De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard EK Voetbal 2016 op NPO1 wel in HD?

    Hallo allen,

    Ik vraag me af of NPO1 het EK Voetbal wat vandaag in Frankrijk begint in HD uitzendt?

    Wie kan mij daar een antwoord op geven?

    In de TV gids van Totaaltv staat bij de wedstrijd van vanavond geen HD-icoon.

    Met vriendelijke groet,

    Tvfreak

  2. #2

    Standaard

    Lijkt mij wel heel erg sterk, als dat niet in HD wordt uitgezonden. Ga er maar vanuit dat het in HD is. Was 2 (WK) en 4 jaar (EK) geleden ook zo.

  3. #3

    Standaard

    Lijkt mij ook sterk. HD is tegenwoordig toch wel een beetje de norm, zeker bij zulke grote evenementen. Alleen: 720 beeldlijnen is immers ook al HD. Overigens: de wedstrijd wordt toch wel in kleur uitgezonden, hoop ik?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgens mij wordt het zelfs in 8K opgenomen en via satelliet in 4K uitgezonden. Vraag me alleen niet waar. Dus niet alleen wordt het in HD uitgezonden, maar verwacht een hele mooie beeldkwaliteit. De kleur oranje had dit jaar - theoretisch - heel mooi in beeld gebracht kunnen worden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Volgens mij wordt het zelfs in 8K opgenomen en via satelliet in 4K uitgezonden. Vraag me alleen niet waar. Dus niet alleen wordt het in HD uitgezonden, maar verwacht een hele mooie beeldkwaliteit. De kleur oranje had dit jaar - theoretisch - heel mooi in beeld gebracht kunnen worden.
    Ja, maak er maar grapjes over. Jij hebt makkelijk praten, jij kunt altijd nog terugvallen op je Squadra Azzurra...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #6
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #7

    Standaard

    Allen,

    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik was aan het twijfelen geraakt, omdat in de tvgids van Totaaltv geen HD-icoon stond bij de openingswedstrijd van het EK.

    Gisteren wedstrijd gezien in zeer goede HD-kwaliteit zoals jullie ook al vermoedden.

    Gr.
    Tvfreak

  8. #8

    Standaard

    Helaas was de wedstrijd een stuk minder. Ik hoop dat de volgende wedstrijden toch wat meer het aanzien waard worden, want dit was toch wel erg matig. Maar inderdaad: op het beeld was niets aan te merken
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het wordt ook pas later interessant. De eerste wedstrijden zijn nooit enorm boeiend of spannend.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •