De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Thing (1982) - 2-Disc Collector's Edition (Amerika - regio A gecodeerd)

    De Amerikaanse distributeur Shout! Factory bestaat vandaag 4 jaar en om dat te vieren hebben ze vandaag op Facebook aangekondigd dat ze in september een 2-Disc Collector's Edition zullen uitbrengen van The Thing uit 1982 geregisseerd door John Carpenter. De film is in Amerika al eens eerder uitgebracht op Blu-ray, maar (in tegenstelling tot de Nederlandse uitgave) zonder extra's. Deze uitgave zal wel extra's bevatten. Welke dat zijn zal in de komende weken bekend worden gemaakt. Enig nadeel voor ons als regio B-land: de uitgaves van Shout! Factory zijn alleen regio A gecodeerd. Je moet dus een regiovrije speler hebben wil je de disc kunnen afspelen.

    **NEW TITLE ANNOUNCE to Celebrate Our 4-Year Anniversary!** We couldn't let this special day go by without some exciting news that we hope will rock you to the core: John Carpenter's classic THE THING will be getting a 2-disc Blu-ray Collector's Edition treatment this Fall!

    We are truly honored to have the chance to pay the ultimate respect for this popular and iconic film. Release date is planned for September. Stay tuned to this page within the next week for all the details including new artwork extras and more.
    Lastly, we want to take this time on our anniversary to once again thank you guys for so much support over the last four rewarding years. It's been an amazing ride and we look forward to more of the "rollercoaster" for more years to come.


  2. #2

    Standaard

    Hopelijk met ook een nieuwe transfer; de oude heeft teveel last van DNR.

  3. #3

    Standaard

    Buiten dat, de colortiming is waaay off. Blauwe sneeuw en roze wolken... ik schrok me rot toen ik het voor het eerst zag

  4. #4

    Standaard

    In navolging van Shout! Factory in Amerika brengt Arrow Video later dit jaar John Carpenter's The Thing uit op Blu-ray. Dit hebben ze op Facebook bekend gemaakt naar aanleiding van het behalen van 50.000 volgers. Het is nog onbekend of deze uitgave dezelfde transfer en extra's zal krijgen als de Shout1 Factory release.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb de film nu 3x gekocht. Ik vind het wel welletjes zo.

  6. #6

    Standaard

    Ik houd het ook bij m'n Shout! Factory release, welke sowieso een prima uitgave is. Ik verwacht niet meer dan eventueel wat kleine verschillen in extra's.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •