Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 236 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Batman v Superman: Dawn of Justice blu-ray

    Op mediamarkt.nl staat een datum van 31-8-2016 vermeld; we zullen zien of dat juist is.

    Feit is dat er weer diverse uitgaves voor deze film komen; voor elk wat wils.

    Blijkbaar komt er exclusief voor de blu-ray een R-rated cut, dat is goed nieuws voor degene die de film goed bevallen is. Voor de anderen die de film niets vonden is er ook goed nieuws: je bent niet verplicht de blu-ray te kopen !

    Op amazon.uk zie ik al deze staan:

    Batman v Superman: Dawn of Justice - Batman Statue Edition [Limited Edition - Exclusive to Amazon.co.uk] [Blu-ray 3D + Blu-ray]




    Batman v Superman: Dawn of Justice - Superman Statue Edition (Limited Edition - Exclusive to Amazon.co.uk) [Blu-ray 3D + Blu-ray]




    Batman v Superman: Dawn of Justice [Blu-ray 3D]




    Batman v Superman: Dawn of Justice [Blu-ray]


  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben benieuwd, maar meestal kan je zo'n beeldje beter los kopen. Zijn ze vaak mooier en de prijs van zo'n boxset is meestal behoorlijk. Wel goed dat je meerdere keuzes hebt. Hij komt er bij mij zeker in...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ben benieuwd, maar meestal kan je zo'n beeldje beter los kopen. Zijn ze vaak mooier en de prijs van zo'n boxset is meestal behoorlijk. Wel goed dat je meerdere keuzes hebt. Hij komt er bij mij zeker in...
    Ik ga zeker niet voor een uitgave met een beeldje, maar wel de 3D uitgave.

  5. #5

    Standaard

    Ik hoop eigenlijk dat ze een variant op onderstaande box gaan uitbrengen, maar dan met een Batman logo er nog omheen. Zou er erg mooi naast staan.

    image.jpg

  6. #6

    Standaard

    31/08 ? Dat is best laat ik verwacht iets van midden juli.

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hier (VS) hebben ze het over 16 juli. En de laatste tijd zijn ze soms zelfs sneller uit in de Benelux.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8

    Standaard

    Dat is mooi; dan mogen we er wel vanuit gaan dat Nederland ook rond die datum aan de beurt is.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is mooi; dan mogen we er wel vanuit gaan dat Nederland ook rond die datum aan de beurt is.
    Zou me verwonderen van niet. Vorige jaren bracht Warner in maart een dure productie uit en dan verscheen de blu-ray in de 2de/3de week van juli.

  10. #10

    Standaard

    Wel even afwachten wat voor audio we bij deze release krijgen of dat weer moet worden uitgeweken naar de UK versie.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wel even afwachten wat voor audio we bij deze release krijgen of dat weer moet worden uitgeweken naar de UK versie.
    Bij ons komt ie dus op 3 augustus.


    Je zal wss wel moeten uitkijken naar de UK aan de info op amazon.co.uk te zien.

    Alle talen die je maar wilt behalve frans en nederlands... Je kan dus al raden dat we aparte schijven zullen krijgen met een franse dolby atmos...

    Het lijkt wel of ze ons express willen pesten!

    https://www.amazon.co.uk/Batman-Supe...4949127&sr=1-3

    De extended cut zal 181 minuten duren.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 03-06-2016 om 11:24

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Je zal wss wel moeten uitkijken naar de UK aan de info op amazon.co.uk te zien.

    Alle talen die je maar wilt behalve frans en nederlands... Je kan dus al raden dat we aparte schijven zullen krijgen met een franse dolby atmos...
    Bizar, er is bijna geen Europese taal die ontbreekt behalve de onze

  13. #13

    Standaard

    Ik heb gezien dat hmv ook de ultimate cut zonder beeldje uitbrengt. Ik kan alleen nergens een pre order hiervan in NL vinden. Ik hoop niet dat de verlengde versie alleen buiten NL wordt uitgebracht.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #14

    Standaard

    Dat is wel weer vervelend; zeker omdat ik voor deze Nederlandse ondertiteling nodig heb voor mijn dochter .

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is wel weer vervelend; zeker omdat ik voor deze Nederlandse ondertiteling nodig heb voor mijn dochter .
    Maar dan koop je toch gewoon de Nederlandse versie? Ik zie het probleem niet. Of mis ik iets?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #16

    Standaard

    Sorry, mijn opmerking sloeg op de post van tmvde wat betreft de audio. Zo te horen worden we hier weer opgescheept met een mindere track.... Natuurlijk wel even wachten op de bevestiging hiervan.

  17. #17

    Standaard

    Ik ben bang dat de ultimate cut Regio A word, omdat deze overal zo als beelddrager word weergegeven. Weet iemand of de ultimate cut ook als regio B uitkomt?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #18

    Standaard

    Op Amazon.co.uk kun je de Ultimate edition met Ultimate cut al pre-orderen.

  19. #19

    Standaard

    Thanks

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #20

    Standaard

    De 3D versie bij ons krijgt een steelbook versie volgens cosmox....

  21. #21

    Standaard

    Volgens mij is er geen "Ons" , want ik kan die versie (Of een andere nederlandse 3D versie) bij geen enkele nederlandse webshop terugvinden

  22. #22

    Standaard

    Het gaat dan ook over België.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Volgens mij is er geen "Ons" , want ik kan die versie (Of een andere nederlandse 3D versie) bij geen enkele nederlandse webshop terugvinden
    WaymannDirector heeft over cosmox, dus ga je naar cosmox.nl

    http://www.cosmox.nl/film/batman-v-s...-5051888225127

    of naar eci.nl

    http://www.eci.nl/film/batman-v-supe...-5051888225127

  24. #24

    Standaard

    Tja, zijn dit soort webshops dan echt betrouwbaar vraag ik me dan af. Cosmox is toch niet echt een toonaangevende webshop?

  25. #25

    Standaard

    Wacht nou toch gewoon even af tot de officiële pre orders er zijn... Maar de kans zit er wel dik in dat de 3D versie een steelbook zal worden...

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •