Pagina 21 van 46 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 1133 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Top zo zie je maar wat dat forum toch allemaal voor elkaar krijgt
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  2. #502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Heb je nog iets aan die instellingen gehad Peter? Of kwamen ze al aardig overeen?
    Kan niet helemaal volgen waarom jullie dit publiekelijk met elkaar bespreken terwijl jullie alleen prive de instellingen delen?!
    Zeker nu ze overeen blijken te komen maak je de rest wel erg nieuwsgierig!

  3. #503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Kan niet helemaal volgen waarom jullie dit publiekelijk met elkaar bespreken terwijl jullie alleen prive de instellingen delen?!
    Zeker nu ze overeen blijken te komen maak je de rest wel erg nieuwsgierig!
    Sorry, is zeker geen geheim of zo hoor, leek me alleen zo veel plek in beslag te nemen als ik het hier postte. Verwacht niet veel bijzonders trouwens, denk niet dat het heel veel afwijkt van anderen .
    HDMI 2 is van mijn versterker (dus blu-ray e.d.), HDMI 1 is van de Horizon box. Ik heb nog geen UHD speler, dus die moet nog komen. Dolby Vision (netflix) is ook weer iets anders bedenk ik mij, maar goed.

    Ik vind het zelf wel leuk om alvast de instellingen te zien van iemand op de HDMI waarop UHD afgespeeld wordt? Ik dacht dat contrast en OLED Light dan nog hoger staan?


    BEELD Zelf (HDMI 2) Zelf (TV)
    Expert Dark room) Expert (Bright room)
    Aspect ratio Original Original
    OLED Light 70 65
    Contrast 80 80
    Brightness 52 50
    H Sharpness
    V Sharpness
    Colour 50 50
    Tint
    Expert controls Dynamic contrast OFF OFF
    Super resolution OFF OFF
    Colour gamut Normal Normal
    Edge enhancer OFF OFF
    Colour filter OFF OFF
    Gamma 2.2 2.2
    White balance
    Colour Temp Warm2 Warm2
    Method 2points 2points
    Pattern Outer Outer
    Point High High
    Red 5 1
    Green
    Blue 5 5
    Colour Management
    Colour Red Red
    Saturation
    Tint
    Luminence
    Picture Options Noise Reduction OFF OFF
    MPEG Noise Reduction OFF OFF
    Black Level Low Low
    Real Cinema ON ON
    Motion Eye Care OFF OFF
    TruMotion OFF OFF

  4. #504

    Standaard

    Ik denk hard na over de 55" versie, mede vanwege de 3D wat straks kennelijk verdwijnt (bizar!) Hoe definitief zal dat zijn?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Sorry, is zeker geen geheim of zo hoor, leek me alleen zo veel plek in beslag te nemen als ik het hier postte.
    Ach we hebben tegenwoordig allemaal zo'n mooi scrollwieltje dus valt wel mee toch?

    Heb deze instellingen (HDMI) even geprobeerd maar vond t zelf geen verbetering tov die van mij.
    Geloof t of niet maar ik zit nu op een aangepaste ECO stand.
    Niet alles valt daar te regelen maar met een lichte aanpassing aan het OLED lampje, het contrast, de scherpte en t uitzetten van o.a. TruMotion heb ik nu een beeld dat me prima bevalt.
    En dat geldt dan voor HDMI3 waaraan mijn pc is gekoppeld.
    Kijk nauwelijks "echt" tv dus heb daar nog niet echt naar omgekeken.

  6. #506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Ach we hebben tegenwoordig allemaal zo'n mooi scrollwieltje dus valt wel mee toch?

    Heb deze instellingen (HDMI) even geprobeerd maar vond t zelf geen verbetering tov die van mij.
    Geloof t of niet maar ik zit nu op een aangepaste ECO stand.
    Niet alles valt daar te regelen maar met een lichte aanpassing aan het OLED lampje, het contrast, de scherpte en t uitzetten van o.a. TruMotion heb ik nu een beeld dat me prima bevalt.
    En dat geldt dan voor HDMI3 waaraan mijn pc is gekoppeld.
    Kijk nauwelijks "echt" tv dus heb daar nog niet echt naar omgekeken.
    De ECO stand....dat ben ik nog niet tegengekomen bij instellingen van anderen. Maar het altijd een persoonlijke voorkeur natuurlijk. Volgens mij zit hij ook op de ECO stand als hij uit de doos komt dacht ik?
    Je geeft aan dat die aan je PC gekoppeld is; kijk je alleen dan via je PC en heb je bijvoorbeeld geen andere spelers o.i.d. die aangesloten zijn?

  7. #507

    Standaard

    *Het bericht dat hier stond is niet langer van toepassing*
    Laatst aangepast door BigLebowski : 24-03-2017 om 00:11
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De ECO stand....dat ben ik nog niet tegengekomen bij instellingen van anderen.
    Ben graag net even anders dan anderen...

    Zou best kunnen dat dit de standaard "out of the box" stand was.
    Maar was dit niet voor alle ingangen anders?

    Wegens gebrek aan ruimte in de woonkamer staat deze voorlopig nog op de slaap/hobbykamer.
    Heb m ook nog wel gekoppeld aan een Blu-Ray speler maar kijk op dit moment eigenlijk alles, op 3D na (wat wel zou moeten kunnen overigens) via de pc.
    Wordt dadelijk wel anders want ik ga voor die nieuwe UHD speler van LG of wacht nog even op waar Pioneer ongetwijfeld dit jaar nog mee komt.

    Zeker na het omzetten van die HDMI ingang zoals ik eerder meldde ben ik er dik tevreden mee.
    Het "pixel format" is dan YCbCr 4:4:4 en 8 bits en zet ik hem op 23Hz (wat dan volgens MadVr de optie is voor 23,976fps materiaal) dan kan hij naar 10 bits.
    Foto's zien er dan ook fantastisch uit!

    Edit: heb net nog even met de bits zitten spelen. Bij 10 bit wordt 8 bit video te donker.
    Dit zijn mijn instellingen:
    OLED lampje 90
    Contrast 90
    Helderheid 50
    Scherpte 0
    Kleur 60
    Tint 0
    Kleurtemp K20
    Geavanceerd
    Dyn contrast Laag
    Dyn kleur Laag
    Kleurbereik Breed
    Superres Gemiddeld
    Gamma Gemiddeld
    Beeldoptie
    Ruisonderdrukking Uit
    MPEG-ruisonderdrukking Uit
    Zwartniveau Laag
    Echte Bioscoop Aan
    Motion Eye Care Hoog
    TruMotion Uit

    Weinig grote veranderingen tov standaard instellingen dus.
    Met mijn vorige tv was ik weken bezig voordat ik een aardig plaatje had,
    nu kostte t me nauwelijks moeite.
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 22-03-2017 om 21:31

  9. #509

    Standaard

    Ik wil mijn 55 inch gaan laten kalibreren. Voor een televisie die zo duur is wel een rechtvaardige uitgave. Heeft iemand hier nog adressen voor? Heb eens een televisie door Arnold laten doen maar die doet het niet meer. Middels een kalibratie haal je toch het maximale uit je scherm en hoef ik ook niet te rommelen met de instellingen.

  10. #510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik wil mijn 55 inch gaan laten kalibreren. Voor een televisie die zo duur is wel een rechtvaardige uitgave. Heeft iemand hier nog adressen voor?
    Kijk/informeer eens op htforum.nl
    En daarna zijn wij hier natuurlijk zeer benieuwd!

  11. #511

    Standaard

    Ik kan dit toestel (lg65e6v) nu aankopen voor 3995 euro. Zou ik deze aanbieding grijpen of zijn de toestellen van 2017 veel beter? Ik kijk alleen bd en uhd erop omdat ik een eigen ruimte heb voor mijn hobby. Deal nemen of niet?

    gr kurt

  12. #512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtos Bekijk bericht
    Ik kan dit toestel (lg65e6v) nu aankopen voor 3995 euro. Zou ik deze aanbieding grijpen of zijn de toestellen van 2017 veel beter? Ik kijk alleen bd en uhd erop omdat ik een eigen ruimte heb voor mijn hobby. Deal nemen of niet?

    gr kurt
    Voor dat geld ga je voorlopig geen 2017 model vinden in 65inch formaat gok ik.

    en hangt er ook vanaf of je graag 3d kijkt. Hou er rekening mee namelijk dat de 2017 modellen dit niet meer ondersteunen. Ik heb 2 maanden geleden de C6 gekocht en totaal geen spijt van
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  13. #513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtos Bekijk bericht
    Ik kan dit toestel (lg65e6v) nu aankopen voor 3995 euro. Zou ik deze aanbieding grijpen of zijn de toestellen van 2017 veel beter? Ik kijk alleen bd en uhd erop omdat ik een eigen ruimte heb voor mijn hobby. Deal nemen of niet?

    gr kurt
    Niet pakken deze aanbieding. Ik heb bij Foka al een (veel) betere aanbieding gehad en de prijzen gaan de komende weken nog verder dalen vanwege de 2017 toestellen... Ik volg momenteel deze discussie:

    https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1711399/last



  14. #514

    Standaard

    Hey,bedankt voor het antwoord. Ik volg nu ook uw link.

  15. #515
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtos Bekijk bericht
    Ik kan dit toestel (lg65e6v) nu aankopen voor 3995 euro. Zou ik deze aanbieding grijpen of zijn de toestellen van 2017 veel beter? Ik kijk alleen bd en uhd erop omdat ik een eigen ruimte heb voor mijn hobby. Deal nemen of niet?

    gr kurt
    Laat ik daar op antwoorden dat mijn review in het begin van dit topic tot op de dag van vandaag nog staat als huis.
    Je komt langzaam ook op een punt dat grote waarneembare verschillen al lastig (lees: niet) te zien zijn. Helemaal als ze elk jaar een nieuwe serie willen uitbrengen. En 3D op deze tv is geen gadget meer, maar een toegevoegde waarde. Beter is er niet. Misschien helpt het in je keuze...

    Lees het artikel
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #516

    Standaard

    Hoe betrouwbaar of onbetrouwbaar is het om bij een niet-officiële dealer zoals TVreus te bestellen? Zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben of iets over de risico's kunnen zeggen? De LG55e6v staat daar namelijk voor 2279,- euro. Scheelt nogal met de andere prijzen die ik zie. Begint nu ernstig te kriebelen
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Hoe betrouwbaar of onbetrouwbaar is het om bij een niet-officiële dealer zoals TVreus te bestellen? Zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben of iets over de risico's kunnen zeggen? De LG55e6v staat daar namelijk voor 2279,- euro. Scheelt nogal met de andere prijzen die ik zie. Begint nu ernstig te kriebelen
    Is geen uitzonderlijke prijs hoor, lees het genoemde topic hierboven maar eens of blader hier een paar pagina's terug.

  18. #518

    Standaard

    Voor het E-model ben ik deze prijs nog niet tegen gekomen eigenlijk...ik heb toch al de nodige pagina's en sites doorgebladerd zoals je ook voorstelt Tweakers houd ik ook in de gaten. Bij een daling naar 2000,- (of lager) ga ik overstag denk ik. Dus mocht iemand deze prijs toevallig ergens tegen komen voor de E-versie...schroom niet om het me even te laten weten. Meer ogen zien meer
    Laatst aangepast door BigLebowski : 06-04-2017 om 16:41
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #519

    Standaard

    In dat topic van tweakers worden een aantal winkels genoemd. Waarom niet even een belletje doen om te kijken voor welke prijs zij de e6V serie kunnen aanbieden ?.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  20. #520

    Standaard

    Ik zou niet zo snel een dure tv bij een webshop only winkel kopen, moet ik bekennen. Vind het toch fijn om ergens langs te kunnen gaan indien nodig. Zoals gezegd, check het tweakers topic en bel.

  21. #521

    Standaard

    De Windows 10 Creators Update heeft nu idd een HDR switch in de "Display settings" alleen doet hij bij mij niets. Hij klapt terug naar off, ook bij het afspelen van HDR materiaal.

    Weet niet of t aan deze update ligt of aan de update van mijn Radeon drivers die ik meteen daarna installeerde maar de 10 bit mode ziet er nu wel goed uit en is bij 8 bit materiaal niet te donker.

  22. #522

    Standaard

    Via een aantal belletjes erachter gekomen dat Foka toch wel de beste aanbieding heeft en ik denk ook niet dat de prijs nog heel veel zal dalen... Dusss, vanmiddag de E6 65' bij Foka besteld en morgenmiddag (!!!) wordt hij al bij mij thuis afgeleverd! OLED-dreams are about to come true!!!

  23. #523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJM Bekijk bericht
    Via een aantal belletjes erachter gekomen dat Foka toch wel de beste aanbieding heeft en ik denk ook niet dat de prijs nog heel veel zal dalen... Dusss, vanmiddag de E6 65' bij Foka besteld en morgenmiddag (!!!) wordt hij al bij mij thuis afgeleverd! OLED-dreams are about to come true!!!
    Gefeliciteerd ! Heb je heel het paasweekend om alles in te stellen .

  24. #524

    Standaard

    Succes mat deze toptv

    goede aankoop
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  25. #525

    Standaard

    Thanks Rogue & Raymen! Aan tips over de instellingen zal het iig niet ontbreken!

Pagina 21 van 46 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •