De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #2
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Trailer #1

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  3. #3

    Standaard

    Ongetwijfeld weer een bak herrie van 2.5 uur met tenenkrommend slecht acteerwerk van non-acteur Wahlberg.
    Bay heeft na Bad Boys en The Rock niks meer gepresteerd.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Ongetwijfeld weer een bak herrie van 2.5 uur met tenenkrommend slecht acteerwerk van non-acteur Wahlberg.
    Bay heeft na Bad Boys en The Rock niks meer gepresteerd.
    Had het niet beter kunnen zeggen. En vergeet niet het fantastische verhaal hè?! Volgens mij winnen de good guys onder leiding van Optimum Prime .
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Ongetwijfeld weer een bak herrie van 2.5 uur met tenenkrommend slecht acteerwerk van non-acteur Wahlberg.
    Bay heeft na Bad Boys en The Rock niks meer gepresteerd.
    Heb je 13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi al gezien? ook The Island vond ik zeker niet slecht.

  6. #6

    Standaard

    Die Bay heeft echt zijn ziel verkocht met deel 4, product placements is prima. Maar hij heeft propaganda van China in zijn film gestopt dan ben je artistiek echt de weg kwijt. Was echt een ranzige nare smaak in de bioscoop. Ik begrijp best dat het in China een grote opbrengst heeft...

  7. #7

    Standaard

    Gaan jullie er dan niet naar toe, en gaan jullie hem dan ook niet kijken op Blu ray als ie uit is? Neem aan dat jullie hem dan ook 100% compleet links laten liggen, als het op voorhand al ''niks'' is volgens jullie

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gaan jullie er dan niet naar toe, en gaan jullie hem dan ook niet kijken op Blu ray als ie uit is? Neem aan dat jullie hem dan ook 100% compleet links laten liggen, als het op voorhand al ''niks'' is volgens jullie
    Ik ga em alleszins kijken. Mijn thuisbioscoop wordt enorm blij van Transformers films... Ik zie dat deze een 1.85 aspect ratio heeft? Is deze volledig in Imax gefilmd ?

    EDIT: De film wordt in imax 3D geschoten maar niet volledig. De aspect ratio zal veranderen bij de imax versie.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik ga em alleszins kijken. Mijn thuisbioscoop wordt enorm blij van Transformers films...
    Jouw buren ook zeker?

  10. #10

    Standaard

    Vette trailer.

    Persoonlijk vermaak ik me prima met deze films.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Jouw buren ook zeker?
    Die hebben daar geen last van.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  12. #12

    Standaard

    De hele franchise boeit me voor geen meter.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De hele franchise boeit me voor geen meter.
    Toch boeiend genoeg om hier wat in het topic te melden.

  14. #14

    Standaard

    Wel erg knap hoe ze dit soort films maken, en dan met name de special effects, dat is gewoon heel goed gedaan. Op tv pik ik dit wel mee, maar zeker niet in bioscoop.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Wel erg knap hoe ze dit soort films maken, en dan met name de special effects, dat is gewoon heel goed gedaan. Op tv pik ik dit wel mee, maar zeker niet in bioscoop.
    Precies je moet wel wat kunnen om dit te maken.
    Mensen die zeggen dat dit een hoop stront is moeten zelf maar een keer achterom kijken als ze naar de wc gaan.

  16. #16
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik kijk er naar uit. Ik ga m zeker in de bios kijken en komt zeker in mijn collectie te staan. Wat maakt het nou uit of de film goed is of slecht. Vermaak gehalte zal wel weer enorm hoog zijn.
    Dit is een bios blockbuster en dit soort films is voor mij gewoon een must see in de bios. Ongeacht slecht of goed. Prepare for Unicron.... Mhwuahahaha....
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  17. #17

    Standaard

    Wanneer is een Tranformer film goed ?

    - Een goed verhaal zonder droge humor ?
    - Robots die niet kunnen transformeren en niet buiten de aarde kunnen ?
    - Misschien Tom Hanks in de hoofdrol ?

    Ik zou niet weten hoe Bay het anders zou moeten doen dan hoe hij het nu doet.

    Net de trailer nog in keer gezien maar dan in 4K.Had hem voor de grap voor in de kamer in 1080p draaien en achter in het game hoekje in 4K.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-12-2016 om 12:32

  18. #18
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wanneer is een Tranformer film goed ?

    - Misschien Tom Hanks in de hoofdrol ?.
    Sir Anthony Hopkins speelt in the Last Knight...... Dan heb je toch een legende in je cast...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Sir Anthony Hopkins speelt in the Last Knight...... Dan heb je toch een legende in je cast...
    Precies dan kan voor iedereen die straks gaat zeuren de score al met een half punt omhoog.Die is al goed bezig want die zit ook al in het Marvel genre.

    Wel raar dat de films bijna extreem veel bezocht worden maar op het einde van de rit vind men het maar niets.

  20. #20
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wel raar dat de films bijna extreem veel bezocht worden maar op het einde van de rit vind men het maar niets.
    Misschien omdat ze het stiekem toch leuk vinden en qua mening gewoon de kudde blijven volgen?
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Misschien omdat ze het stiekem toch leuk vinden en qua mening gewoon de kudde blijven volgen?
    Dat zou wel eens een juiste conclusie kunnen zijn ja.

    Stiekem doet de Suicide Squad het hier ook goed op Blu-ray.

    Achja ik vond de Pro eerst ook maar niets maar heb hem nu toch al een tijdje in huis.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-12-2016 om 13:27

  22. #22

    Standaard

    Ik vind de trailer wel weer gaaf. Explosies en slomo plus een sterke soundtrack. Je moet ervan houden of niet. Deel 1en 4 blijven mijn favorieten in de reeks. Het zijn typische Bay films, niet zijn beste maar wel leuk om te zien.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #23

    Standaard

    Super Bowl TV Spot:


  24. #24

    Standaard

    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •