Pagina 13 van 46 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 1133 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Voor nu staat het allemaal prima. Alleen wat te donker naar mijn mening maar misschien is dat wennen.Ga hem zeker laten kalibreren, maar dat komt later.
    Hebben jullie nog veranderingen gemaakt aan de verschillende HDR standen? Viel me op dat contrast en verlichting op 100 staan.

  2. #302

    Standaard

    [QUOTE=Marcel den Haan;2036719 Hebben jullie nog veranderingen gemaakt aan de verschillende HDR standen? Viel me op dat contrast en verlichting op 100 staan.[/QUOTE]

    Anybody?

  3. #303

    Standaard

    Yep hier hdr bright (user)
    heb hier oledlight naar 100
    contrast is 100
    brightness 53
    scharpness 10
    color 53
    Tint 0
    color temp 0
    dynamic contrast medium
    dynamic colour off
    colour gamut wide
    super resolution off
    gamma medium
    noise reduction medium
    mpeg noise reduction medium
    black level low
    real cinema on
    motion eye care off
    trumotion
    user
    de-blur op 7

    zo staat het en vindt ik het fijn kijken
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  4. #304

    Standaard

    Koester je lg e6 maar want lg is klaar met 3d.
    Op alle 2017 oled modellen is geen 3d meer aanwezig.

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    Koester je lg e6 maar want lg is klaar met 3d.
    Op alle 2017 oled modellen is geen 3d meer aanwezig.
    Wat mij betreft de grootste vergissing met de overstap naar 4K. Als ik moet kiezen tussen een release op 4K of in 3D ga ik toch nog steeds voor de 3D versie... Zeker op mijn LG E6 is dat ongekend strak en nog steeds plezierig om naar te kijken.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  6. #306
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vandaar een heel betoog mijnerzijds, maar dan hier.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #307

    Standaard

    Jammer want nog geen enkele keer dacht ik bij UHD goh wat een meerwaarde.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  8. #308
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Jammer want nog geen enkele keer dacht ik bij UHD goh wat een meerwaarde.
    Echt niet?

    Heb UHD BD-Deep colour wel aan staan dan?
    Ik vind dat namelijk juist wel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Jammer want nog geen enkele keer dacht ik bij UHD goh wat een meerwaarde.
    Nou, ik vind het zeker een meerwaarde, maar zoals al eerder gemeld, vind ik blu rays ook veel beter met de 203. Afhankelijk van de beeldkwaliteit van de disc.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #310

    Standaard

    https://youtu.be/imP4WlXq53Y

    Bij 3 min 50 sec. een goed bericht vor de bezitters van de 2016 modellen. Een flinke firmware upgrade voor meer HDR ondersteuning.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Echt niet?


    Heb UHD BD-Deep colour wel aan staan dan?
    Ik vind dat namelijk juist wel.
    Alles staat correct aan en de 4K beelden zien er fantastich uit. Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik 4K Blu-ray's nu geen meerwaarde vind. Ik zie haast geen verschil. Komt natuurlijk ook omdat bijna alle films die tot nu toe op 4K blu-ray zijn uitgekomen geen originele 4K master hebben.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Alles staat correct aan en de 4K beelden zien er fantastich uit. Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik 4K Blu-ray's nu geen meerwaarde vind. Ik zie haast geen verschil. Komt natuurlijk ook omdat bijna alle films die tot nu toe op 4K blu-ray zijn uitgekomen geen originele 4K master hebben.
    Ik vind het net anders. 4k heeft een meerwaarde, echter niet alle 4k disc. Er zijn 4k discs waarbij goed (pacific rim) en slecht (suïcide squad) upscaling is toegepast. Beetje zoals bij alle andere formaten, cd en dvd ook gebeurde.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #313

    Standaard

    Zijn er hier mensen die de instelling "scherm verplaatsing" uit hebben gezet?

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    Koester je lg e6 maar want lg is klaar met 3d.
    Op alle 2017 oled modellen is geen 3d meer aanwezig.
    Waarom stoppen ze daarmee?
    Dan hebben de mensen, niets meer aan hun 3D collectie. 3D heeft een meer toegevoegde waarde dan UHD (Naar mijn mening)

  15. #315

    Standaard

    Ze stoppen er mee omdat de 3D markt zeer klein is en steeds kleiner word.

    Uit onderzoek blijkt ook dat de 3D functie op de Tv's alleen even in het beging en daarna nauwelijks of totaal niet meer word gebruikt..
    Dus waarom investeren en betalen voor deze functie.

    Herinner je nog PIP en/of POP, die is ook weg.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmlover Bekijk bericht
    Waarom stoppen ze daarmee?
    Dan hebben de mensen, niets meer aan hun 3D collectie. 3D heeft een meer toegevoegde waarde dan UHD (Naar mijn mening)
    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ze stoppen er mee omdat de 3D markt zeer klein is en steeds kleiner word.

    Uit onderzoek blijkt ook dat de 3D functie op de Tv's alleen even in het beging en daarna nauwelijks of totaal niet meer word gebruikt..
    Dus waarom investeren en betalen voor deze functie.

    Herinner je nog PIP en/of POP, die is ook weg.
    En dat lichtpunt blijf ik het dan ook best fascinerend vinden dat alle grote Hollywood blockbuster films, ook Star Wars, standaard in 3D wordne uitgebracht. Er zijn een paar fervente tegenstanders met voorliefde voor het "oude" 70mm breedbeeldformaat, zoals Tarantino en Nolan, maar velen gaan nog steed mee in 3D. Zelfs Ridley Scott gaat er nog in mee. Ben dan erg benieuwd wat ze dan bijvoorbeeld met Blade Runner 2049 gaan doen.

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmlover Bekijk bericht
    Waarom stoppen ze daarmee?
    Dan hebben de mensen, niets meer aan hun 3D collectie. 3D heeft een meer toegevoegde waarde dan UHD (Naar mijn mening)
    De 2017 modellen zullen een hogere helderheid krijgen dan de 2016 e 2015 modellen, de relatief lage helderheid is één van de nadelen van OLED ten opzichte van LED.
    Om 3D mogelijk te maken zou er een filter op de panelen aanwezig zijn en enkel door het verwijderen van dit filter zou men de helderheid kunnen verhogen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    En dat lichtpunt blijf ik het dan ook best fascinerend vinden dat alle grote Hollywood blockbuster films, ook Star Wars, standaard in 3D wordne uitgebracht. Er zijn een paar fervente tegenstanders met voorliefde voor het "oude" 70mm breedbeeldformaat, zoals Tarantino en Nolan, maar velen gaan nog steed mee in 3D. Zelfs Ridley Scott gaat er nog in mee. Ben dan erg benieuwd wat ze dan bijvoorbeeld met Blade Runner 2049 gaan doen.
    Dat bedoel ik, de filmmaatschappijen brengen nog steeds veel films uit in 3D. Daarom vreemd dat TV fabrikanten stoppen met 3D tv's.

  19. #319

    Standaard

    3D is kennelijk alleen voor de bioscopen bedoeld en niet meer voor de thuisbioscoop. Daar is het kennelijk zo'n niche product geworden (hoe graag wij dat ook anders zouden zien) - dat het kennelijk niet meer loont om daarvoor speciale schermen te bouwen. TV-fabrikanten proberen tegenwoordig van alles om hun producten te slijten en je te verleiden tot de aankoop van een nieuwe TV. Maar sommige ideeën mislukken (gelukkig) hopeloos, zoals gebogen schermen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    3D is kennelijk alleen voor de bioscopen bedoeld en niet meer voor de thuisbioscoop. Daar is het kennelijk zo'n niche product geworden (hoe graag wij dat ook anders zouden zien) - dat het kennelijk niet meer loont om daarvoor speciale schermen te bouwen. TV-fabrikanten proberen tegenwoordig van alles om hun producten te slijten en je te verleiden tot de aankoop van een nieuwe TV. Maar sommige ideeën mislukken (gelukkig) hopeloos, zoals gebogen schermen.
    Ik zou het met je eens zijn, maar alle films worden ook nog op 3D Bluray uitgebracht. Star Wars TFA kreeg zelfs een aparte 3D uitgave die je dan zou moeten dubbeldippen. Dan lijkt het me dat ze er nog wel brood inzien, althans de distributeurs.

  21. #321

    Standaard

    Dat bioscoopfilms in 3D worden uitgebracht is een heel ander verhaal.

    Als eerste 90% van de lifeaction films in 3D zijn conversies *) achteraf, waarvan er ook veel in 35mm anamorpich of zelfs 65mm zijn opgenomen.
    *) een film opnemen in 3D is veel duurder, tijdrovender en werpt beperkingen op, ookal kost een "goede" conversie ca. tussen de 50.000 - 150.000 dollar per minuut.

    De keus of er een 3d versie komt is meestal afhankelijk van hoe verwacht men dat de film het internationaal gaan doen. En dan met name China en Azië.
    In de VS komen 3D films steeds beperkter of zelfs helemaal niet in de bioscoop en/of op BD in 3D,

    Een ander teken dat de belangstelling voor 3D afneemt is ook te merken aan dat er al een paar jaar geen oude films, als in het begin van de hype, maar naar 3D worden omgezet.
    Ook op die markt heeft men zich verkeken, waarbij zelfs Disney animatie klassiekers in de rode cijfers zijn beland.

    Overigens denk ik niet dat 3D voor de bioscoop zomaar verdwijnt. Het zal alleen beperkt blijven tot het SF/Fantasie/Superhelden genre en big budget films...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    En dat lichtpunt blijf ik het dan ook best fascinerend vinden dat alle grote Hollywood blockbuster films, ook Star Wars, standaard in 3D wordne uitgebracht. Er zijn een paar fervente tegenstanders met voorliefde voor het "oude" 70mm breedbeeldformaat, zoals Tarantino en Nolan, maar velen gaan nog steed mee in 3D. Zelfs Ridley Scott gaat er nog in mee. Ben dan erg benieuwd wat ze dan bijvoorbeeld met Blade Runner 2049 gaan doen.
    "A man's got to know his limitations", ...

  22. #322

    Standaard

    Weet iemand waar je op de 65e6v kunt zien hoeveel uur hij heeft gedraaid ik kan het namelijk niet vinden

  23. #323
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zal wel in het servicemenu zitten.

    Daar moet je een andere A.B voor hebben zoals de Pronto of Harmony.

    https://www.avforums.com/threads/lg-e6-oled-tv-owners-and-discussion-thread-part-2.2028110/page-56

    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 08-01-2017 om 16:07
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #324

    Standaard

    Oké dacht al waarom vind ik dit niet
    bedankt

  25. #325

    Standaard

    Puur uit nieuwsgierigheid: waarom wil je weten hoe lang je LG gedraaid heeft? Dat is namelijk iets wat mijzelf persoonlijk totaal niet zou interesseren. Of heb je angst dat je een demo-model of 2e hands exemplaar gekregen hebt?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 13 van 46 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •