Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 240 van 240 worden weergegeven.

Discussie: Ultra HD Blu-ray Disc (4K)

Standaard

@Robintje: Mijn oude tv wil ik waarschijnlijk behouden, dus inruilen zit er nu nog even niet in.

@peptalk: Curved heb ik geen belangstelling voor, maar bedankt voor het meedenken.

@Wedlock: Merci, ik zal het bekijken.

Bedankt voor alle reacties
    Laatst aangepast door BigLebowski : 22-03-2017 om 13:20
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

Ben ik in de picture?

Standaard

@BigLebowski: Ik dacht ook altijd dat dat curved niets zou zijn, tot dat ik het bij een maat van me zag en het met kijken niet opvalt. Die curve is ook veel minder dan dat het op foto's lijkt, maar eerlijk is eerlijk, als ik plat kan kopen dan doe ik dat ook.
    DVDPROFILER

Panasonic P55VT50; Pioneer SC-LX56; Pioneer BDP LX58; Pioneer BDP450(regiovrij); JBL L830/LC1/HLS410; BK Gemini II; iPad Air 2 Simple Control IP RC/Logitech Harmony Companion/Amazon Echo Dot II; PS3 60GB

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    2300,- euro? Waar is je dat gelukt? Ik zit er namelijk ook over na te denken om de LG 55E6V te kopen, maar heb nog lichte twijfel. Vooral vanwege de prijs.
    In mijn geval bellen met Smits in Arnhem, bellen met Foka in Rotterdam of Audiovison in Belgie leveren ongeveer dezelfde resultaten op.
    De E556V is zelfs al 2150 geweest bij Foak.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    @BigLebowski: Ik dacht ook altijd dat dat curved niets zou zijn, tot dat ik het bij een maat van me zag en het met kijken niet opvalt. Die curve is ook veel minder dan dat het op foto's lijkt, maar eerlijk is eerlijk, als ik plat kan kopen dan doe ik dat ook.
    Sterker nog, ik had een hekel aan curved televisies zelfs! Tot ik 2 maanden geleden de 65OLEDC6 bij Foka kon kopen voor 3250 met 5 jaar garantie.
    Geen moment spijt gehad. Sterker nog, je ziet geeneens dat het scherm gecurved is als je tv kijkt.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Sterker nog, ik had een hekel aan curved televisies zelfs! Tot ik 2 maanden geleden de 65OLEDC6 bij Foka kon kopen voor 3250 met 5 jaar garantie.
    Geen moment spijt gehad. Sterker nog, je ziet geeneens dat het scherm gecurved is als je tv kijkt.
    Maar hoe zit dat dan als je meer van de zijkant kijkt? Ik zit recht voor onze tv (de sweetspot ), maar we hebben een lange L-bank, en je moet ook alles goed kunnen zien als je bijvoorbeeld 2 meter ernaast zit. Heb je dan geen last van de curve?
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Standaard

Nee zie je niet rogue.
    DVDPROFILER

Panasonic P55VT50; Pioneer SC-LX56; Pioneer BDP LX58; Pioneer BDP450(regiovrij); JBL L830/LC1/HLS410; BK Gemini II; iPad Air 2 Simple Control IP RC/Logitech Harmony Companion/Amazon Echo Dot II; PS3 60GB

Standaard

Overstag gegaan voor een 4k TV (en speler). De Samsung KS7000 uiteindelijk gehaald en als 4k speler de Panasonic UB700. Goede recensies en je kan er goed mee vooruit gok ik! Ga het 3D wel missen, maar ik ga ervan uit dat 4K nog mooier is. We zitten op 2 meter afstand, dus dan is 55 inch (nu een 42 inch) een goede kijkafstand. Alleen even onbekend of ik andere HDMI kabels moet aanschaffen? Voor het 4k effect. Hebben er momenteel vier in gebruik, maar geen idee of die 4k compatible zijn.
    Laatst aangepast door Ingmar B. : 23-03-2017 om 18:28

Standaard

Eerlijk gezegd vind ik een kijkafstand van 2 meter op een 55 inch scherm wel erg dichtbij, vooral als je ondertitels moet lezen. Ik zit meestal tussen de 2,5 en 3 meter bij mijn 55 inch.
    TV: Samsung UE55F8000 | Blu-rayspeler (1): Oppo BDP-103D (Darbee Edition, 3D, regiovrij) | Blu-rayspeler (2): Panasonic DMP-BDT700EG (3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A820 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 | Koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Platenspeler: Audio-Technica AT-LP120-USBHC | CD-speler: Sony X-202ES

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Eerlijk gezegd vind ik een kijkafstand van 2 meter op een 55 inch scherm wel erg dichtbij, vooral als je ondertitels moet lezen. Ik zit meestal tussen de 2,5 en 3 meter bij mijn 55 inch.
    We waren er een beetje bang voor, maar hij is gister binnen gekomen en de kijkafstand is perfect. We zijn er enorm blij mee. Woensdag komt de eerste 4K film met HDR binnen. Al wel met een normaal blu-ray schijfje geprobeerd. GoT seizoen 5. Wordt ook meteen geupscaled naar 4k en met HDR+ settings ziet dat er echt fantastisch uit. Wauw. Erg blij!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Is een kwestie van wennen. Ik zit ook 2 meter van een 55" scherm en groter had zelfs ook nog gekunt.
    Er zijn er immers ook genoeg die projecteren en die zitten nog veel dichter op hun scherm kwa beeldiagonaal.

Zeker bij 2.35:1 films is een groter scherm ideaal, hoewel ondertitels inderdaad wel erg groot kunnen worden.
    Heb ook nooit begrepen dat ze nooit een functie hebben ingebouwd waarbij je zelf de grote, lettertype en kleur van de ondertitels kunt bepalen, iets wat 25 jaar geleden gewoon mogelijk was met Close Caption decoders
    UHD Blu-ray's: 8 Blu-ray's​: 1160 DVD's: 242

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Overstag gegaan voor een 4k TV (en speler). De Samsung KS7000 uiteindelijk gehaald en als 4k speler de Panasonic UB700. Goede recensies en je kan er goed mee vooruit gok ik! Ga het 3D wel missen, maar ik ga ervan uit dat 4K nog mooier is. We zitten op 2 meter afstand, dus dan is 55 inch (nu een 42 inch) een goede kijkafstand. Alleen even onbekend of ik andere HDMI kabels moet aanschaffen? Voor het 4k effect. Hebben er momenteel vier in gebruik, maar geen idee of die 4k compatible zijn.
    Gefeliciteerd met de nieuwe tv! Zonde hoor, dat je nu 3D kwijt bent trouwens; was er echt geen mogelijkheid voor allebei (4K en 3D)....

Standaard

voor de verknochte 3D liefhebbers: voor 2017 toch een tweetal 4K in combinatie met 3D: Panasonic EXW784, van 55 t/m 75 Inch, en een Grundig 65GOS9799. Ik ga denk ik voor de 75 er Pana...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Gefeliciteerd met de nieuwe tv! Zonde hoor, dat je nu 3D kwijt bent trouwens; was er echt geen mogelijkheid voor allebei (4K en 3D)....
    Dan ging het echt ver over budget heen helaas. En hoewel er hele mooie 3d films zijn vond ik dat verschil het niet helemaal waard. Gelukkig maak4 4K HDR een hoop goed :P

DVD.nl Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    mei 2002

Standaard

Het scheelt dat je straks in 80% van de gevallen geen keuze hoeft te maken. Want ik ben er nog niet uit waar mijn voorkeur ligt. 3D of UHD BD? En allebei zijn met deze prijzen geen optie.

Nu toch maar weer on topic over de UHD BD.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

LG OLED65E6V Dolby Vision, Denon AVR-X7200W, Onkyo TX NR 5000E Eindtrap, OPPO UDP-203, B&W FPM 4- 5- 6, Cambridge Audio WS30 als Atmos speakers (7.1.2), Rel Strata 5, PS4, Xbox One, Ziggo Horizon & CI+, Sony KDL 43W756, Sony KDL-32W706BAEP, Pronto TSU 9400/9600, Sony HDR SR 12E, Huawei Nexus 6p, Samsung Galaxy Tab S 10.5.

That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!

Standaard

De eerste films met Dolby Vision komen er aan...

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten