Pagina 1 van 46 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1133 worden weergegeven.
  1. #1
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard Hardware review: LG OLED65E6V

    Hardware review: LG OLED65E6V

    Dromen van OLED, dat is wat tot voor kort het hoogst haalbare leek. Maar nu is er de LG OLED65E6V. Een UHD Premium OLED-scherm met HDR en Dolby Vision. Maar is dit werkelijk de beste televisie van dit moment?

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 29-11-2017 om 17:44

  2. #2

    Standaard

    Mooie review Claudio! Als ik je review lees heb ik ontzettend veel zin om heel veel geld uit te geven aan net zo'n pracht apparaat. Alleen ik heb er de centen niet voor beschikbaar op dit moment. Geniet ervan! Maar dat is aan jou wel besteedt!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dank heren!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5

    Standaard

    Ik blijf nog even dromen en mijn ongeduld tarten en hoop over een paar jaar iets dergelijks aan te kunnen schaffen, wanneer de prijs wat is gezakt
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #6

    Standaard

    Heb ook een OLED bij een kameraad mogen aanschouwen en eerlijk is eerlijk het ziet er werkelijk prachtig uit en dan heeft hij een ouder model. Kan me helemaal voorstellen hoe mooi deze het beeld weergeeft door de beschrijving van Claudio, scheelt misschien wel dat ik hem al wat vaker ontmoet heb en zijn eerdere set-up heb mogen ervaren. Prima gedaan Claudio en geniet er van
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    Mooi verslag claudio.
    Was leuk om te lezen, zeker voor mij omdat we hetzelfde toestel hebben.

  8. #8

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dank heren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10

    Standaard

    Ik zou bijna wensen dat mijn Kuro het binnenkort begeeft, zodat ik een excuus heb om ook een Oled te kopen .
    Mijn Plasma is 50" en ik zou nog wel weer een maatje groter willen, daglight geeft toch wel vaak hinder en ook kwa beeldverwerking is mijn 7.5 jaar oude Kuro niet meer de top.


    Ach, ik houd het nog wel een paar jaar uit met mijn Kuro en intussen kan de Oled techniek nog verder rijpen en de prijs dalen.
    Op dit moment is een Oled voor mij toch nog te veel geld en voorlopig dus nog een "Dream"
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #11
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha ha, enerzijds wou ik dat ik net zo slim als jij was, want je weet bijna zeker dat het scherm straks goedkoper is, maar er ook weer een betere versie is. Als je verstandig bent wacht je nog even, want alles wat nu als oudere modellen aangeboden wordt is niet vrij van OLED-bugs. Maar goed, ik ben niet zo slim en anderzijds ben ik daar ook weer blij mee.

    Het schijnt trouwens dat een klinker prima werkt voor je KURO.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #12

    Standaard

    Leuke en goede review
    "A man's got to know his limitations", ...

  13. #13

    Standaard

    Mooie review Claudio, hulde dat je hier weer zoveel tijd in steekt . Ik zal het nog moeten doen met die mindere tv , maar daar kan ik nog heel goed mee leven....
    Ik twijfel er niet aan dat ik ook de overstap zal maken naar OLED, maar ik heb nog geen haast en wacht tot de prijzen wat zakken. Wel een potentieel nadeel daarvan is dat je nog maar moet afwachten of 3D ook bij de volgende generatie ondersteund wordt.

  14. #14
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat was bij mij onderbewust ook een behoorlijk punt die ik zelfs vergeten was aan te halen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #15

    Standaard

    Hoe zit het eigenlijk met de reflectie van het scherm? Geen last van zonreflectie? Of is het een spiegel?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #16

    Standaard

    Ik mis één belangrijk detail in je review: de prijs voor al dit moois. Je zegt er wel wat over, maar nergens zie ik een bedrag genoemd staan. Gokje: tussen de 6.500 en 7.000 euro (zonder inruil)?
    En pas de titel van je review even aan: OLKED65E6V bestaat niet als typenummer.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #17

    Standaard

    Dat begrijp ik niet; ongeacht wat hijzelf er voor betaald heeft; de prijs van de TV kun je toch zelf zo opzoeken Marcel?

  18. #18
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Hoe zit het eigenlijk met de reflectie van het scherm? Geen last van zonreflectie? Of is het een spiegel?
    Als hij uit staat is het best een spiegel, maar omdat het contrast immens is heb je totaal geen last van reflectie, maar in mijn huiskamer had ik daar sowieso geen last van, dus het is enigszins lastig oordelen. Maar in het stuk OLED dreams zie je in de foto alle bloemen in mijn tuin in het scherm.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #19
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik mis één belangrijk detail in je review: de prijs voor al dit moois. Je zegt er wel wat over, maar nergens zie ik een bedrag genoemd staan. Gokje: tussen de 6.500 en 7.000 euro (zonder inruil)?
    En pas de titel van je review even aan: OLKED65E6V bestaat niet als typenummer.
    In de review wordt gelinked naar de productpagina waar de adviesprijs staat vermeldt. Maar een prijsvermelding is een momentopname die - indien vermeldt - straks niet meer klopt. En inderdaad Google onthuld alles.

    Thanks voor de correctie, die was er kennelijk toch nog ingeslopen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #20

    Standaard

    Prijs is geen geheim toch.
    Heb 6500 euro hiervoor betaalt maar wou wel de beugel voor niets de vogels thin.
    Dit hebben ze gedaan kreeg er zelfs 2.
    1heb ik gratis naar raymen verstuurd van het ht forum

  21. #21

    Standaard

    daar dank ik je nogmaals daarvoor.

    maar 6500€ heb ik er toch niet voor betaald
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  22. #22
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Na het scherm nu een paar weken in huis te hebben heb ik inmiddels al meer films herkeken dan de rest van het jaar. Daar zitten recente titels bij en ook ouderen. En uiteraard alle delen van Star Wars. Nog nooit hebben die films er zo goed uitgezien. Het is echt een genot en dat is nog zacht uitgedrukt. Het zwart van de ruimte is echt fantasisch, maar ook gezichten en huidkleuren zijn levensecht en superscherp. Huidskleuren zijn veelal de bottleneck, waar kleurvlakken vaak smoezelig worden, maar niets van dit alles. Nadeel is wel dat je nog beter ziet wanneer CGI niet goed gedaan is of wanneer een achtergrond niet echt is, maar Ik heb gewoon zin om meer films te kijken en als we Pascal mogen geloven wordt dat met UHD BD nog mooier. Uiteraard is het en flink bedrag wat je neerteld, maar ik heb nog geen moment spijt. Het is wat mij betreft echt een flinke stap vooruit. Ik wist wel wat ik kon verwachten, maar dit ontstijgt zelfs mijn verwachtingen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #23

    Standaard

    Heb net 2 dezelfde fragmenten van id 4 opgezet,1 op bluray via de oppo en 1 uhd op de pana.
    De scene met de helikopters waar ze het licht onsteken voor het alienschip zie je het verschil duidelijk.
    Bij de bluray is de lamp achter de heli een witte wazige vlek, bij de uhd zie je opeens echt een lamp wat helder wit schijnt.
    Kleuren zijn ook veel mooier.
    Kan wel zoveel zeggen maar koop snel zo n ding zeker de centen waard.

  24. #24

    Standaard

    Hoi pascal,

    kan je niet 2 fotos maken van blu ray en 1dan van uhd om het verschil nog eens aan te duiden
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  25. #25

    Standaard

    https://tweakers.net/reviews/4651/g6...-topmodel.html

    Hier kun je ook duidelijk de refectie zien.

    Raar eigenlijk, want LG heef voor de professionele toepassingen een van de betere anti refectie oplossingen ...
    "A man's got to know his limitations", ...

Pagina 1 van 46 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •