De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard In the Heart of the Sea (Blu-ray)

    In the Heart of the Sea (Blu-ray)

    Het verhaal achter het ontstaan van het boek Moby Dick

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Wel nogal weinig voor zo'n goeie extra's...

  3. #3

    Standaard

    Dank voor je review Ludo

    Denk dat er een t mist:

    Hij gaat op zoek naar de nog enige overlevende van die toch, Tom Nickerson (Brendan Gleeson).
    Had deze film ook reeds gekocht in 3D, doch vanwege de Franse mentaliteit om de Nederlanders te pesten
    met een veel mindere kwaliteit van originele audio track, wat ik helaas te laat gezien had, heb ik hem weer
    teruggebracht, had hem tot mijn grote geluk nog niet ontdaan van de seal

    Ik kan het dan ook niet voor je checken, maar weet je zeker dat de fransen die DD+ track niet in 7.1 ATMOS
    op de schijf hebben gezet? Hadden jullie ook geen 3D uitvoering gekregen?

    Ondanks dat ik niet de NL uitvoering heb, krijgt hij van mij door dit soort praktijken
    van de Fransen nog wat extra aftrek....
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Dank voor je review Ludo

    Denk dat er een t mist:
    Goed gezien! Heb ik aangepast

    Had deze film ook reeds gekocht in 3D, doch vanwege de Franse mentaliteit om de Nederlanders te pesten
    met een veel mindere kwaliteit van originele audio track, wat ik helaas te laat gezien had, heb ik hem weer
    teruggebracht, had hem tot mijn grote geluk nog niet ontdaan van de seal

    Ik kan het dan ook niet voor je checken, maar weet je zeker dat de fransen die DD+ track niet in 7.1 ATMOS
    op de schijf hebben gezet? Hadden jullie ook geen 3D uitvoering gekregen?

    Ondanks dat ik niet de NL uitvoering heb, krijgt hij van mij door dit soort praktijken
    van de Fransen nog wat extra aftrek....
    Ikzelf heb geen Atmos, maar mijn receiver en BD-speler geven 5.1 aan (wat niet alles wil zeggen, overigens)
    En uit mijn 2 speakers voor 7.1 kwam geen geluid (dat zegt al wat meer )
    We krijgen zelden of nooit een 3D-exemplaar voor review, behalve als geen andere versie uitgebracht is. Wat dus zelden is.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Heb ondertussen de 3D uitgave uit de UK gezien, die heeft wel ATMOS met Dolby True HD
    in de originele engelse taal, zo was hij best te pruimen

    Het verhaal wordt er niet echt beter van, maar in 3D met nu goed geluid zoals het hoort
    was het toch best aangenaam om te zien en horen

    Kan de Uk uitgave dan ook met een gerust hart aanbevelen, weg met die fransen
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •