Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 236 worden weergegeven.
  1. #101
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ze mogen het lekker houden ook.

  2. #102

    Standaard

    Ik heb nog maar eens geklaagd en deze keer op facebook bij deze pagina: Warner Brothers
    Kreeg toen dit bericht terug nadat ik ook melde dat er telkens geen antwoord gegeven werd aan onze mails:


    Goedemorgen Lorenzo,Wij zijn ons hiervan bewust en hebben dit aangekaart bij ons hoofdkantoor.We hopen dat dit in de toekomst zal veranderen.GrClementine

    Misschien aangeraden dat andere forumleden ook eens via een bericht hun beklag doen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #103

  4. #104

    Standaard

    Haha die prijzen. De 3D versie kost meer dan de 4K versie ?

  5. #105

    Standaard

    Sorry dat ik het vraag, maar waar (welk land) kan ik hem het beste kopen? Ik wil die 3D/Extended versie hebben met de beste kwaliteit in alles voor de duidelijkheid. Ik weet dat er verschillen zijn in Geluidssporen, daarom deze vraag.
    Oja: De 3D & 2D versie moet ik hier op mijn Nederlandse speler kunnen afspelen. Door al de info zie ik het bos niet meer namelijk

  6. #106

    Standaard

    Ik zou de UK versie doen. Die ga ik namelijk ook aanschaffen denk ik.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik zou de UK versie doen. Die ga ik namelijk ook aanschaffen denk ik.
    Bedankt voor je reactie . Ik ga ook maar voor de UK versie.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik zou de UK versie doen. Die ga ik namelijk ook aanschaffen denk ik.
    Ik heb ook de UK versie besteld.

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/batman-v.../11262207.html

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dank voor de link! Fijne prijs ook, direct besteld!

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dank voor de link! Fijne prijs ook, direct besteld!
    Geen dank

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    UK versie heeft helaas wel alleen EN SDH Subs (volgens blu-ray.com en amazon UK maar goed het is dat of geen HD audio...

  12. #112

    Standaard

    Bol.com vermeld nog eens op de koop toe dat deze dolby atmos bevat...

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Bol.com vermeld nog eens op de koop toe dat deze dolby atmos bevat...
    Dat staat inderdaad op de hoes.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Bol.com vermeld nog eens op de koop toe dat deze dolby atmos bevat...
    De disc bevat hoogstwaarschijnlijk ook Atmos, maar geen Dolby TrueHD als core, maar Dolby Digital Plus.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    UK versie heeft helaas wel alleen EN SDH Subs (volgens blu-ray.com en amazon UK maar goed het is dat of geen HD audio...
    Wat had je dan verwacht? Nederlandse ondertitels zou deze uitgave hoe dan ook niet hebben.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Sorry dat ik het vraag, maar waar (welk land) kan ik hem het beste kopen? Ik wil die 3D/Extended versie hebben met de beste kwaliteit in alles voor de duidelijkheid. Ik weet dat er verschillen zijn in Geluidssporen, daarom deze vraag.
    Oja: De 3D & 2D versie moet ik hier op mijn Nederlandse speler kunnen afspelen. Door al de info zie ik het bos niet meer namelijk
    Ik heb sinds een week de italiaanse versie. Bijna 22 euro voorde 2D/3D versie met ultimate versie. Zit een sleeve om. Incl. Dolby Atmos. Film is beter ten opzichte van de versie die we in de bios zagen, maar met een fractie. Met 3 uur krijgen we er vooral veel gepraat bij, wat bloedspetters en een wat beter uitgediept verhaal. Wat me opvalt is dat ht beeld niet altijd even scherp is. Er zijn twee scenes waar het me vooral opviel. Het feest bij Luthor en later een gesprek tussen Bruce Wayne en Wonder Woman. Korrelig. Geluid is top. Daarnaast valt het me op dat voor een film van 3 uur er relatief weinig actie in zit tot aan het eind. De eerste twee uur gebeurt er niet zo veel. In die tijd zit vooral het extra halve uur. Maar goed. Vandeweek maar eens de 3D versie kijken.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Ik heb sinds een week de italiaanse versie. Bijna 22 euro voorde 2D/3D versie met ultimate versie. Zit een sleeve om. Incl. Dolby Atmos. Film is beter ten opzichte van de versie die we in de bios zagen, maar met een fractie. Met 3 uur krijgen we er vooral veel gepraat bij, wat bloedspetters en een wat beter uitgediept verhaal. Wat me opvalt is dat ht beeld niet altijd even scherp is. Er zijn twee scenes waar het me vooral opviel. Het feest bij Luthor en later een gesprek tussen Bruce Wayne en Wonder Woman. Korrelig. Geluid is top. Daarnaast valt het me op dat voor een film van 3 uur er relatief weinig actie in zit tot aan het eind. De eerste twee uur gebeurt er niet zo veel. In die tijd zit vooral het extra halve uur. Maar goed. Vandeweek maar eens de 3D versie kijken.
    De vraag is mu: is de core track een TrueHD of een DD+ track van deze Atmos track?

  17. #117

    Standaard

    Klopt het dat er ook geen Nederlandse ondertiteling op de Italiaanse versie zit?

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Klopt het dat er ook geen Nederlandse ondertiteling op de Italiaanse versie zit?
    Klopt inderdaad. Geen nederlandse subs.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  19. #119

    Standaard

    True HD
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  20. #120

    Standaard

    Das mooi nieuws, maar ik vind eerlijk gezegd niet-Engelse teksten (behalve NL uiteraard) op de cover echt heel lelijk. Dus ik ben blij met de UK versie, en die kost ook maar amper 22 euro inc verzending.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Das mooi nieuws, maar ik vind eerlijk gezegd niet-Engelse teksten (behalve NL uiteraard) op de cover echt heel lelijk. Dus ik ben blij met de UK versie, en die kost ook maar amper 22 euro inc verzending.
    Ze hebben wel hele lelijke leeftijdlogo's in Engeland op hun Blu-rays...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #122

    Standaard

    twijfel tussen de 4k en de 3d versie....

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ze hebben wel hele lelijke leeftijdlogo's in Engeland op hun Blu-rays...
    Die van Duitsland en Australië vind ik veel lelijker.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De disc bevat hoogstwaarschijnlijk ook Atmos, maar geen Dolby TrueHD als core, maar Dolby Digital Plus.


    Wat had je dan verwacht? Nederlandse ondertitels zou deze uitgave hoe dan ook niet hebben.
    Verwacht? Niks ik geef alleen wat aan, gezien ik zelf een hekel aan dat soort subs heb. Wens zou zijn normale EN subs + EN SDH subs voor wie het nodig heeft.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Die van Duitsland en Australië vind ik veel lelijker.
    Dat is waar, Frank, hoewel veel Duitse Blu-rays van een "Wendecover" voorzien zien, die geen logo's bevat.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •