna de helft van de originele prijs, 3500€.
    Nogmaals, waar heb je deze aanbieding gezien? Ik wil in de komende weken de E6 aan gaan schaffen dus dit soort prijzen zijn dan natuurlijk erg interessant!

  11. #486

    Standaard

    Hoi peter, er zijn eigenlijk 2 optie voor hdr.

    1. Gewoon content waar je hdr kiest (laag,gemiddeld,hoog)
    2.hdr wat je zelf aanbied (en dan heb je levendig/helder/standaard en game)

    dus ik ga ervan uit dat jij geen hdr aanbied, anders had je de andere opties wel gezien.
    als je via usb hdr aanbied mis je de optie game ook, deze kan alleen via de hdmi inputs
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  12. #487

    Standaard

    Planet Earth 2 op 4K blu-ray is echt een aanrader en haalt het maximum uit dit scherm. Als je de blu-ray vergelijkt snap je wat HDR met de kleuren van je scherm doet. Fantastisch.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  13. #488
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Deep colour staat aan, (zowel hdmi1 als hdmi2 aangezet, gisteren nog nagekeken en staan op "on"); kan misschien ook iets zijn in de instellingen op de OPPO of de Denon; heb op beide het meeste op automatisch staan.

    @Claudio; als ik de OPPO direct aansluit op de TV dan moet ik neem ik aan de OPPO op source direct zetten en voor het geluid de 2e hdmi uit van de OPPO naar de DENON gebruiken

    Soms zie ik door de bomen het bos niet meer

    zag trouwens een verschil, wat betreft HDR effect, tussen de engelse en nl versie;


    ga vanavond maar weer een beetje spelen, af en toe wel frusterend
    Zo heb ik het aangesloten, maar vooral omdat ik de W heb en niet de WA. Ik heb dit soort dingen liever direct aangesloten, maar nu moet ik wel.

    HDR-effect gebruik je (niet) al je niet HDR-bronnen bekijkt. Dat doe ik dus nooit. Als je HDR-content afspeelt geeft je tv direct aan HDR en de OPPO HDR(10). Krijg je dat niet dan staat ergens iets niet goed of er is wat met je kabel aan de hand. Hetzelfde zie je verschijnen als je bijvoorbeeld Dolby Vision-content van Netflix afspeelt. HDR en Dolby Vision hebben dan allebei een geheel eigen set met instellingen die alleen verschijnen bij het afspelen vsn die content. Anders zie je ze niet.

    Jij krijgt nu dus niet de melding HDR van je tv en HDR (10) via je OPPO als je een UHD BD afspeelt?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #489

    Standaard

    He

    claudio loopt je beeld nu wel of niet door je denon
    ik heb ook de w versie
    bij mij 2 hdmis 1 tv 1 denon
    dacht dat jij dat ook zo had
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  15. #490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJM Bekijk bericht
    Nogmaals, waar heb je deze aanbieding gezien? Ik wil in de komende weken de E6 aan gaan schaffen dus dit soort prijzen zijn dan natuurlijk erg interessant!
    Zie mijn tip op een van de vorige pagina's...
    (lees als: bel even met Foka, Smits of Audiovision)

  16. #491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als ik van het weekend meer tijd heb, zal ik even laten weten hoe die van mij zijn Peter.
    Ik stuur je nu een pm Peter, wellicht heb je er wat aan, wellicht niet.

  17. #492
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja, een rechtstreeks van de OPPO naar de LG (bedien ik mijn OPPO via de tv A.B.). De andere HDMI-uitgang (die sowieso audio-output is) naar de Denon voor dus alleen het geluid. Door de Denon lukt niet zonder de HDCP 2.2-upgrade.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    He

    claudio loopt je beeld nu wel of niet door je denon
    ik heb ook de w versie
    bij mij 2 hdmis 1 tv 1 denon
    dacht dat jij dat ook zo had
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #493

    Standaard

    ja okee wat ik dacht.

    vondt het zo raar beschreven (Zo heb ik het aangesloten, maar vooral omdat ik de W heb en niet de WA. Ik heb dit soort dingen liever direct aangesloten, maar ​nu moet ik wel.)
    Laatst aangepast door raymen : 19-03-2017 om 18:04
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  19. #494
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nu moet ik wel omdat ik de W heb en niet de WA, maar ik moet toegeven, drukke tijden in de toko. Ik ben de laatste tijd overwerkt, vermoeid en dan ben je niet altijd even scherp meer...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #495

    Standaard

    Ken het claudio

    Zat te twijfelen om de denon van een w naar wa te maken,maar kan momenteel niks bedenken omdat te doen
    ben tevreden zo dat de uhdspeler rechstreeks in de LG gaat
    is voor mij gevoel ook beter, 1 schakel minder
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  21. #496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Zo heb ik het aangesloten, maar vooral omdat ik de W heb en niet de WA. Ik heb dit soort dingen liever direct aangesloten, maar nu moet ik wel.

    HDR-effect gebruik je (niet) al je niet HDR-bronnen bekijkt. Dat doe ik dus nooit. Als je HDR-content afspeelt geeft je tv direct aan HDR en de OPPO HDR(10). Krijg je dat niet dan staat ergens iets niet goed of er is wat met je kabel aan de hand. Hetzelfde zie je verschijnen als je bijvoorbeeld Dolby Vision-content van Netflix afspeelt. HDR en Dolby Vision hebben dan allebei een geheel eigen set met instellingen die alleen verschijnen bij het afspelen vsn die content. Anders zie je ze niet.

    Jij krijgt nu dus niet de melding HDR van je tv en HDR (10) via je OPPO als je een UHD BD afspeelt?
    Van het weekend OPPO direct op de TV aangesloten en dan krijg ik bij afspelen UHD BD wel netjes melding HDR; gebruik geen netfix ed dus alleen via speler biedt ik UHD content aan

    Heb nog even gekeken naar de Denon, eind juli gekocht bij FOKA, heb sindsdien geen firmware update gedaan; gisteren via ethernet verbinding geprobeerd maar connectie lukte niet.. vanavond nog maar een keer proberen.

    Hoop niet dat FOKA mij een W versie heeft geleverd, hoe kan ik eigenlijk zien dat het een WA editie is, feit dat hdr via de denon niet lukt doet mij vrezen maar misschien staat de correcte firmware er nog niet op ?

    Zaterdag The revenant UHD gekeken, wat een genot

    Gisteren ook 3D geprobeerd (IMAX: Hubble 3D) niks dan lof, prachtig
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  22. #497

    Standaard

    Ik denk dat het dat is
    dat je met de laatste firmware hdr activeerd
    kan me herineren dat er een update was voor hdr maar weet het niet meer zeker
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  23. #498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Ik denk dat het dat is
    dat je met de laatste firmware hdr activeerd
    kan me herineren dat er een update was voor hdr maar weet het niet meer zeker
    zal vanavond even kijken of de netwerk instellingen wel goed staan; duurt even maar we komen er wel, dank allen voor het meedenken
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  24. #499

    Standaard

    Heb je nog iets aan die instellingen gehad Peter? Of kwamen ze al aardig overeen?

  25. #500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Heb je nog iets aan die instellingen gehad Peter? Of kwamen ze al aardig overeen?
    pm gestuurd, kwamen aardig overeen

    Versterker issues met firmware update opgelost, alles werkt nu zoals het hoort
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Pagina 20 van 46 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •