De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De Nederhorror KRISTEN is van af 21 juni verkrijgbaar op DVD en VOD

    De Nederhorror KRISTEN is van af 21 juni verkrijgbaar op DVD en VOD

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 08-06-2016 om 12:32 Reden: Geen Blu-ray release van Kirsten

  2. #2

    Standaard

    Iemand enig idee waar de Blu-ray te pre-orderen is? Kan 'm nergens vinden. Bol.com heeft alleen de DVD.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  3. #3

    Standaard

    Het zou me niet verbazen als er uiteindelijk geen Blu-ray van komt. Bij de groothandels hebben ze 'm in ieder geval ook niet.
    Net een berichtje gestuurd naar het media-bureau, wie weet weten zijn iets meer.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Zojuist bevestigd dat Kirsten alleen op DVD en VOD uitkomt, niet op Blu-ray. Dus je zoektocht kun je staken...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Zojuist bevestigd dat Kirsten alleen op DVD en VOD uitkomt, niet op Blu-ray. Dus je zoektocht kun je staken...
    Dat is jammer. In elk geval bedankt
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •