Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 261 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    6 UHD films voor 40 pond (exclusief verzenden), voor de liefhebber.
    -The Revenant
    -Kingsman: The Secret Service
    -Life of Pi
    -The Maze Runner
    -Independence Day (eerste film, niet de tweede wat in de beschrijving staat)
    -Exodus: Gods and Kings

  2. #152

    Standaard

    Jawel hoor....

    Concorde Duitsland :

    The Last Witch Hunter
    God's Of Egypt
    Now You See Me 1
    Now You See Me 2


    Koch Duitsland :

    The Neon Demon


    Rough Trade Duitsland :

    Texas Chainsaw Massacre


    Splendid Duitsland :

    Expendables 3


    Lionsgate UK :

    Mechanic Resurrection
    Deepwater Horizon
    Sicario
    Criminal
    The Hunger Games films


    om er eens een paar te noemen
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Jawel hoor....

    Concorde Duitsland :

    The Last Witch Hunter
    God's Of Egypt
    Now You See Me 1
    Now You See Me 2


    Koch Duitsland :

    The Neon Demon


    Rough Trade Duitsland :

    Texas Chainsaw Massacre


    Splendid Duitsland :

    Expendables 3


    Lionsgate UK :

    Mechanic Resurrection
    Deepwater Horizon
    Sicario
    Criminal
    The Hunger Games films


    om er eens een paar te noemen
    Dat zijn volgens mij allemaal Amerikaanse films, ik probeer juist te zoeken naar topfilms uit andere landen op 4k bluray.

  4. #154

    Standaard

    Ohhh dan heb ik je vraag niet goed begrepen.....zal vast wel maar die ken ik niet.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #155

    Standaard

    Ghostbusters 3 4K verschijnt in Frankrijk inclusief de 3D disc. In nederland zonder.
    En de franse release is ook nog goedkoper..........
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    6 UHD films voor 40 pond (exclusief verzenden), voor de liefhebber.
    -The Revenant
    -Kingsman: The Secret Service
    -Life of Pi
    -The Maze Runner
    -Independence Day (eerste film, niet de tweede wat in de beschrijving staat)
    -Exodus: Gods and Kings
    Iemand enig idee welke er NEDERLANDSE Ondertiteling zouden hebben.
    Ik vind enkel dat Independece Day Nederlande ondertiteling zou hebben.
    Van de rest vind ik geen informatie.
    Misschien iemand die iets meer weet of deze box in bezit heeft of in de toekomst zal hebben en kan zeggen wat de ondertitels zijn.

  7. #157
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Geen honderd procent garantie, maar volgens mij zijn alle UHD BD's gelijk. Dus alle ondertitelsporen zullen aanwezig zijn bij elke uitgave. Maar pin me er niet op vast.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Geen honderd procent garantie, maar volgens mij zijn alle UHD BD's gelijk. Dus alle ondertitelsporen zullen aanwezig zijn bij elke uitgave. Maar pin me er niet op vast.
    De meeste zijn in de VS voorzien van Nederlandse ondertiteling (meestal enkel wel de 4K-film, want de gewone Blu Ray die erbij zit niet) ... Maar het is heel moeilijk enige informatie te vinden wat betreft ondertiteling van 4K-films uit de UK.

    Zou zonde zijn van ze te bestellen en dan maar 1 film te hebben met Nederlandse ondertiteling want ik heb nu eenmaal ondertiteling nodig.

  9. #159

    Standaard

    De italiaanse release van deze 4K titels hebben geen nederlandse ondertiteling (zie huidige posts in TKA op marktplaats of amazon.it....

    Voor UK titels geeft deze goede info, maar helaas niet voor genoemde titels: https://www.zoom.co.uk
    Laatst aangepast door Mark van L. : 20-11-2016 om 19:00
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BluRay4Life Bekijk bericht
    Iemand enig idee welke er NEDERLANDSE Ondertiteling zouden hebben.
    Ik vind enkel dat Independece Day Nederlande ondertiteling zou hebben.
    Van de rest vind ik geen informatie.
    Misschien iemand die iets meer weet of deze box in bezit heeft of in de toekomst zal hebben en kan zeggen wat de ondertitels zijn.
    Kingsman 4K heeft 100% NL ondertiteling. Die heb ik zelf in bezit. De rest is inderdaad gokken, maar volgens DVDcompare.net zou The Revenant NL ondertiteling moeten hebben.
    Amerikaanse versies van The Maze Runner en volgens Blu-ray.com Life of Pi hebben ook Nederlandse ondertiteling. Exodus: Gods and Kings dan weer niet.

    Ben het met Claudio eens, voor zover ik heb kunnen achterhalen zijn de Amerikaanse UHD schijven in ieder geval gelijk aan de Engelse.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  11. #161

    Standaard

    De UHD versie van Jason Bourne nog niet zien liggen bij MM Zoetermeer.
    wel de oudere Bourne films.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    De UHD versie van Jason Bourne nog niet zien liggen bij MM Zoetermeer.
    wel de oudere Bourne films.
    De hele mikmak vd Bourne serie ligt er wel bij MM amsterdam centrum. Ik wil met de 3=2 actie Bourne, Warcraft en Suicide squad meenemen. Warcraft niet gezien en Suicide Squad komt morgen op 3 dec uit. Ik vind het wel duur 35 per stuk, binnen 4k discs zijn de prijzen tussen 27 en 35 euro. Geen verklaring waarom ene keer 27 en andere keer 35 euro.

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    De hele mikmak vd Bourne serie ligt er wel bij MM amsterdam centrum. Ik wil met de 3=2 actie Bourne, Warcraft en Suicide squad meenemen. Warcraft niet gezien en Suicide Squad komt morgen op 3 dec uit. Ik vind het wel duur 35 per stuk, binnen 4k discs zijn de prijzen tussen 27 en 35 euro. Geen verklaring waarom ene keer 27 en andere keer 35 euro.
    Mss verschillende uitgevers...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  14. #164

    Standaard

    Suïcide Squad is bij bol 29,99 dus die zou MM ook voor die prijs moeten geven.
    warcraft is wel duur, misschien wachten tot de 3 delen klaar zijn en in een box kopen.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  15. #165

    Standaard

    Ik ben ook in bezit van een nieuwe speler. Ben voor de Samsung gegaan. Panasonic is misschien iets beter, maar voor 10 films en een speler nieuw in seal voor 250 via marktplaats kon ik deze deal echt niet laten liggen. Afgelopen weekend Suicide Squad, Ghostbusters en x-men op UDH gekocht. Ja ik ben echt om, zo gaaf.
    Zat te twijfelen om de Neon Demon te halen, alleen heeft deze helaas geen HDR. Dan maar voor de normale blu-ray.

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik ben ook in bezit van een nieuwe speler. Ben voor de Samsung gegaan. Panasonic is misschien iets beter, maar voor 10 films en een speler nieuw in seal voor 250 via marktplaats kon ik deze deal echt niet laten liggen. Afgelopen weekend Suicide Squad, Ghostbusters en x-men op UDH gekocht. Ja ik ben echt om, zo gaaf.
    Zat te twijfelen om de Neon Demon te halen, alleen heeft deze helaas geen HDR. Dan maar voor de normale blu-ray.
    Het viel mij trouwens op, dat bij de samsung geleverde films, niet bij alle films een bluray disc zat. De fox titels enkel 4k disc. Ik heb deadpool gekocht, dat waren 2 discs (4k bluray en normale bluray). Die bij samsung was enkel 4k disc.

  17. #167

    Standaard

    Nog mensen die de xbox one s als 4K BD speler hebben? Lukt mij van geen kanten om Batman V Superman aan het spelen te krijgen. Andere 4K schijven geen probleem. Alleen bij deze film nog geen beeld gezien.

    Wat die Xbox one S als ding zelf betreft... ik ga dat ding huer bijna door de ruit gooien wat een ongebruiksvriendelijk rommel. Dat mensen dit kopen om games te spelen, dit moet toch fout lopen? Is ook niet moeilijk komt van Windows natuurlijk... Ik kocht al jaren niks meer van die bende en zal dat hierna nooit meer doen. Opnieuw verpatsen en sparen voor een echte 4K speler lijkt me.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  18. #168
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat laatste is sowieso het slimste. Een gameconsole is vooral voor games. Bitstream werkt geloof ik nog steeds niet, dus geen HD Audio zoals DTS-HD of Dolby TrueHD. Dus ook geen Atmos of DTS:X.

    Misschien dat we binnenkort deze en een echte speler eens naast elkaar zetten voor een vergelijk. Ik kan je nu niet vertellen waarom BvS niet afspeelt. Een keer volledig opnieuw opstarten, de bd proberen of wachten op een update. Anders even googlen of andere dit probleem ook hebben.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #169

    Standaard

    Geen idee waar ik het even moest vragen... Ik heb dus die 4K blu-ray speler van samsung. De UBD-K8500. Ik bekijk mijn films op een lg uh668v.
    Als een beeld dus volledig zwart is bij een film gaat de helderheid, of de zwartwaarde helemaal naar beneden. Dus een soort van uit. Als er weer tekst in beeld komt gaat het weer iets omhoog.
    Als ik dus een normale blu-ray kijk of spel speel wat niet op HDR is, dan krijg ik dit niet. Ook bij de playstation 4 met The Last of Us bijvoorbeeld is dit het geval, maar als ik iets kijk van 1080p blijft het volledige zwarte beeld wat lichter.
    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Heb geprobeerd internet af te struinen, alle instellingen gewijzigd in de speler en op de tv, maar helaas zonder succes. Wie o wie kan mij helpen?

  20. #170

    Standaard

    Ik had gehoopt dat de BBC Planet Earth 2 4K bluray op de markt zal brengen, maar ze zijn met hun eigen diensten en een nieuwe hdr standaard bezig. Blijkbaar ondersteund alleen panasonic "HLG" format.

    http://www.bbc.com/news/technology-38242187

    Overigens heeft amazon.com wel een pre-order voor de 4k versie, uiteraard geen verdere specificaties.
    Laatst aangepast door Dai : 08-12-2016 om 14:56

  21. #171
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  22. #172

    Standaard

    Vraag: heeft iemand de 4K van Lucy in huis?
    Ik heb hem binnen, maar heb nog geen 4K speler. Volgens Amazon DE, IT, etc, heeft deze nederlandse ondertiteling. Het staat echter niet op de hoes. Andere sites geven exact dezelfde specs (geluid in engels, japans en duits) maar weer geen NL subs. Ik hoop dat iemand dezelfde disc ook heeft.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  23. #173

    Standaard

    Ik heb de UK versie van Lucy UHD en daar staan geen NL subs op.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik heb de UK versie van Lucy UHD en daar staan geen NL subs op.
    Bedankt, dan is de informatie op amazon fout, want de rest van de specs is gelijk. Kan me niet voorstellen, dat er een andere versie is met enige verschil NL subs.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Ik heb begrepen dat de samsung (top) modellen via een firmware update hiertoe ook in staat zijn. Volgens mij is deze "hdr" techniek bedoelt voor live tv kijken en niet voor fysieke media.

Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •