De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Kindergarten Cop 1-2 dvd box

    Vandaag komt de dvd box uit van Kindergarten Cop 1 en 2. Nu wil ik al een tijdje het eerste deel aanschaffen om mijn Schwarzenegger collectie volledig te maken. Maar deze is alleen gereleased in 4:3 formaat in het verleden. Weet iemand of deze nieuwe release 16:9 formaat is?

  2. #2

    Standaard

    Op de achterkant van de box worden 2 formaten aangegeven, 1.85:1 en 1.78:1. Volgens mij is het beeldformaat 1.85:1 voor Kindergarten Cop (klopt ook met IMDb) en 1.78:1 voor Kindergarten Cop 2 (zelfde beeldformaat staat ook op de stand alone release). Weet niet, of er dus daadwerkelijk een nieuwe disc is gemaakt, of dat de info op de achterkant verkeerd is.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Op de achterkant van de box worden 2 formaten aangegeven, 1.85:1 en 1.78:1. Volgens mij is het beeldformaat 1.85:1 voor Kindergarten Cop (klopt ook met IMDb) en 1.78:1 voor Kindergarten Cop 2 (zelfde beeldformaat staat ook op de stand alone release). Weet niet, of er dus daadwerkelijk een nieuwe disc is gemaakt, of dat de info op de achterkant verkeerd is.
    Bedankt voor je terugkoppeling. Maar volgens mij is deel 1 nog wel in full frame (4:3) toch? Dat zou betelkenen dat ze gewoon de oude disc hebben gebruikt.

  4. #4

    Standaard

    Volgens deze productspecs niet.
    Je kunt 'm altijd bestellen en weer terugsturen als het niet klopt.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Volgens deze productspecs niet.
    Je kunt 'm altijd bestellen en weer terugsturen als het niet klopt.
    Bedankt. ben nog even aan het zoeken geweest, maar ik vermoed dat het deze release is waar 1:85 nog steeds full frame wordt gepresenteerd. Dan heb ik toch zwarte balken boven, onder en aan de zijkant?


  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Zal hij wel ergens anders dan Walmart moeten bestellen, die verzenden niet naar Nederland . En sowieso zocht hij/zij de DVD box, niet de blu-ray.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •