Pagina 14 van 46 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 1133 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Ik las weleens op avs forum dat sommige zeggen de mijne heeft nu zoveel uur gedraaid
    dus dacht laat ik eens kijken maar kon het niet vinden vandaar mijn vraag
    gebruik het ook maar puur voor films en series in de ht dat is ook maar 2uur per dag s avonds dus
    Na een hele dag werken eigen zaak en de kids vind ik het heerlijk om s avonds naar de ht te kunnen gaan hier ben ik helemaal alleen met mijn hobby en trek mij lekker terug van alles en nog wat
    Laatst aangepast door Redcinema : 08-01-2017 om 23:18

  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Alles staat correct aan en de 4K beelden zien er fantastich uit. Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik 4K Blu-ray's nu geen meerwaarde vind. Ik zie haast geen verschil. Komt natuurlijk ook omdat bijna alle films die tot nu toe op 4K blu-ray zijn uitgekomen geen originele 4K master hebben.
    Ik mag dan geen OLED hebben maar zelfs ik vind als ik een 4K HDR film gekeken heb en erna een blu ray opzet dat ik iets mis kwa scherpte en kleur.
    Ziet er ineens "flets" of saai uit de film dan terwijl ik jarenlang niet beter wist en dacht dat het niet beter kon.

    4K is dus een flinke vooruitgang! en ook mooi dat bijna altijd een Atmos of DTS:X track wordt toegevoegd.



    ONTOPIC:
    Ik ag afgelopen weekend de E6 voor het eerst in het echt notabene bij een Mediamarkt onder de tl balken en zelfs daar was ik geschrokkken hoe mooi OLED is. Heb pas een driekwart jaar mijn Sony65inch 4K HDR tv maar ga nu toch twijfelen hahaha
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  3. #328

    Standaard

    Hoe zit het trouwens met de helderheid van een OLED-scherm? Is die vergelijkbaar met die van een LED-TV? Ik heb sinds een aantal jaren naast onze oude plasma van Panasonic een Samsung LED TV, en mij valt vooral de prettige helderheid van de Samsung op in vergelijking met de plasma, zelfs in de CINEMA-stand.
    En dat de zwartwaarden van een OLED onovertroffen zijn, durf ik gerust te geloven. Heb dat met eigen ogen mogen bewonderen. Alleen: de wereld bestaat niet alleen maar uit zwarttinten, maar kent allerlei schakeringen daartussen. Zelfs 's nachts is niet alles pikkedonker, maar kun je allerlei nuances van zwart naar (donker)grijs waarnemen. Dat miste ik een beetje op de LG die ik bekeek. Zwart was weliswaar erg zwart, maar ik miste doortekening in de schaduwen. Soms zat ik naar een groot zwart vlak te kijken zonder iets verder te kunnen onderscheiden. Daar dacht ik: dat kan mijn LED beter. Maar waarschijnlijk heeft dat met instellingen te maken?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #329
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    OLED-schermen hebben als nadeel dat ze inderdaad minder helder zijn dan top-LED-schermen, maar toen ik mijn Panasonc VT-60 inruilde schrok ik me de pl...s hoeveel licht er van dit scherm afkwam. Mijn hele kamer was verlicht en ik heb geen kleine kamer. Zwart is natuurlijk het canvas van alle kleuren en de kwaliteit van contrast. Samen met BT 2020 biedt een OLED-scherm gewoon het mooiste plaatje wat er beschikbaar is (juist in SDR) en geloof me je wilt echt niet veel meer licht in je kamer, wellicht als je hem vol in de zon hangt oid... Natuurlijk kan je een OLED laten dichtslippen, maar dat is gewoon een kwestie van het juist instellen van zwarter dan zwart en witter dan wit. Sommigen slaan wellicht wat door in het promoten van 'het OLED-zwart'. 'Conventionele' schermen halen ongeveer 100 Nit. Mijn LG haalt peak ongeveer 650 Nit (wat dus al een behoorlijk sprong is). Veel huidige LCD-schermen bieden wel meer Nits. Dat kan niet in een wedloop om de consument te winnen, dus in 2017 laat LG al 3D varen om aan de 1000 Nits te komen. Dat zegt dus al waar de fabrikanten de consument straks mee om de oren slaat. Nit duidt overigens niet direct de intensiteit van de helderheid aan, maar de gradaties van. Dus in geval van mijn OLED, 650 unieke variaties in intensiteit van helderheid.

    Overigens niet door de war te halen met de kreet HDR (10), want dat is allerminst een gadget. Sommige UHD BD's bieden echt een fantastische HDR-weergave. En dan kan het zelfs zijn dat een 2K-conversie een grotere indruk maakt dan native 4K. Het mooie van Dolby Vision (HDR) is dat hun systeem ook de helderheidsintensiteit van alle BT 2020-kleuren definieert en koppelt aan de Nits. Uiteindelijk draait het natuurlijk allemaal om WYSIWYG. Het moet dus straks blijken of die hogere Nit-waarden dat 'echte' raamkozijngevoel bieden. Want dat is wat wordt beloofd.

    Als je wilt horen of OLED echt het verschil maakt, dan is dit een BIG YES... Geen seconde spijt van en ik zou niet anders willen (in de woonkamer dan, want voor de rest is LED goed genoeg). Een dagelijks domino-effect, Ik kijk eens in de keuken of in mijn bed om dan weer verbaasd te worden door OLED! Het is echt zó vet... En dan kijk ik later nog eens een UHD of BD en tja, de rest gaat vanzelf.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 14-01-2017 om 01:39
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #330

    Standaard

    Heldere uitleg, dank je wel. Ik kan me voorstellen dat als je van een plasma komt, een OLED een flinke stap vooruit is. Ik bezit zelf een "top" LED-scherm van Samsung (F8000) en ben nog steeds diep onder de indruk van de helderheid, contrast, kleurweergave, bewegingsweergave, maar vooral ook de scherpte van het beeld. Zelfs de zwartwaarden zijn beduidend beter dan op mijn oude Panasonic plasma die ik hier in huis ook nog heb staan. Ik ben daarom nog niet helemaal overtuigd dat een OLED - voor mij - zoveel beter is. Dan zou ik ze echt naast elkaar moeten zien, want ik beschik helaas niet over een visueel geheugen.... Wat ik wel een groot voordeel van OLED (en plasma) vind, is de grote kijkhoek. Dat is het enige minpunt van mijn Samsung.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 14-01-2017 om 09:03
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heldere uitleg, dank je wel. Ik kan me voorstellen dat als je van een plasma komt, een OLED een flinke stap vooruit is. Ik bezit zelf een "top" LED-scherm van Samsung (F8000) en ben nog steeds diep onder de indruk van de helderheid, contrast, kleurweergave, bewegingsweergave, maar vooral ook de scherpte van het beeld. Zelfs de zwartwaarden zijn beduidend beter dan op mijn oude Panasonic plasma die ik hier in huis ook nog heb staan. Ik ben daarom nog niet helemaal overtuigd dat een OLED - voor mij - zoveel beter is. Dan zou ik ze echt naast elkaar moeten zien, want ik beschik helaas niet over een visueel geheugen.... Wat ik wel een groot voordeel van OLED (en plasma) vind, is de grote kijkhoek. Dat is het enige minpunt van mijn Samsung.
    Ik voel mij bijna beledigd . Ik bezit zelf het laatste "top" plasma scherm van Panasonic (VT60) en ben ook nog steeds onder de indruk van de alle aspecten die jij opnoemt. Ik weet niet welke oude Panasonic plasma jij hebt, die zal wellicht weggeblazen worden door de Samsung F8000, maar deze niet hoor . Maar ik heb ook de LG OLED's gezien en dan is slechts een diepe buiging op zijn plaats....

  7. #332

    Standaard

    Je hoeft je niet beledigd te voelen hoor. De plasma waaraan ik refereer is er één uit 2007 (still going strong, ja ja, toen maakten ze nog kwaliteitsproducten...), dus het is niet zo gek dat die kwalitatief het onderspit delft ten opzichte van mijn Samsung, en zeer waarschijnlijk ook ten opzichte van de plasma's uit de jaren 2013-2015.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heldere uitleg, dank je wel. Ik kan me voorstellen dat als je van een plasma komt, een OLED een flinke stap vooruit is. Ik bezit zelf een "top" LED-scherm van Samsung (F8000) en ben nog steeds diep onder de indruk van de helderheid, contrast, kleurweergave, bewegingsweergave, maar vooral ook de scherpte van het beeld. Zelfs de zwartwaarden zijn beduidend beter dan op mijn oude Panasonic plasma die ik hier in huis ook nog heb staan. Ik ben daarom nog niet helemaal overtuigd dat een OLED - voor mij - zoveel beter is. Dan zou ik ze echt naast elkaar moeten zien, want ik beschik helaas niet over een visueel geheugen.... Wat ik wel een groot voordeel van OLED (en plasma) vind, is de grote kijkhoek. Dat is het enige minpunt van mijn Samsung.
    Hi Marcel, ik ben van de F8000 naar de OLED E6V gegaan, maar dat is toch een flinke stap voorwaarts hoor. Ik vonde de F8000 echt top, maar hij legt het dik af. Ontwikkelingen gaan nu eenmaal snel.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  9. #334

    Standaard

    Ik ben van de pioneer 600m naar de oled gegaan, wwar de kuro toch wel de king was met zwartwaarden, maar vergeleken met de oled, is dat 1 grote waas.
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  10. #335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Hi Marcel, ik ben van de F8000 naar de OLED E6V gegaan, maar dat is toch een flinke stap voorwaarts hoor. Ik vonde de F8000 echt top, maar hij legt het dik af. Ontwikkelingen gaan nu eenmaal snel.
    Kun je dat toelichten? Ben ik wel benieuwd naar. Ja, het is 'maar' een Full HD-toestel, maar in welk opzicht is de LG dan zo veel beter (afgezien van de veel betere kijkhoek)?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #336

    Standaard

    Beste mede-genieters,

    Een verzoek voor iedereen die een LG OLED65E6V in bezit heeft:

    Kijk eens van af de zijkant van de OLED naar de bovenrand. Wie ziet een strakke lijn in de bovenrand zoals in de bijlage? Wie ziet een (licht) gebogen lijn (subtiele kromming)?


    Zijkant LG OLED65E6V.jpg

    Edit:
    Niet netjes van me, maar alsnog: Claudio mijn complimenten voor je review!

    Edit 2:
    Uit onderzoek van de fabrikant blijkt dat de OLED's een subtiele kromming hebben, dit kan variëren tot een aantal mm. Dit is door een aantal grote winkelketens telefonisch bevestigd en alle winkels waar ik ben geweest waar ze een OLED hebben, hebben een subtiele kromming.
    Laatst aangepast door Caesarea : 26-01-2017 om 09:58 Reden: Toevoeging informatie

  12. #337
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dank je wel Caesarea.

    Ik zal er eens naar kijken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kun je dat toelichten? Ben ik wel benieuwd naar. Ja, het is 'maar' een Full HD-toestel, maar in welk opzicht is de LG dan zo veel beter (afgezien van de veel betere kijkhoek)?
    Je beseft hopelijk wel toch dat een bijna 4 jaar oude televisie in de huidige tijd en de mate van innovatie inde televisie techniek allang achterhaald is? En echt niet alleen door oled.

    je televisie mag dan micro dimming hebben maar is gewoon een edge lit led tv

    mijn direct led Sony heeft dus al stukken beter contrast en zwart waardes. het is dan ook een HDR tv


    de oled heeft een veeeeel beter contrast en oneindig veel betere zwart waardes dankzij het feit dat elke pixel individueel gedimd kan worden.

    dan heb ikhet geeneens over HDR en dolby vision wat een nog veel breder contrast geeft en de bt2020 weergave optie.


    ik wil absoluut niet je tv afkraken maar het is weleen beetje naïef te denken dat een 4 jaar oude tv nog niet achterhaald zou zijn door een aantal generaties nieuwere led. Laat staan een oled van meer dan 5000,-

    juist de laatste jaren zijn er zoveel veranderingen geweest. Ga is kijken naar de e6.

    ikwas zelfs enorm verrasten verwachte er al veel van notabene
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  14. #339

    Standaard

    Een "oneindig veel beter contrast" en "veel betere zwartwaarden" hoeft niet per definitie ook een veel beter plaatje op te leveren. Het zal wel helpen, maar een te contrastrijk beeld is vaak erg onnatuurlijk. Ik weet dat een hoop mensen daarvan houden, omdat het beeld dan van het scherm 'af spat', maar werkelijkheidsgetrouw is het vaak allerminst. Als fotograaf prefereer ik natuurlijke beelden waarbij alle schakeringen van donker naar licht zichtbaar zijn, en zonder overdreven (kunstmatige) kleurverzadiging. Kleurzuiverheid vind ik erg belangrijk. En ja, ik heb de E6 gezien, maar die stond kennelijk zo hopeloos slecht afgesteld, dat ik alleen maar een onnatuurlijk over-contrastrijk beeld zag, waarin alle nuances verdwenen waren. Ja, zwart was inderdaad diepzwart, maar in de zwarte vlakken was geen enkel detail te onderscheiden. Maar dat kon ook aan het demo-materiaal liggen. Ik neem aan dat de E6 ook een cinema-stand kent die een veel natuurlijker beeld laat zien. Mijn slechts vier jaar oude bejaarde Samsung voldoet op een hoop punten aan het TV-beeld zoals ik dat graag zie. Wat niet wegneemt dat ik nieuwe ontwikkelingen wel blijf volgen. Mijn ervaringen met andere producten is dat "nieuw" niet altijd "beter" is. Voor bijv. een fototoestel zijn 8 megapixels meer dan voldoende; 20 megapixels is volslagen overkill en kost alleen maar extra opslagcapaciteit, die ja na het bewerken van je foto's toch weer weggooit. Ach, zoveel hoofden, zoveel meningen. Moet kunnen, toch?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #340

    Standaard

    Jij bedoelt een hoog contrast. Ik heb het over een breed contrast. Je hebt met de nieuwe technieken veel meer schakeringen van donker naar licht, precies waar jij op je reactie op doelt.
    De nieuwe schermen zijn door die techniek juist enorm zuiver. Ze hebben dan ook veel hogere kleurweergave. Je hebt juist zo enorm veel gradaties in kleur dankzij hdr en dolby vision
    het staat los van feller beeld. Sterker nog ikzelf kijk altijd in het donker tv. Dus ik hoef echt geen fel beeld. Maar als ik een hdr 4k disc kijk heb ik geen last.

    Jij verwart hdr volgens mij met enorm fel beeld ofzo? Juist iemand die in de fotowereld zit moet dat kunnen waarderen die nieuwe technieken. En de megapixel regel gaat op als je 4k vs FHD doet op een klein scherm. Op een scherm van 65 inch of groter zie je dat toch wel .

    Maar Ik denk dat je geen goed afgesteld oled gezien hebt, en dan nog in een winkel met onnatuurlijk licht uiteraard bovenop het scherm.

    Ga eens een paar schermen in verschillende winkels bekijken, of beter nog bij iemand thuis indien mogelijk en laat je verrassen.

    En natuurlijk mag iedereen zijn eigen mening hebben! zou een saaie wereld zijn als iedereen hetzelfde dacht, deed en kocht
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  16. #341

    Standaard

    Zojuist ook deze televisie besteld in de 55-inch versie. Ben zeer benieuwd, maar na allerlei recensies gelezen te hebben moet dat wel goed komen. Kan mijn Panasonic VT30 de slaapkamer in!

  17. #342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Zojuist ook deze televisie besteld in de 55-inch versie. Ben zeer benieuwd, maar na allerlei recensies gelezen te hebben moet dat wel goed komen. Kan mijn Panasonic VT30 de slaapkamer in!
    Veel plezier. Dat ga je er van beleven.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #343

    Standaard

    Mediamarkt heeft z'n BTW dagen, kan ook nog schelen met de aankoop.

  19. #344

    Standaard

    Daar had ik rekening mee gehouden. Maar de betreffende webshop waar ik hem aangeschaft heb, wilde wel meegaan met de actieprijs.

  20. #345

    Standaard

    Ik krijg deze week 2 maal de 65E6V, waarvan ik een voor mezelf houd.

    Wie interesse heeft kan deze aankomende maandag ophalen. Zie advertentie

  21. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caesarea Bekijk bericht
    Ik krijg deze week 2 maal de 65E6V, waarvan ik een voor mezelf houd.

    Wie interesse heeft kan deze aankomende maandag ophalen. Zie advertentie
    Nu ben ik toch benieuwd. Eerst vraag je hier om die subtiele curve en dan iets later verkoop je jouw exemplaar en dan heb je tweee nieuwe terug. Wat was er aan de hand met die eerste?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nu ben ik toch benieuwd. Eerst vraag je hier om die subtiele curve en dan iets later verkoop je jouw exemplaar en dan heb je tweee nieuwe terug. Wat was er aan de hand met die eerste?
    Ik ben met je eens. Uit onderzoek van de fabrikant blijkt dat de OLED's een subtiele kromming hebben, dit kan variëren tot een aantal mm. Dit is door een aantal grote winkelketens telefonisch bevestigd en alle winkels waar ik ben geweest waar ze een OLED hebben, hebben een subtiele kromming. Ik ben dit vergeten de nieuwe ontwikkelingen aan te passen in mijn initiële bericht.

  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Zojuist ook deze televisie besteld in de 55-inch versie. Ben zeer benieuwd, maar na allerlei recensies gelezen te hebben moet dat wel goed komen. Kan mijn Panasonic VT30 de slaapkamer in!
    Bij mij staat de 55E6V sinds dinsdag zelfs, wegens op dit moment gebrekkige ruimte in de woonkamer, in de slaapkamer!

    Was t nog niet van plan een OLED aan te schaffen maar toen duidelijk werd dat er op de CES geen enkele fabrikant meer een 3D tv had heb ik er maar wat vaart achter gezet.

    Via wat zoekwerk kwam ik daarbij op t forum van tweakers terecht waar getipt werd eens te bellen met Smits in Arnhem.
    Was een goede tip, zij konden m voor 2299 euro leveren (ex 50 euro bezorgen)!

    Dat was vorige week en nu zie ik dat zelfs BCC m voor 2478 euro heeft staan.

    Denk dat ik de komende tijd maar beter de prijzen niet meer in de gaten moet houden...

    Maar wat een scherm! Heb een zooi van die demofilmpjes gedownload en dan valt je mond toch regelmatig open van verbazing.
    Heb nog geen UHD Blu-Ray speler, denk dat ik even wacht op die van LG.
    Heb wel een proef abo op Netflix genomen en een aflevering van Marco Polo in UHD en met Dolby Vision zitten kijken. WOW!!

    Kan niet wachten tot t zes uur is en ik weer naar huis mag...
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 26-01-2017 om 12:17

  24. #349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caesarea Bekijk bericht
    Ik ben met je eens. Uit onderzoek van de fabrikant blijkt dat de OLED's een subtiele kromming hebben, dit kan variëren tot een aantal mm. Dit is door een aantal grote winkelketens telefonisch bevestigd en alle winkels waar ik ben geweest waar ze een OLED hebben, hebben een subtiele kromming. Ik ben dit vergeten de nieuwe ontwikkelingen aan te passen in mijn initiële bericht.
    Ik vind het wel erg vaag....
    Waarom krijg je 3 dezelfde tv's binnen? En waarom laat je dan je verkooptopic niet gewoon open, maar zet je die ene op verkocht en open je een nieuw topic met exact dezelfde tv? Lijkt zinloos.



    De prijs is voor de BTW dagen van Mediamarkt; voor de LG OLED65E6V €4131. Ook andere verkopers zoals plattetv en Smits doen hier aan mee. Helaas doet plattetv tijdens de BTW dagen niet aan inruilen van je oude tv (ook wel begrijpelijk). De 55E6V is nu voor €2478 te koop.

  25. #350

    Standaard

    Hallo allemaal. Naar aanleiding van de recensie begrijp ik dat de beide meegeleverde afstandsbedieningen radiografisch zijn. Maar -als ik het ook goed begrijp- de televisie kan wel bediend worden met een andere (oudere) LG infrarood afstandsbediening?


    Ik vraag dit omdat ik vanwege een lichamelijke handicap een alternatieve afstandsbediening gebruik, die ik slechts infraroodsignalen kan "leren".

Pagina 14 van 46 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •