Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 54 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee. Er zijn mensen die hierover vragen hebben gesteld aan Warner Bros., maar ze hebben geen reactie gekregen.
    Wist niet eens dat er een "cut" en "uncut" versie op de markt warenvan de film. Kan iemand me vertellen wat de verschillen zijn?
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  2. #27

    Standaard

    Bol.com heeft 192 minuten aan...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Wist niet eens dat er een "cut" en "uncut" versie op de markt warenvan de film. Kan iemand me vertellen wat de verschillen zijn?
    - At the end of part 1, the final showing of "IT" written in the blood on the bathroom wall after Stan's wife finds that he has slit his wrist in the bathtub, accompanied by Pennywise laughing and "to be continued" has been cut.
    - Part 2 starts with Bill arriving at the Derry cemetery. This completely cuts out his conversation with the woman at the library desk, along with the opening credits.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Bol.com heeft 192 minuten aan...
    Iemand die op Instagram een foto heeft geplaatst van de Blu-ray van zowel It, Salem's Lot en Cat's Eye zegt, bij navraag, dat de speelduur 187 minuten is, maar men weet niet of hij de disc daadwerkelijk gecheckt heeft.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    - At the end of part 1, the final showing of "IT" written in the blood on the bathroom wall after Stan's wife finds that he has slit his wrist in the bathtub, accompanied by Pennywise laughing and "to be continued" has been cut.
    - Part 2 starts with Bill arriving at the Derry cemetery. This completely cuts out his conversation with the woman at the library desk, along with the opening credits.
    Goh. Nooit geweten. Dank Frank.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  6. #31

    Standaard

    Het verlossende antwoord is er... bijna (hoop ik). Een lid van het forum van Blu-ray.com heeft gisteren de Blu-ray van IT gekocht en heeft al bevestigd dat de cover 187 minuten vermeldt en dat de film niet gesplitst is in twee delen. Nu is men op het forum aan het proberen om bevestigd te krijgen welke speelduur de speler zelf aangeeft. De cover kan immers de verkeerde speelduur vermelden, zo is de achterliggende gedachte.

  7. #32

    Standaard

    Volgens het forumlid van Blu-ray.com is de speelduur 190 minuten, dus 3 minuten langer dan de cover aangeeft. De volledige versie (inclusief aftiteling van deel 1 en openingstitels van deel 2) is echter 192 minuten. Nu kan het zo zijn, aangezien ze gewerkt hebben met het bronmateriaal voor deze uitgave, dat men de aftiteling van deel 1 (die 1 minuut duurt) hebben weggelaten (da's niet zo'n probleem, want deze is hetzelfde als de aftiteling van deel 2) en de eerste anderhalve minuut van de openingstitels van deel 1 (want die is bij beide delen voor het eerste gedeelte gelijk) ook hebben weggelaten en vervolgens de scènes van deel 2 beginnen, maar dan zonder de titels in beeld.

    Wordt vervolgd...

  8. #33

    Standaard

    amazon.es geeft ook 192 minuten aan...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  9. #34

    Standaard

    Hier is een video die laat zien wat er uit de versie die op de DVD staat is geknipt.



    De versie op de DVD stopt abrupt na 3 seconden en begint pas weer na 4 minuten en 25 seconden. Echter, de shots met de teksten "Teleplay by Lawrence D. Cohen and Tommy Lee Wallace" en "Directed by Tommy Lee Wallace" zijn ook eruit gehaald en daardoor was het noodzakelijk om ook in de muziek te knippen.

    En de speelduur is inmiddels ook bevestigd. Helaas blijkt de informatie die een forumlid op Blu-ray.com zette en die ik enthousiast overnam niet correct, want de speelduur is niet 190 minuten, maar 187 minuten (zie afbeelding hieronder). De Blu-ray bevat dus dezelfde versie als de DVD. Het enige verschil is dat het beeld fullscreen is (het originele beeldformaat) i.p.v. widescreen.


  10. #35

    Standaard

    Voor degene die een Engelse hoes wilt: de Engelse is nu iets meer dan 10 pond (exclusief).

  11. #36

    Standaard

    Wel goeie beeldkwaliteit zeg. Weet niet hoe de dvd eruit zag maar dit is echt goed.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  12. #37

    Standaard

    Bol.com meldt een levertijd voor IT van ongeveer 5 weken, terwijl ECI 'm op voorraad heeft en je 'm de volgende dag in huis hebt. Op andere webwinkels krijg ik 'm niet gevonden.

  13. #38

    Standaard

    DVD Outlet heeft 'm ook op voorraad. Vandaag besteld morgen in huis. Maar wel een beetje prijzig (€ 15,99), overal overigens....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  14. #39
    Laatst aangepast door Hombre : 24-09-2016 om 08:42
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #40

    Standaard

    kan het niet zijn dat ze veel pre orders hebben gehad en de voorraad al ''vergeven'' is? vandaar de levertijd nu van 5 weken...

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    kan het niet zijn dat ze veel pre orders hebben gehad en de voorraad al ''vergeven'' is? vandaar de levertijd nu van 5 weken...
    Denk ook zoiets, bij MM Zwijnaarde kregen ze er bijvoorbeeld maar een stuk of 5 binnen... Dan is een voorraad bij iemand als bol.com snel uitgeput.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  17. #42

    Standaard

    Ik heb net in ieder geval alleen bericht gekregen van Bol.com dat X-Men: Apocalypse verzonden is, maar bij IT staat nog steeds "Bezorging op verschijningsdatum". Dat kan echter niet als ze 'm vandaag niet verzonden hebben.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb net in ieder geval alleen bericht gekregen van Bol.com dat X-Men: Apocalypse verzonden is, maar bij IT staat nog steeds "Bezorging op verschijningsdatum". Dat kan echter niet als ze 'm vandaag niet verzonden hebben.
    Hier exact hetzelfde , x men al verzonden en IT nog niet.
    Weinig vertrouwen in dus heb m maar geannuleerd
    Best een faalactie , had dan ruim van tevoren even gemailed dat ze m niet kunnen leveren....

  19. #44

    Standaard

    Ik heb zojuist een verzendbericht gekregen van Bol.com van IT. Morgen toch in huis dus.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb zojuist een verzendbericht gekregen van Bol.com van IT. Morgen toch in huis dus.
    hiier lag hij ook in de bus vanmiddag , komt er morgen nog 1 binnen van ECI haha , ach ja nu kan ik mijn broer er blij mee maken!

  21. #46

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroentjuh1980 Bekijk bericht
    Bij MM Eindhoven centrum voor €8,99.
    Das een mooie prijs. Raar dat ie ergens anders stuk duurder is.

  23. #48

    Standaard

    Net een stuk van de Blu-ray bekeken. De beeldkwaliteit ziet er heel goed uit, vind ik. En de overgang van deel 1 naar deel 2 is iets subtieler dan op de DVD met een fade out aan het abrupte einde van deel 2 en een fade in bij de start van deel 2. Het is en blijft echter jammer dat erin geknipt is.

  24. #49

    Standaard

    Iemand heeft een recensie op Bol.com geplaatst en de Blu-ray 1 ster gegeven. De reden? Het beeldformaat...

    waardeloze Bluray
    Ben fan van Stephen films, dus ook van deze.
    ik heb de orginele DVD, die speelt widescreen (beeld vullend) af.
    Echter de Bluray versie doet dit niet, met als resultaat dat je 2 zwarte balken aan de zijkant hebt, dit krijg je niet gecorrigeerd, met de afstandsbediening.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Iemand heeft een recensie op Bol.com geplaatst en de Blu-ray 1 ster gegeven. De reden? Het beeldformaat...
    Haha.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •