Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
De resultaten 251 tot 261 van 261 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou, hij heeft een response gehad op het gerucht dat hij heeft verspreid:


    Voorlopig zoals verwacht een storm in een glas water.
    Zo'n reactie sluit de beweging waar The Digital Bits het over had nog niet helemaal uit natuurlijk. Disney zegt "There are no plans to discontinue releases of a particular format" maar TDB had het ook enkel over "live action catalog titles". Dat ze Marvel-titels of nieuwe Star Wars-films niet meer op UHD blu-ray was al van te voren niet waarschijnlijk. Maar ja: dat is wel een heel beperkte set van releases dan als het daarbij zou blijven.
    Laatst aangepast door Richard B. : 12-08-2020 om 16:33

  2. #252

    Standaard

    Het bevestigt het ook zeker niet. Ik kan ook wel een gerucht de wereld in helpen en zeggen dat het waar is todat het ontkend wordt, maar zo werkt het niet...

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het bevestigt het ook zeker niet. Ik kan ook wel een gerucht de wereld in helpen en zeggen dat het waar is todat het ontkend wordt, maar zo werkt het niet...
    Dat zeggen ze toch ook niet? Stelliger dan dit worden ze niet:
    As such, I’ve now checked with multiple reliable sources on the matter. And I have indeed been able to essentially confirm the rumor.
    Met "essentially confirm the rumor" noemen ze het nog steeds een gerucht. Ik wacht het wel af, maar gezien de ontwikkelingen bij 20th Century Fox zou het me niet verbazen als het waar is.

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dat zeggen ze toch ook niet? Stelliger dan dit worden ze niet:


    Met "essentially confirm the rumor" noemen ze het nog steeds een gerucht. Ik wacht het wel af, maar gezien de ontwikkelingen bij 20th Century Fox zou het me niet verbazen als het waar is.
    Nee, met "confirm the rumor" zeg je letterlijk dat het gerucht waar is.
    Maar ja, een hoop drukte om niets, we zullen het wel zien.

  5. #255

    Standaard

    Weet iemand iets over IT Chapter 1 & IT Chapter 2 in 4K t.o.v. de normale blu-ray uitgave te vertellen? Is het de moeite waard en een waardige upgrade?

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Weet iemand iets over IT Chapter 1 & IT Chapter 2 in 4K t.o.v. de normale blu-ray uitgave te vertellen? Is het de moeite waard en een waardige upgrade?
    Als je in Google even op "Review IT 4K" zoekt krijg je tal van links naar reviews. Oordeel vervolgens zelf, zou ik zeggen. Mijn persoonlijke ervaring met 4K is dat bij recente films de upgrade naar 4K amper de moeite waard is. Dat is in veel reviews eveneens te lezen. Hoe ouder de film echter, des te beter de 4K-ervaring (in de meeste gevallen, niet altijd natuurlijk).
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Als je in Google even op "Review IT 4K" zoekt krijg je tal van links naar reviews. Oordeel vervolgens zelf, zou ik zeggen. Mijn persoonlijke ervaring met 4K is dat bij recente films de upgrade naar 4K amper de moeite waard is. Dat is in veel reviews eveneens te lezen. Hoe ouder de film echter, des te beter de 4K-ervaring (in de meeste gevallen, niet altijd natuurlijk).
    Yes, bedankt voor de info. Buiten dat, dat had ik overigens 'natuurlijk' zelf al gedaan maar hoopte op een fatsoenlijke NL ervaring. Naar mijn idee is een review van een Amerikaan gebaseerd op dan ook buitenlandse transfer t.o.v. de NL. Ik import namelijk niet.

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Yes, bedankt voor de info. Buiten dat, dat had ik overigens 'natuurlijk' zelf al gedaan maar hoopte op een fatsoenlijke NL ervaring. Naar mijn idee is een review van een Amerikaan gebaseerd op dan ook buitenlandse transfer t.o.v. de NL. Ik import namelijk niet.
    Je mag ervan uitgaan dat een in Nederland verkrijgbare 4K Blu-ray dezelfde 'transfer' heeft als die van de buitenlandse uitgave. Vaak is de uitgave van dezelfde distributiemaatschappij en dus identiek aan die in het buitenland. Voor Nederlandse distributiemaatschappijen is het vaak veel te kostbaar om onafhankelijk een 4K-versie van een film uit te brengen. Vandaar dat er in Nederland nogal wat 4K-versies van films niet verkrijgbaar zijn. Jammer dat je niet wilt importeren (geen idee wat de reden is), want dan mis je een hoop mooie uitgaven. Het is dat ik niet van dit soort horrorfilms hou, anders had ik je uit eigen hand wel mijn ervaringen kunnen delen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je mag ervan uitgaan dat een in Nederland verkrijgbare 4K Blu-ray dezelfde 'transfer' heeft als die van de buitenlandse uitgave.
    Als deze door dezelfde maatschappij wordt uitgebracht.
    Zo is Blade Runner 2049 in Amerika door Warner uitgebracht en hier door Sony.
    En zoals bekend maakt dat wat uit. Geldt ook voor titels als Leon en Valerian and the...

    Hoewel Bol.com tegenwoordig wel wat aardigere prijzen heeft zijn ze in de buitenland vaak toch nog wel wat scherper.
    En titel als It op 4K hoeft echt niet meer dan 15 euro te kosten.

  10. #260

    Standaard

    De NL uitgave van Valerian had zelfs geen HDR (!!!), dus je moet er inderdaad op letten welke maatschappij ze uitbrengt.

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De NL uitgave van Valerian had zelfs geen HDR (!!!), dus je moet er inderdaad op letten welke maatschappij ze uitbrengt.
    Klopt. Daar had je mij toen ook op gewezen. Eigenlijk vind ik dat je zo'n titel niet onder de noemer "4K Ultra HD" mag uitbrengen. HDR is, net als WCG (Wide Color Gamut) een essentiëel onderdeel van een UHD-uitgave, lijkt me.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •