Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Gisteren in me eentje in het Filmhuisvan Maastricht. Het wordt tijd dat Alejandro Jodorowsky sterft ...

  2. #27

    Standaard

    Als je dit soort dingen roept, snap ik wel dat je op den duur alleen zit ja
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Hier keek ik zeer naar uit en nu eindelijk gezien. Ik vond het een verschrikkelijke zit. Ik zat te draaien in m'n stoel. Wat een tergend langzame en kille film. Z'n vorige films kon ik zeer waarderen maar dit vond ik dus echt helemaal niets.

    Een 5 voor de moeite.

  5. #30

    Standaard

    Langzaam en kil is het, maar voor mij in deze niet storend. Misschien met verkeerde/andere verwachtingen de film ingegaan waardoor het tegenviel?
    Mijn ervaring was gelukkig beter. De film bleef de dagen erna ook nog door mijn hoofd spoken. OGF moest ik ook aan wennen. Na een herkijk vond ik hem al beter. Zijn films moeten wat op je groeien lijkt wel.
    Ga je hem nog een herkansing geven?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #31

    Standaard

    Ik ging volledig open/blanco de film in. OGF vind ik de eerste keer lastig te beoordelen maar die wilde ik zeker een rweede keer zien (en gaf hem een 2 e keer een 10). Bij deze film heb ik niet direct de behoefte de film nog een keer te zien. Maar wie weet? Ik vond het gewoon vervelend om naar te kijken. Mooie shots...maar als geheel te leeg en kil wat mij betreft. Ook Fanning vond ik niet direct erg geslaagd. De film had wat mij betreft beter 90 minuten dan bijna 120 mogen duren. Elke shot was traag...er zat geen afwisseling in qua tempo. Ik was gewoon blij dat hij adgelopen was. Maar wie weet spreek ik me over een jaar ofzo wel tegen en vind ik het ineens geweldig...alhoewel ik dat ten zeerste betwijfel.

  7. #32

    Standaard

    Bij mij bleef de film ook nog een paar dagen in mijn hoofd zitten, met name ook door de soundtrack en deze toch een aantal keren op te zetten. Daardoor kon ik niet wachten op de herkijk en na de herkijk kon ik niet wachten op nog een herkijk. Juist die hele rust is zo lekker, vooral omdat ik de laatste tijd met name grotere films kijk die vaak gewoon niet zo goed zijn en soms overdreven druk zijn (bewuste keuze hoor).

    En leeg en kil. Natuurlijk, maar dat is ook een hele bewuste keuze geweest. Wel jammer dat dat je in dit geval stoort, maar ik vond dat juist wel mooi. Een film hoeft niet altijd veel inhoud te hebben en dat kun je aan een regisseur als Refn wel over laten.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Bij mij bleef de film ook nog een paar dagen in mijn hoofd zitten, met name ook door de soundtrack en deze toch een aantal keren op te zetten. Daardoor kon ik niet wachten op de herkijk en na de herkijk kon ik niet wachten op nog een herkijk. Juist die hele rust is zo lekker, vooral omdat ik de laatste tijd met name grotere films kijk die vaak gewoon niet zo goed zijn en soms overdreven druk zijn (bewuste keuze hoor).

    En leeg en kil. Natuurlijk, maar dat is ook een hele bewuste keuze geweest. Wel jammer dat dat je in dit geval stoort, maar ik vond dat juist wel mooi. Een film hoeft niet altijd veel inhoud te hebben en dat kun je aan een regisseur als Refn wel over laten.
    Grappig; dit wordt vaak juist als een negatief punt gebracht bij films (hoe vaak zie je de quote 'hersenloze film' niet voorbij komen hier....). Overigens ben ik het eens met jouw quote hoor; het gaat om het totaalpakket.
    De film zelf heb ik nog niet gezien trouwens.

  9. #34

    Standaard

    Zou de film absoluut niet als leegbestempelen. Daarvoor gebeurt er te veel en zit de film volmet symboliek van de vrijmetselarij en illuminatie.

  10. #35

    Standaard

    Ik ga eerder OGF een herkijk geven dan deze. Lastig te zeggen waarom, heeft misschien nog wat meer tijd nodig om deze te plaatsen... Vond sommige scenes, vooral richting einde wat to much (ondanks de symboliek) en had voor mij een kwartier eerder mogen eindigen. Soundtrack TOP en acteren en sommige scenes ook top.

    Maar ik waardeer een Mulholland Drive of Black Swan (enige raakvlakken) toch beter.
    Laatst aangepast door Martin Z. : 30-07-2016 om 00:00
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •