De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Buurman & Buurman terug onder pseudoniem Klojo & Max

    Sinds kort gestart. Het eerste seizoen van de jaren 70 komt terug in een nieuw jasje. Bij succes/populariteit komt er meer. Verdien er niets aan dus ja..

    Deel 1:



    Deel 2:



    Abonneer gratis!: https://goo.gl/vrpKfm

    Neem niets te persoonlijk! Bekijk het met een knipoog.

    Bedankt voor het kijken van deze video! Laat een like achter als het je bevallen is, een reactie voor je mening of suggesties en abonneer om mij te volgen!

  2. #2

    Standaard

    Wat is dit voor een slappe spammerij? En dan nog een slappe fandub van geen niveau ook nog. Ik pass, dank je wel.

    PS: Buurman en Buurman hoeven niet 'terug' te komen, want ze zijn nooit weggeweest.

  3. #3

    Standaard

    Wat een bijzonder vreemde reactie. Niveau.. hmm.

    Edit; Ik heb even gekeken naar andere reacties van jou en neem het verder maar voor lucht. Wat had je eigenlijk verwacht toen je klikte? ("Klojo, Fetish").

    Je hebt je mening prima. Kan ik zeker mee leven. Als je ziet wat voor filmpjes ik maak ..denk je dat jouw poging tot beledigen mij veel doet? Ik doe wat ik leuk vind en als het met Mastermovies (ook veels te laag niveau voor jou) zo goed ging..

    Al met al vindt jij dit spammerij..ik vind het trolling wat je doet. Je vingers jeuken om een afbrander te geven. Je hebt eigenlijk een projectie waargenomen. En niveau.. ja als je dit al niet kunt volgen . Grofheid in getale of uitingen is niet per definitie niveauloos. Het niet begrijpen van een benadering of genre daarintegen wél.

    Maar goed..we gaan zien wie het laatst lacht.
    Laatst aangepast door Verwijderd : 26-05-2016 om 00:40

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EnterTeenTV Bekijk bericht
    Wat een bijzonder vreemde reactie. Niveau.. hmm.

    Edit; Ik heb even gekeken naar andere reacties van jou en neem het verder maar voor lucht. Wat had je eigenlijk verwacht toen je klikte? ("Klojo, Fetish").

    Je hebt je mening prima. Kan ik zeker mee leven. Als je ziet wat voor filmpjes ik maak ..denk je dat jouw poging tot beledigen mij veel doet? Ik doe wat ik leuk vind en als het met Mastermovies (ook veels te laag niveau voor jou) zo goed ging..

    Al met al vindt jij dit spammerij..ik vind het trolling wat je doet. Je vingers jeuken om een afbrander te geven. Je hebt eigenlijk een projectie waargenomen. En niveau.. ja als je dit al niet kunt volgen . Grofheid in getale of uitingen is niet per definitie niveauloos. Het niet begrijpen van een benadering of genre daarintegen wél.

    Maar goed..we gaan zien wie het laatst lacht.
    Waarom zou de reactie van Samba-boy vreemd moeten zijn? is een doodnormale reactie hoor.

    Wat ik me afvraag: Mag het officieel wel zoiets bewerken (Een serie van een ander zonder toestemming, want ik neem aan dat je geen toestemming gevraagd hebt van de makers/uitgever) en dan ook nog eens online publiceren?.

    Ik ben benieuwd wat de maatschappij/makers vinden als ze hier achter komen .

    En dit is gewoon een vraag voor de duidelijkheid.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EnterTeenTV Bekijk bericht
    Wat een bijzonder vreemde reactie. Niveau.. hmm.

    Edit; Ik heb even gekeken naar andere reacties van jou en neem het verder maar voor lucht. Wat had je eigenlijk verwacht toen je klikte? ("Klojo, Fetish").

    Je hebt je mening prima. Kan ik zeker mee leven. Als je ziet wat voor filmpjes ik maak ..denk je dat jouw poging tot beledigen mij veel doet? Ik doe wat ik leuk vind en als het met Mastermovies (ook veels te laag niveau voor jou) zo goed ging..

    Al met al vindt jij dit spammerij..ik vind het trolling wat je doet. Je vingers jeuken om een afbrander te geven. Je hebt eigenlijk een projectie waargenomen. En niveau.. ja als je dit al niet kunt volgen . Grofheid in getale of uitingen is niet per definitie niveauloos. Het niet begrijpen van een benadering of genre daarintegen wél.

    Maar goed..we gaan zien wie het laatst lacht.
    Je vraagt om een reactie,dus geven mensen een reactie.
    Je bent het er niet mee eens:vraag dan niet om een reactie.

    Mijn mening:Ik ben het volledig eens met Samba-boy.

  6. #6

    Standaard

    Wow. Normaal? Ai ai. Ik denk dat ik inderdaad behoorlijk fout zit hier. Buhbai

    En voor het fatsoen geef ik nog wel even antwoord.
    De maker (copyright) krijgt gewoon zijn inkomen van mijn video. Origin beeldmateriaal is stemloos en gemaakt om zelf "in te vullen". Aldus Youtube, zij vullen hun zakken ermee.
    Laatst aangepast door Verwijderd : 26-05-2016 om 09:35

  7. #7

    Standaard

    Denk dat je hier inderdaad fout zit.

  8. #8

    Standaard

    Ook ik denk dat je inderdaad hier verkeerd zit.

  9. #9

    Standaard

    Duidelijk. Ik begrijp ook waarom er zo gereageerd is..jullie stellen dit niet op prijs. Had alleen anders gemogen.

    @Rogier van mij mag je de thread verwijderen.. of niet. Maar ik zal hier niet meer posten dus heeft geen meerwaarde verder.

    In ieder geval bedankt.

  10. #10

    Standaard

    Ik voel met mijn paranormale krachten hier een slotje aankomen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Uiteraard hebben wij als crew ook meegelezen en hebben zo 1, 2, 3 ook niet direct een mening. Het is geen spam, dus vandaar dat we niet direct reageren. In hoeverre het illegaal kunnen wij ook niet direct achterhalen. Waarom er zo heftig gereageerd wordt begrijp ik ook niet direct, maar zo gauw dat inhoudelijk is blijft dat forumeigen. Ik denk wel dat het punt duidelijk is en dit topic om verdere commotie dicht mag.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •