Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 236 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is waar, Frank, hoewel veel Duitse Blu-rays van een "Wendecover" voorzien zien, die geen logo's bevat.
    Maar wel Duitse tekst op de cover hebben, en ik zelf ben van mening dat ze het gewoon bij de Engelse tekst moeten houden wereldwijd. Dat staat mooier, het zijn tenslotte ook Engelstalige films. Maar uitgave's uit bv Italie, Duitsland, Frankrijk etcetera kunnen dan wel goedkoper zijn (een voorbeeld), maar zo'n vreselijke aangepaste hoes verkloot voor mij zelf de hoes. En die zal ik dan normaal gesproken dus nooit kopen.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Maar wel Duitse tekst op de cover hebben, en ik zelf ben van mening dat ze het gewoon bij de Engelse tekst moeten houden wereldwijd. Dat staat mooier, het zijn tenslotte ook Engelstalige films. Maar uitgave's uit bv Italie, Duitsland, Frankrijk etcetera kunnen dan wel goedkoper zijn (een voorbeeld), maar zo'n vreselijke aangepaste hoes verkloot voor mij zelf de hoes. En die zal ik dan normaal gesproken dus nooit kopen.
    Daar heb je voor een deel gelijk in, maar vergeet niet dat in Duitsland, Frankrijk, Italië etc. buitenlandse films helaas altijd nagesynchroniseerd worden (vandaar dat inwoners van die landen ook zo beroerd Engels spreken). Dan is het niet zo vreemd dat de film een titel in de eigen landstaal krijgt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #128

    Standaard

    Ligt bij MM Oostakker

    3D - 29.90 euro
    2D - 21.90 euro
    digibook - 23.90
    Uhd - 28.90

    geen single disc

  4. #129

    Standaard

    Kan er al iemand formeel bevestigen dat de 4k ultra hd disk in de benelux wel de Engelse TrueHD 7.1 atmos track bevat?
    The truth is out there

  5. #130

    Standaard

    Ik heb in mijn bespreking gewag gemaakt van het geluidsprobleem, en mijn ervaring is dat Warner (of toch de persverantwoordelijke) die dingen wel oppikt...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #131

    Standaard

    langzamerhand tijd om te bestellen waarschijnlijk bij amazon.co.uk. Voor de duidelijkheid, bij de 4k versie (krijg je 4k bluray met UC/TC en bluray met enkel TC, Ongeacht welke land het betreft? Voor de audio moet je niet in Nederland zijn. Is dat een beetje de conclusie? Ik heb nog geen 4k hardware thuis, dus wil ik de UC bekijken moet ik gaan voor de 2D of 3D versies.

    Als het bovenstaande klopt dan ga ik voor de 2D versie.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    langzamerhand tijd om te bestellen waarschijnlijk bij amazon.co.uk. Voor de duidelijkheid, bij de 4k versie (krijg je 4k bluray met UC/TC en bluray met enkel TC, Ongeacht welke land het betreft? Voor de audio moet je niet in Nederland zijn. Is dat een beetje de conclusie? Ik heb nog geen 4k hardware thuis, dus wil ik de UC bekijken moet ik gaan voor de 2D of 3D versies.

    Als het bovenstaande klopt dan ga ik voor de 2D versie.

    Je krijgt ook de UC op blu-ray bij de 4K dacht ik.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Je krijgt ook de UC op blu-ray bij de 4K dacht ik.
    https://www.mantalab.com/products/ba...k-uhd-bd2-disc

    Volgens de artwork niet, de beschrijving weer wel. Volgens mijn google skills, 4k UT/TC en Bluray enkel TC. De digitale versie die je in Amerika en UK erbij krijgt hebben wel een UT/TC. Dus ik vrees van niet
    Laatst aangepast door Dai : 30-07-2016 om 12:29

  9. #134

    Standaard

    Goh, wat zijn jullie ongeduldig. Waarom wachten jullie niet gewoon totdat de film op Blu-ray uit is? Zo erg is dat toch niet? En: deze uitgaven zullen nog jaren te koop blijven. En zo bijzonder is deze film nu ook weer niet, maar dat is mijn mening.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Goh, wat zijn jullie ongeduldig. Waarom wachten jullie niet gewoon totdat de film op Blu-ray uit is? Zo erg is dat toch niet? En: deze uitgaven zullen nog jaren te koop blijven. En zo bijzonder is deze film nu ook weer niet, maar dat is mijn mening.
    Uhm waarvoor denk je dat dvd.nl forum bestaat? Informatie uitwisselen, volgens mij is dit de uitgelezen plek om dat te doen. Is heel normaal voor liefhebbers om alles over de specificaties te willen weten. Ja, het is over een paar dagen te koop en dat is geen argument want we weten dat de audio niet goed is. En er is heel veel onduidelijkheid, ik ga niet 3 keer terug naar de winkel of terugsturen naar Engeland of waar ik de film ook vandaan haal.

  11. #136

    Standaard

    Iemand al ergens in nl de film gekocht?? #dtv

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Goh, wat zijn jullie ongeduldig. Waarom wachten jullie niet gewoon totdat de film op Blu-ray uit is? Zo erg is dat toch niet? En: deze uitgaven zullen nog jaren te koop blijven. En zo bijzonder is deze film nu ook weer niet, maar dat is mijn mening.
    Helemaal eens. Ben ook een liefhebber maar hoe een groot punt er van gemaakt kan worden dat er MISSCHIEN iets niet op de disc staat oid... Koop dat ding dan gewoon iets later. Let wel : er zit natuurlijk verschil tussen iemand die eens een keer een opmerking maakt en mensen die er maar over blijven doorgaan.
    Er is een heel simpele oplossing: wachten tot releasedatum: binnen notime komt het dan toch wel op alle fora. Dan kun je je keus maken en heb je het nog 1 of 2 dagen later in de bus. Blijft wel staan dat die filmmaatschappijen duidelijke info moeten geven.


    Maar een ander vraagje: horen de meesten nu echt het verschil qua geluid of is het de naam die erop geplakt wordt? Er zijn natuurlijk audiofielen onder ons die het echt horen. Maar wie hoort echt het verschil?

    OVerigens snap ik natuurlijk wel dat ieder liefhebber het beste voor zn geld wil hebben en duidelijkheid wil. Dat is logisch. Maar soms heb ik ook weleen iets van 'lighten up...', straks is het allemaal duidelijk.

    Overigens: mijn exemplaar (gewone BR) valt dinsdag ws in de bus en ik ga er lekker van genieten, met of zonder Dolby Atmos 86000 plus oid .

    Verder no offense natuurlijk naar wie ook: het is gewoon iets dat ik niet snap dat men er zich zo druk over kan maken..

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Helemaal eens. Ben ook een liefhebber maar hoe een groot punt er van gemaakt kan worden dat er MISSCHIEN iets niet op de disc staat oid... Koop dat ding dan gewoon iets later. Let wel : er zit natuurlijk verschil tussen iemand die eens een keer een opmerking maakt en mensen die er maar over blijven doorgaan.
    Er is een heel simpele oplossing: wachten tot releasedatum: binnen notime komt het dan toch wel op alle fora. Dan kun je je keus maken en heb je het nog 1 of 2 dagen later in de bus. Blijft wel staan dat die filmmaatschappijen duidelijke info moeten geven.


    Maar een ander vraagje: horen de meesten nu echt het verschil qua geluid of is het de naam die erop geplakt wordt? Er zijn natuurlijk audiofielen onder ons die het echt horen. Maar wie hoort echt het verschil?

    OVerigens snap ik natuurlijk wel dat ieder liefhebber het beste voor zn geld wil hebben en duidelijkheid wil. Dat is logisch. Maar soms heb ik ook weleen iets van 'lighten up...', straks is het allemaal duidelijk.

    Overigens: mijn exemplaar (gewone BR) valt dinsdag ws in de bus en ik ga er lekker van genieten, met of zonder Dolby Atmos 86000 plus oid .

    Verder no offense natuurlijk naar wie ook: het is gewoon iets dat ik niet snap dat men er zich zo druk over kan maken..
    Ha ha, waarom ga jezelf niet luisteren. Je hebt toch zelf oren! Nutteloze vraag. Ongelooflijk dat mensen vragen stellen op een forum. Nee je hoort het verschil niet, dus gewoon de Nederlandse versie kopen .

  14. #139

    Standaard

    Ik had wat getypt, maar ik zag dat Blu-ray.com bij de meeste EU releases 2-disc aangeeft terwijl dvdcompare voor de 3D versie 3-disc aangeeft.

    Ik ga verder speuren met de versie die ik wil hebben.
    Laatst aangepast door socko : 30-07-2016 om 15:31

  15. #140

    Standaard

    Als eerste volgens mij koop je een BD voor het beste beeld en geluid.

    Anders is die 25 euro voor de NL versie overbodig en kun je beter de DVD kopen

    En daarnaast als er geen verschil zou zijn tussen DD+ en DD-THD, dan zou er alleen DD+ op de schijf staan en zouden zelfs de Fransen daarvoor kiezen en geen DD-THD eisen ...



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Helemaal eens. Ben ook een liefhebber maar hoe een groot punt er van gemaakt kan worden dat er MISSCHIEN iets niet op de disc staat oid... Koop dat ding dan gewoon iets later. Let wel : er zit natuurlijk verschil tussen iemand die eens een keer een opmerking maakt en mensen die er maar over blijven doorgaan.
    Er is een heel simpele oplossing: wachten tot releasedatum: binnen notime komt het dan toch wel op alle fora. Dan kun je je keus maken en heb je het nog 1 of 2 dagen later in de bus. Blijft wel staan dat die filmmaatschappijen duidelijke info moeten geven.


    Maar een ander vraagje: horen de meesten nu echt het verschil qua geluid of is het de naam die erop geplakt wordt? Er zijn natuurlijk audiofielen onder ons die het echt horen. Maar wie hoort echt het verschil?

    OVerigens snap ik natuurlijk wel dat ieder liefhebber het beste voor zn geld wil hebben en duidelijkheid wil. Dat is logisch. Maar soms heb ik ook weleen iets van 'lighten up...', straks is het allemaal duidelijk.

    Overigens: mijn exemplaar (gewone BR) valt dinsdag ws in de bus en ik ga er lekker van genieten, met of zonder Dolby Atmos 86000 plus oid .

    Verder no offense natuurlijk naar wie ook: het is gewoon iets dat ik niet snap dat men er zich zo druk over kan maken..
    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Maar een ander vraagje: horen de meesten nu echt het verschil qua geluid of is het de naam die erop geplakt wordt? Er zijn natuurlijk audiofielen onder ons die het echt horen. Maar wie hoort echt het verschil?
    Ik hoor wel degelijk het verschil. Bij bv. X-men trilogy die hier DTS-HD HR heeft en geen MA hoor je ook dat het terughoudender is dan echte MA. En het verschil tussen een Dolby Digital Plus en True HD hoor je ook zeker. Daarom dat ik ook geklaagd heb op FB en ze waren al op de hoogte van de klachten en was al doorgegeven naar het hoofdkantoor. Zal wss geen ene flikker uithalen, maar het is toch aan hun oren gebracht. Of dat zeggen ze toch. Ik laat deze release hier dan ook links liggen en koop hem wel eens goedkoper in het buitenland.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #142
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Natuurlijk hoor je het bij een goede track. Maar laat je niet teveel leiden door technische termen. Ook een monotrack kan verpakt worden in een DTS-HD MA-hoesje. De track is zo goed als het bronmateriaal. Het heeft bijvoorbeeld weinig zin om van een mp3 een FLAC-bestand te maken. En van DTS een DTS-HD-track. De mix bepaald ook dat de ene cd beter klinkt dan de anderen. Zoveel variaties die bepalen of iets goed klinkt.

    Nu moet ik wel toegeven dat het niet vaak voorkomt, maar het is niet zo zwart-wit dat MA per definitie beter is. Zeker bij oudere films.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ik hoor wel degelijk het verschil. Bij bv. X-men trilogy die hier DTS-HD HR heeft en geen MA hoor je ook dat het terughoudender is dan echte MA. En het verschil tussen een Dolby Digital Plus en True HD hoor je ook zeker. Daarom dat ik ook geklaagd heb op FB en ze waren al op de hoogte van de klachten en was al doorgegeven naar het hoofdkantoor. Zal wss geen ene flikker uithalen, maar het is toch aan hun oren gebracht. Of dat zeggen ze toch. Ik laat deze release hier dan ook links liggen en koop hem wel eens goedkoper in het buitenland.
    Kijk dan heb je natuurlijk gelijk dat je dat doet. ALs jij echt iemand bent die het hoort dan zou ik er ook idd geen geld aan uitgeven als je weet dat er wat beters is. Overigens had ik het vroeger ook hoor: ik importeerde dvds uit het buitenland omdat daar een DTS-track op stond. Ik werd door sommigen voor gek versleten. Dan was ik te veel eisend oid. Maar persoonlijk moet ik zeggen: het geluid wordt voor de thuisbios beter en beter. Ik vind voor mijzelf DTS HDMA prima en zal er geen uitgave om laten liggen als er iets minders op staat dan dolby atmos enz.
    Maar ik ken ook zat mensen die filmliefhebber zijn en die bij wijze van spreken een mp3 track ook prima vinden (' liefhebbers ' dus in de zin dat men liever alles downloadt dan dat men een cent aan een hobby uitgeeft... ook al hebben ze gewoon het geld)

    Ik ben toch bang dat de echte liefhebber in de minderheid is. Ook getuige het feit dat de dvd nog steeds beter verkocht wordt dan een Blu Ray en dan streaming services als Netflix groter en groter worden (meestal ook met 'minder' geluid dan een BR)

    Terug naar BvS. Ik wil met plezier volgende week als mijn ultimate BD binnenkomt even doorgeven wat er op de hoes staat qua audio. Misschien is er ook iemand die dat wil doen voor de UHD bluray... Overigens 'krijg' ik de UK editie.

    Natuurlijk hoor je het bij een goede track. Maar laat je niet teveel leiden door technische termen. Ook een monotrack kan verpakt worden in een DTS-HD MA-hoesje. De track is zo goed als het bronmateriaal. Het heeft bijvoorbeeld weinig zin om van een mp3 een FLAC-bestand te maken. En van DTS een DTS-HD-track. De mix bepaald ook dat de ene cd beter klinkt dan de anderen. Zoveel variaties die bepalen of iets goed klinkt.

    Nu moet ik wel toegeven dat het niet vaak voorkomt, maar het is niet zo zwart-wit dat MA per definitie beter is. Zeker bij oudere films.
    Kijk jij snapt wat ik bedoel idd. Ik denk dat men zich soms wat teveel laat leiden door de technische termen dan dat men echt het verschil hoort (maar dat weet iedereen voor zich). Bij een future release kun je toch het best even wachten met aanschaffen en dan kijken wat de reviews zeggen op audiogebied. Wellicht heeft die op het 1e gezicht mindere track wel een supermix en heb je je voor niets druk gemaakt.

    Overigens is het altijd natuurlijk hetzelfde liedje: er is de massa en er is een klein clubje echte liefhebbers. En de markt is gericht op het zo snel mogelijk geld verdienen. Daarbij wordt geen rekening gehouden met dat kleine clubje. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Kijk dan heb je natuurlijk gelijk dat je dat doet. ALs jij echt iemand bent die het hoort dan zou ik er ook idd geen geld aan uitgeven als je weet dat er wat beters is. Overigens had ik het vroeger ook hoor: ik importeerde dvds uit het buitenland omdat daar een DTS-track op stond. Ik werd door sommigen voor gek versleten. Dan was ik te veel eisend oid. Maar persoonlijk moet ik zeggen: het geluid wordt voor de thuisbios beter en beter. Ik vind voor mijzelf DTS HDMA prima en zal er geen uitgave om laten liggen als er iets minders op staat dan dolby atmos enz.
    Met een goede DTS HDMA track ben ik ook tevreden, maar dat ze beginnen met een inferieure Dolby Digital Plus i.p.v. een True HD vind ik niet kunnen. Ik heb bij Mad Max Fury Road beide gehoord en moet zeggen dat de True HD toch wel bombastischer en opener klinkt dan wat ze aanbieden op de 3D bij ons. Ik kon er nog mee leven dat het enkel de 3D was omdat ik toch vaak bij releases de 3D oversla of het is bij animatiefilms of als een 3D disc echt een super goeie review krijgt. Mad Max wou ik in 3D, maar ben dan maar voor de 4K gegaan.

    Anders maak ik me niet druk of het Atmos is of niet. Zolang de core-track maar in orde is.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #145

    Standaard

    Om het toch even technisch te maken en de verschillen te tonen

    Engels | E-AC3 (DD+) | Bitrate: 1280Kbps (core 640Kbps Embedded 5.1-EX) Sample Rate: 48KHz / 16-bit Channels: 7.1
    French | TRUE-HD | AC3 core+TRUE-HD. Peak bitrate: 8247Kbps (core 448Kbps Embedded 5.1-EX) Sample Rate: 48KHz / 24-bit Channels: 7.1
    "A man's got to know his limitations", ...

  21. #146

    Standaard

    Soms is het inderdaad enkel om technische redenen dat mensen mindere release overslaan. Denk dat er veel zijn die hun home cinema nooit volledig opendraaien en toch zeggen dat ze het horen. Ik vind het ook niet kunnen maar heb de release toch gekocht. Of ik het verschil zou horen? Geen idee....
    BD (1243) What i Watch

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Soms is het inderdaad enkel om technische redenen dat mensen mindere release overslaan. Denk dat er veel zijn die hun home cinema nooit volledig opendraaien en toch zeggen dat ze het horen. Ik vind het ook niet kunnen maar heb de release toch gekocht. Of ik het verschil zou horen? Geen idee....
    Sorry, maar dit is een onzin betoog.

    Geluidskwaliteit en heeft helemaal niets met het volledig open draaien van je home cinema te maken

    Het is juist het tegenover gestelde. Bij een hoge kwaliteit audiotrack is het juist dat alle details, nuances, dynamiek van hoog tot laag, op de voorgrond, op de achtergrond, de afstand en kanaalscheiding goed klinken zonder het geluid hard te hoeven zetten.

    Dus als een installatie alleen goed/lekker klinkt als je het volume ver open draait is er iets mis ..

    Maar goed ik laat het hierbij, want ik krijg hier het idee dat de meeste hun tekortkomingen aan het weg relativeren zijn.
    "A man's got to know his limitations", ...

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Sorry, maar dit is een onzin betoog.

    Geluidskwaliteit en heeft helemaal niets met het volledig open draaien van je home cinema te maken

    Het is juist het tegenover gestelde. Bij een hoge kwaliteit audiotrack is het juist dat alle details, nuances, dynamiek van hoog tot laag, op de voorgrond, op de achtergrond, de afstand en kanaalscheiding goed klinken zonder het geluid hard te hoeven zetten.

    Dus als een installatie alleen goed/lekker klinkt als je het volume ver open draait is er iets mis ..

    Maar goed ik laat het hierbij, want ik krijg hier het idee dat de meeste hun tekortkomingen aan het weg relativeren zijn.
    Ik ben het volledig eens met je en vind het zelf ook niet kunnen en spijtig dat wij in de Benelux altijd een mindere versie krijgen tegenover de fransen.
    Maar ik wil gewoon zeggen dat er veel zijn die gewoon meegaan met het verhaal om technische redenen op papier.
    Ik vraag me gewoon soms af moesten ze het nu niet weten en je legt de disc op, zou je effectief kunnen horen dat het een mindere track is zonder achtergrond info.
    BD (1243) What i Watch

  24. #149
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het nadeel van deze geluidsdowngrade is dat je minder voordeel haalt uit de Atmosmix. Ook als je geen Atmos-installatie hebt. Waarom? Nou, simpelweg omdat bij een Dolby Atmos-track meer aandacht aan de surroundbelevening wordt besteed. De mix is simpelweg beter. Lees elke recensie met een Dolby Atmos-track er maar op na. Ook als deze als Dolby TrueHD wordt afgespeeld is er sprake van een intense surroundbelevening. Om optimaal te profiteren is een Atmos-setup natuurlijk ideaal en elke stap terug levert een concessie, maar nog steeds een meerwaarde ten opzichte van een reguliere mix. Dat maakt dat een Dolby Digital plus-track relatief beter kan klinken dan een mindere Dolby TrueHD-track. Alleen nu hebben we het over dezelfde film. Dus dan eist meer compressie altijd zijn tol. Toch, het verschil wordt pas groter als de apparatuur ook van een bepaald niveau is. Des te beter elke schakel, des te groter het verschil. Het grote probleem hier is dat wij Nederlanders letterlijk tekort worden gedaan en een Franstalige - toch al verbasterde track - de voorkeur krijgt. Een mix waar niet eens de originele stemmen worden gebruikt. Kortom, je weet gewoon dat je aan het kortste eind trekt en dat irriteert zelfs mij. Gelukkig zijn er alternatieven. En hopelijk dat UHD BD dit probleem straks uit de wereld helpt, of juist niet hopen dat het een succes wordt, want dan kunnen wij de dics gewoon met Nederlandse ondertitels over de grens halen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #150

    Standaard

    kan iemand al meer duidelijk geven over de geluidsporen?
    kreeg onofficieel te horen van een winkelmedewerker dat de `gewone` blu ray alleen engels dd heeft en franse true hd...
    als dit idd zo zou zijn, dan ga ik naar een uk versie kijken....

    zou wel erg zijn als er idd alleen dd op de `gewone` blu ray zou zitten...
    schande

Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •