Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 54 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Stephen King's It, Salem's Lot en Cat's Eye

    Warner Bros. brengt op 22 september a.s. Stephen King's It (geregisseerd door Tommy Lee Wallace) en Salem's Lot (geregisseerd door Tobe Hooper) uit op Blu-ray in Duitsland. Specificaties ontbreken op dit moment nog.
    Laatst aangepast door Frank : 18-08-2016 om 20:49

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Warner Bros. brengt op 22 september a.s. Stephen King's It (geregisseerd door Tommy Lee Wallace) en Salem's Lot (geregisseerd door Tobe Hooper) uit op Blu-ray. Specificaties ontbreken op dit moment nog.
    Mooi nieuws, gaan er zeker inkomen. 2 mooie films/series. Mooie prijzen ook trouwens.

  3. #3

    Standaard

    Ik ben er vergeten bij te melden dat ze, in ieder geval, worden uitgebracht in Duitsland. Ik las ook ergens dat Warner bezig is met de voorbereidingen om ze uit te brengen in Amerika.

  4. #4

    Standaard

    Ben ook groot fan van die films.

    Toen ik nog een kleine jonge was keek ik al die films maar het heeft er wel voor gezorgd dat als mijn ouders een avond weg waren ik best wel eens bang was.
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-06-2016 om 11:50

  5. #5

    Standaard

    Volgens de perswebsite van Warner verschijnt It op 4 oktober ook in Amerika op Blu-ray. Bij deze uitgave zit ook de DVD en een t-shirt.



    En op 12 oktober verschijnt er een steelbook in Frankrijk.

  6. #6

    Standaard

    Grote vraag is trouwens op dit moment: Brengt Warner de volledige versie uit? Bij de DVD waren namelijk de laatste scène van deel 1 ingekocht en de aftiteling weg gelaten en bij deel 2 de openingstitels weggelaten, waardoor we niet zagen hoe sommige karakters terug keerden naar hun plaats waar het allemaal gebeurde 30 jaar later.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    De prijs op Amazon.com voor de Amerikaanse Blu-ray van It waar ook de DVD en een t-shirt zit is maar liefst $ 54,97!!!

  9. #9

    Standaard

    Hoewel nog niet officieel bevestigd meldt Bluray-disc.de dat It wel Nederlandse ondertitels heeft, maar Salem's Lot niet.

  10. #10

    Standaard

    Wat hadden we anders verwacht van WHV.

  11. #11

    Standaard

    Warner Bros. heeft bevestigd dat het beeldformaat van IT 1.33:1 is.



    In tegenstelling tot eerdere berichten zal IT geen DVD en t-shirt bevatten. Warner brengt in Amerika ook Cat's Eye uit op Blu-ray en heeft de extra's bekend gemaakt van alle drie de releases.

    Stephen King's IT

    Audio Commentary by Director Tommy Lee Wallace and Actors Dennis Christopher, Tim Reid, John Ritter and Richard Thomas



    Salem's Lot

    Feature-Length Audio Commentary by Director Tobe Hooper
    International Theatrical Trailer



    Cat's Eye

    Audio Commentary by Director Lewis Teague
    Original Theatrical Trailer


  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Grote vraag is trouwens op dit moment: Brengt Warner de volledige versie uit? Bij de DVD waren namelijk de laatste scène van deel 1 ingekocht en de aftiteling weg gelaten en bij deel 2 de openingstitels weggelaten, waardoor we niet zagen hoe sommige karakters terug keerden naar hun plaats waar het allemaal gebeurde 30 jaar later.
    Is hier al wat over bekend?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Is hier al wat over bekend?
    Warner heeft zelf aangegeven 187 minuten, wat zou betekenen dat de ingekorte versie op de disc staat, maar dit is nog niet bevestigd.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Hoewel nog niet officieel bevestigd meldt Bluray-disc.de dat It wel Nederlandse ondertitels heeft, maar Salem's Lot niet.
    Alhoewel ik verwacht dat deze info niet correct is, hoop ik van wel.

    Anders worden het de alternatieve versies.
    Laatst aangepast door Hombre : 20-08-2016 om 12:54
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #15

    Standaard

    Ik ben erg benieuwd naar de beeldkwaliteit....het wachten is op reviews.

  16. #16

    Standaard

    Heeft de Duitse release van Salem's Lot ook NL subs. Vaak wel toch bij Warner Releases?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dida Bekijk bericht
    Heeft de Duitse release van Salem's Lot ook NL subs. Vaak wel toch bij Warner Releases?
    Het lijkt erop dat alleen IT Nederlandse ondertitels heeft wereldwijd. Salem's Lot niet. Deze wordt in Nederland ook niet uitgebracht.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het lijkt erop dat alleen IT Nederlandse ondertitels heeft wereldwijd. Salem's Lot niet. Deze wordt in Nederland ook niet uitgebracht.
    Oke, bedankt!

  19. #19

    Standaard

    Ik dacht ik haal mijn videorecorder weer eens tevoorschijn en stop de VHS van IT in de speler in de veronderstelling dat deze niet was ingekort, maar dat blijkt dus wel zo te zijn.

  20. #20

    Standaard

    Op VHS is toevallig ook de laatste keer dat ik IT heb gezien .

  21. #21

    Standaard

    Artwork van de Nederlandse uitgave van It.


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Artwork van de Nederlandse uitgave van It.

    Hadden ze dat CA niet weg kunnen laten???

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Hadden ze dat CA niet weg kunnen laten???
    Nee, het is een tweetalige cover zoals zo vaak.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, het is een tweetalige cover zoals zo vaak.
    Dus weer een goede reden als zo vaak om lekker te gaan importeren .

    Maar by the way: Is het nu al 100% bekend of deze versie van ''It'' Uncut is?

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Maar by the way: Is het nu al 100% bekend of deze versie van ''It'' Uncut is?
    Nee. Er zijn mensen die hierover vragen hebben gesteld aan Warner Bros., maar ze hebben geen reactie gekregen.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •