Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 63 van 63 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Blijf in ieder geval thuis genieten van 3D zolang het nog kan
    Wat wel typisch is, is dat bij trailers/reclame van de nieuwste bioscoopfilms regelmatig Imax 3D erbij aangekondigd wordt? Althans, dat valt mij op.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  2. #52

    Standaard

    Probeer aan de Japanse versie van "Nature 3D" te komen. Behalve adembenemend beeld in prachtig 3D ook een erg fijne Dolby Atmos track die hier niet uit is gekomen
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Probeer aan de Japanse versie van "Nature 3D" te komen. Behalve adembenemend beeld in prachtig 3D ook een erg fijne Dolby Atmos track die hier niet uit is gekomen
    John,

    Wat is er mis met de Nederlandse versie? Qua beeld helemaal niets, denk ik, dus voor jou alleen de Atmos-track begrijp ik dan i.p.v. de DTS HD-MA 5.1 track?

    BBC Earth - Nature 3D (A).jpg BBC Earth - Nature 3D (B).jpg
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 12-03-2017 om 12:05
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #54

    Standaard

    Mijn beste 3D thuis beleving:

    - Avatar
    - Tron: Legacy
    - Transformers: Dark of the Moon

    Ik heb zo'n 40 films in 3D maar deze springen er naar mijn gevoel uit.

  5. #55

    Standaard

    Titanic in 3D is trouwens ook prachtig.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    John,

    Wat is er mis met de Nederlandse versie? Qua beeld helemaal niets, denk ik, dus voor jou alleen de Atmos-track begrijp ik dan i.p.v. de DTS HD-MA 5.1 track?
    Marcel, ik zeg niet dat er iets 'mis' is met de NL versie, ik zeg dus letterlijk dat de Japanse versie behalve prachtige beelden ook een erg fraai Dolby Atmos track heeft. En ja, dat heeft voor mij meerwaarde. Best of both worlds
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  7. #57

    Standaard

    Ik vond zelf Frozen in 3D echt een aanrader. Wat vonden we die hier mooi zeg En Avatar natuurlijk. Meeste van onze 3D films moeten we nog kijken (al hebben we de meesten wel in de bios in 3d gezien).

  8. #58

    Standaard

    Ben het helemaal met John eens, eens Dolby Atmos, geen meer zonder! Zo heb ik veel moeite gedaan om de Japanse versie van Lucy te verkrijgen, puur alleen omdat deze met Doby Atmos was voorzien. 2016-11-04 15.15.05.jpg

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dinandus Bekijk bericht
    Ben het helemaal met John eens, eens Dolby Atmos, geen meer zonder! Zo heb ik veel moeite gedaan om de Japanse versie van Lucy te verkrijgen, puur alleen omdat deze met Doby Atmos was voorzien. 2016-11-04 15.15.05.jpg
    Dit topic gaat over 3D, niet over Atmos.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dinandus Bekijk bericht
    Ben het helemaal met John eens, eens Dolby Atmos, geen meer zonder! Zo heb ik veel moeite gedaan om de Japanse versie van Lucy te verkrijgen, puur alleen omdat deze met Doby Atmos was voorzien. 2016-11-04 15.15.05.jpg
    De UHD heeft toch ook een Atmos track?

  11. #61

    Standaard

    Er is trouwens nog een Disney actie in de UK, o.a. bij zavvi 2 voor €22.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dit topic gaat over 3D, niet over Atmos.
    Moppersmurf....
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Moppersmurf....
    Haha, het hoeft niet overal over dat dekselse Atmos te gaan he

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •