Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 261 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    De philips samsung sony of lg, pff
    De panasonic is the way to go of geduld hebben en wachten op oppo denon marantz etc.
    Ik heb hiervoor geen geduld om een jaar te wachten, koop nu de pana en volgend jaar zie ik het wel weer.
    Heb de oled niet voor niets aangeschaft om nog een jaar te wachten op uhd.

  2. #52

    Standaard

    Panasonic maakt al jaren uitstekende Blu-ray spelers die in niets onderdoen voor bijv. een Oppo. Ik gebruik al jaren zowel Panasonic en Oppo en alleen de zeer geoefende professional kan wellicht een miniem verschil in beeldkwaliteit vaststellen. Wel is de afwerking en bouwkwaliteit van de Oppo van een wat hoger niveau en is het bedieningsgemak wat groter. Maar daar betaal je dan ook fiks wat meer voor. Ik zou - als ik nu in jouw schoenen zou staan - zonder enige aarzeling voor de Panasonic kiezen. Alleen ik begrijp die ongeduld bij jullie niet zo. Je kunt altijd bij nieuwe technieken beter op de tweede generatie van dit soort spelers wachten. Verder begrijp ik jouw opmerking over OLED in combinatie met UHD niet zo. Die twee dingen hebben volgens mij niets met elkaar te maken. OLED en Full HD is toch ook al een uitstekende combinatie?
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 11-06-2016 om 09:35
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #53

    Standaard

    Oled en full hd is ook al mooi, dat klopt.
    Mijn reden waarom ik ook voor oled ben gegaan is de hdr bij uhd.
    Heb hdr op led meerdere malen gezien en dit is het voor mij niet vandaar mijn opmerking.

  4. #54

    Standaard

    Full HD Oled en blu ray is een mooie combi, 4K Oled en UHD Blu ray is een nog mooiere combi....
    Have fun and enjoy your collection

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ja, en ik zit weer op jullie te wachten?

    Net ook Deadpool UHD gehaald en het viel me op dat de UHD BD heel veel leeftijd logo's had. Als de tendens is dat ze meer one-for-all discs maken is dat wel een grote pre voor het medium. Zeker als blijkt dat het simpelweg een Atmos-track betreft. Maar eens een Engelse recensie opzoeken.


    Bijlage 7586
    Mooi, komt er op het forum ook een onderdeeltje voor best price voor BLu ray UHD?

    Voor DVD en Blu ray is het er al, zocht me gisteren een deuk voor een leuk prijsje van
    deze film op UHD, de zoekmachines en prijsvergelijkers helpen niet echt.

    BTW, wat hebben ze jou er lichter voor gemaakt? (in euro's svp)
    Have fun and enjoy your collection

  6. #56
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Weet niet precies, hoeveel weegt 1 Euro? Anders moet je dat x 24 doen.

    Uiteraard komt er een aparte pw, maar zoals je merkt is het zoeken naar UHD BD online al een hele toer. Vrijwel geen enkele site heeft een aparte subpagina. Overal vallen ze onder Blu-ray. En ze zijn nu bijna nog op een hand te tellen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #57

    Standaard

    Voor wie het interesseert: hier is een (Nederlandse) review van de Panasonic DMP-UB900

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Weet niet precies, hoeveel weegt 1 Euro? Anders moet je dat x 24 doen.

    Uiteraard komt er een aparte pw, maar zoals je merkt is het zoeken naar UHD BD online al een hele toer. Vrijwel geen enkele site heeft een aparte subpagina. Overal vallen ze onder Blu-ray. En ze zijn nu bijna nog op een hand te tellen.
    Gezien dat de Blu ray zo'n beetje 20 kost, is dat dan maar 4 euro meer voor de UHD schijf,
    zodoende wil ik er dan wel een paar kopen, die paar euro extra kosten me de kop niet.

    Titels die ik al heb op Blu ray ga ik niet kopen op UHD, zonde geld en ze zijn me het niet waard,
    moet toch nog wachten op een betaalbare 4K beamer, spelertje heb ik dan ook nog geen haast mee,
    al had ik dat wel, de fabrikanten weer niet zo te lezen.

    Voorlopig is vast Deadpool dan ook mijn 1e UHD titel, maar goed dat er een Blu ray bijzit.... anders
    had ik het niet gedaan.

    Hoop op levendige postings in het nieuw te maken onderdeeltje: UHD Blu ray Price watch
    Have fun and enjoy your collection

  9. #59

    Standaard

    Valt Deadpool net in de bus.... kan er niet vrolijk van worden

    UHD schijf komt niet verder dan 7.1 DTS HD MA geen ATMOS hier in Europa

    http://www.foxfilm.nl/deadpool#b4k

    TROEP! Snap er echt niets van, is het een fout op de hoes en de website of is het
    hier echt zo'n trieste bedoeling?

    Snap nog steeds niet dat ze doorgaan met die brakke schijven en dito spelers,
    had toch hoog tijd geweest om eens films te gaan uitbrengen op een chip......

    Hebben ze nog niet eens 3 laags schijven, onvoldoende ruimte om zowel beeld als
    geluid eens knap op een schijf te zetten.

    Zou ook nog eens een hoop kastruimte besparen
    Have fun and enjoy your collection

  10. #60

    Standaard


    UHD schijf komt niet verder dan 7.1 DTS HD MA geen ATMOS hier in Europa
    Staat toch helemaal net op de hoes dat er ATMOS op de disc zou staan. Zou natuurlijk wel op de disc moeten, natuurlijk.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  11. #61

    Standaard

    Ik heb de UHD schijf van Deadpool net even gechecked. De Nederlandse versie van Deadpool heeft Dolby atmos. Is getest met Panasonic ub900 en Marantz av7702 mk2.

  12. #62

    Standaard

    Thanks,
    Cool jij hebt er al 1 en ik moet nog 2 weken wachten op de pana

  13. #63

    Standaard

    Ja. Had mijn pana van Amazon Duitsland ongeveer 1 maand geleden gekregen. Had hem vrij vroeg voor besteld.

  14. #64

    Standaard

    Zit op alle NL UHD uitgaven NL subs op zowel de UHD als BR uitgaven of zit dat dan enkel op de 4K uitgave?

  15. #65
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Op Nederlandse uitgaven zit NL-ondertiteling. Op buitenlandse veelal alleen op de UHD BD. Ik vermoed dat alle UHD BD's vooralsnog identiek zijn. Maar het is afwachten wat er gebeurt als andere studios titels gaan brengen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Op Nederlandse uitgaven zit NL-ondertiteling. Op buitenlandse veelal alleen op de UHD BD. Ik vermoed dat alle UHD BD's vooralsnog identiek zijn. Maar het is afwachten wat er gebeurt als andere studios titels gaan brengen.
    Jammer dat FOX dit nog niet doet op al hun UHD BD... The Martian Extended Cut in US heeft enkel de standaard US subtitles. Had gehoopt dat met UHD BD nu eens alle discs wereldwijd hetzelfde zouden zijn qua audio en subs .

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Had gehoopt dat met UHD BD nu eens alle discs wereldwijd hetzelfde zouden zijn qua audio en subs .
    Ik denk dat dat een illusie blijft zolang de rechten voor een film niet wereldwijd bij één en dezelfde distributiemaatschappij ligt. Net zoals je nog steeds met die achterhaalde regiocoderingen blijft zitten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik denk dat dat een illusie blijft zolang de rechten voor een film niet wereldwijd bij één en dezelfde distributiemaatschappij ligt. Net zoals je nog steeds met die achterhaalde regiocoderingen blijft zitten.
    Bij Ultra HD Blu-ray wordt er in ieder geval geen regiocodering meer toegepast.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #69

    Standaard

    Ik heb de releases van de komende maanden ook even de prijs op 24,99 gezet inclusief Batman V Superman:

    https://www.tvserieshop.be/nl/speelf...u-ray-ultra-hd

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Bij Ultra HD Blu-ray wordt er in ieder geval geen regiocodering meer toegepast.
    O, dat is nieuw voor mij. Goed om te horen!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik heb de releases van de komende maanden ook even de prijs op 24,99 gezet inclusief Batman V Superman:

    https://www.tvserieshop.be/nl/speelf...u-ray-ultra-hd
    Toevallig een idee of Hancock en Pineapple Express ook de gewone bluray disc erbij zitten hebben? Volgens covers op bol.com zijn ze enkel de 4K disc.

    Algemene vraag: iemand al een 4K disc gekocht in UK? Zijn dat ook weer dikkere cases dan hier?

  22. #72
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja, mijn 5th Wave uit de UK is dikker dan de NL Deadpool en The Revenant.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #73

    Standaard

    Het ziet er naar uit de Sony voor de backcatalogus geen BD zal toevoegen.

  24. #74
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dan is er voor ons potentiële UHD BD-kopers geen reden om zo'n titel al te kopen en de kans op succes kleiner lijkt me. Daarnaast is 24 Euro dan opeens veel duurder. Niet echt slim allemaal lijkt me, tenzij de prijs ook een stuk gunstiger is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dan is er voor ons potentiële UHD BD-kopers geen reden om zo'n titel al te kopen en de kans op succes kleiner lijkt me. Daarnaast is 24 Euro dan opeens veel duurder. Niet echt slim allemaal lijkt me, tenzij de prijs ook een stuk gunstiger is.
    Sony lijkt een "beetje" de weg kwijt, steeds meer een zielig bedrijfje aan het worden,
    ze draaien nog op de PS de rest lijkt steeds meer weg te kwijnen
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •