Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 236 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Holy moly ik voel me bijna aangesproken . Ben blij dat ik een beetje rondkijk van te voren, had al bijna de Benelux gekocht... (Waarvan de FRS boekenvoordeel, de slipcovers van de Steelbook vernietigd (cq bovenkant doorgesneden) , alleen maar om die cd's achter de kassa te hebben)

    Nu heb ik voor een redelijke prijs de HMV Steelbook gevonden op Ebay, kan niet wachten! (Deze "iso" staat op de NAS dus kwaliteit kan ook in DL ).
    Nu heb ik net een nieuw tv met 3d, tevens een nieuw reciever met Atmos! Dus mijn 2D Steelbook van MoS, wordt vervangen door de 3D Steelbook van Zavvi .

    Dan wordt het wachten op een mooie Steelbook van Suicide Squad, maar dat wordt zoiezo een import heb ik net besloten! Jammer van WB's rare acties hier in de Benelux

  2. #202

    Standaard

    In Amsterdam hangen overal grote posters dat Batman nu tekoop is in een Ultimate Edition in diverse formaten.

    Warner had beter de euro’s kunnen gebruiken dat voor eenkwalitatief goede Nederlandse uitgave, want ook buiten dit forum zijn erklachten en adviezen om de NL uitgave links te laten liggen.

    Ik verwacht niet dat Warner hun fout zal inzien en verkeerdeconclusies aan de tegenvallende verkopen zal verbinden.
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #203
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gisteren de Ultimate Edition op BD gezien (nog niet helemaal af). Het viel me in de bioscoop al op en het is een bewuste keuze, maar ik vind de grain zo nu en dan regelrecht storend. De UHD- en 3D-versie moet ik nog kijken, maar zeker in de scènes waar het zand opwaait is het net of er een waas over de film zit. Ik ben dus benieuwd of dit bij de UHD minder storend is of juist meer... In de bioscoop in 3D vond ik het ook al enorm storend. Ik heb geen moeite met grain, maar hier leek het wel een beetje overdone...

    Het geluid in Dolby Atmos was wel weer heel ruimtelijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Gisteren de Ultimate Edition op BD gezien (nog niet helemaal af). Het viel me in de bioscoop al op en het is een bewuste keuze, maar ik vind de grain zo nu en dan regelrecht storend. De UHD- en 3D-versie moet ik nog kijken, maar zeker in de scènes waar het zand opwaait is het net of er een waas over de film zit. Ik ben dus benieuwd of dit bij de UHD minder storend is of juist meer... In de bioscoop in 3D vond ik het ook al enorm storend. Ik heb geen moeite met grain, maar hier leek het wel een beetje overdone...

    Het geluid in Dolby Atmos was wel weer heel ruimtelijk.
    Grain kan zeker storend zijn, het zal mij benieuwen als mijn DE versie wordt bezorgd (Amazon was traag met versturen). In 300 zat ik mij te irriteren aan de grain, maar toen het ontbrak in 302 ( ) miste ik het.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  5. #205

    Standaard

    Heb mij de Benelux release aangeschaft ook al wist ik af van het dolby digital + probleem.
    Mijn vriendin kan niet zonder nl ondertitels en had er ook niet zo'n problemen mee want ik dacht het verschil toch niet te horen...
    Die gedachte moet ik jammer genoeg intrekken. Vanavond eens een paar scenes bekeken afwisseld tussen de dolby digital + & dolby true hd track
    en moet jammer genoeg bekennen dat je het verschil jammer genoeg zeer goed hoort. Veel bombastischer, minder soft, veel meer detail, ....
    Had het niet geweest van die verdomde nl subs, dan had ik deze ook zeker besteld in UK...
    BD (1243) What i Watch

  6. #206

    Standaard

    Hebben we nog echt nieuws over deze uitgave? Want het gebitch op Warner is nu wel duidelijk...
    Ik heb in ieder geval gisteren de UK versie in huis gekregen met lenticular cover en ben daar erg tevreden mee. Jammer genoeg geen blik erbij als MoS, maar das jammer dan... Misschien de Batman reboot wel...

  7. #207
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Is in Nederland die Digibook versie eigenlijk wel te koop geweest? Bol.com had hem niet op de release dag.

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Is in Nederland die Digibook versie eigenlijk wel te koop geweest? Bol.com had hem niet op de release dag.
    Volgens mij niet. Hij was wel beschikbaar in de pre order maar toen ze alle uitgaven hebben vernieuwd is deze niet meer teruggekomen op de site.

  9. #209
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Volgens mij niet. Hij was wel beschikbaar in de pre order maar toen ze alle uitgaven hebben vernieuwd is deze niet meer teruggekomen op de site.
    Ja, dit. Toch raar dat de press release ook een Digibook benoemd. Het plaatje bij Bol.com miste ook het Kijkwijzerlogo.

  10. #210

    Standaard

    De Duitse versie heeft hetzelfde probleem als de NL versie. Engelse track geeft op mijn systeem (Onkyo TX-SR577) DD en de Duitse track TrueHD.
    Amazon krijgt deze dus lekker terug.

    [Update]Direct retourgemeld. Reactie: krijg geld terug en de BR hoeft niet retour. Ik denk dat ze bij Amazon.de al op de hoogte zijn van de problemen (of ze vinden retourneren te duur).
    Laatst aangepast door lockedfor : 10-08-2016 om 17:18
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  11. #211

    Standaard

    vandaar dat de DE versie al met 10 euro is gezakt?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    De Duitse versie heeft hetzelfde probleem als de NL versie. Engelse track geeft op mijn systeem (Onkyo TX-SR577) DD en de Duitse track TrueHD.
    Amazon krijgt deze dus lekker terug.

    [Update]Direct retourgemeld. Reactie: krijg geld terug en de BR hoeft niet retour. Ik denk dat ze bij Amazon.de al op de hoogte zijn van de problemen (of ze vinden retourneren te duur).
    "A man's got to know his limitations", ...

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    vandaar dat de DE versie al met 10 euro is gezakt?
    Ik heb de reguliere UE en die was als pre-order al onder de 15 euro. Dus een prijsverlaging als reactie op de 'fout' is er niet geweest.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  13. #213

    Standaard

    Net de UE gekeken en deze versie vond ik een stuk beter dan de bios versie. Het geluid was geweldig (TrueHD 7.1 UK).

  14. #214

    Standaard

    Ik heb de Uk versie van de UE bekeken, en heb genoten van de film. Ik vond de gehele film alleen vrij donker kwa beeld.

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Net de UE gekeken en deze versie vond ik een stuk beter dan de bios versie. Het geluid was geweldig (TrueHD 7.1 UK).
    Heb de DL UE versie met TrueHD 7.1. ATMOS UK gezien en gehoord, ja niks mis met het geluid en de DL had ook nog NL subs,
    zo was het af en toe warrige verhaal met weinig diepgang toch nog heel goed te volgen. Het geluid bij de actie beelden was
    van een krachtig diep laag voorzien, heb dan ook maar overdag bekeken toen iedereen om mij heen niet thuis was(hoop ik ) want
    ondanks dat ik niet op echt hoog volume heb gekeken was de impact stevig te noemen


    DVD Watcher
    Ik heb de Uk versie van de UE bekeken, en heb genoten van de film. Ik vond de gehele film alleen vrij donker kwa beeld.
    De wat trieste en grauwe kleuren en donkere beelden benadrukten het wat donkere verhaal, toch was het allemaal
    goed te zien en gaf het de sfeer van de film wel goed weer..... dacht eerst van het ligt aan de DL, maar nee... een
    ISO bestand is zo goed als het origineel.

    Had ook nog graag de 3D versie willen zien, maar of die er ooit komt ligt toch wel aan Warner en zijn toekomstige
    uitgaven, wens hier niet door Warner in de maling genomen te worden.
    Have fun and enjoy your collection

  16. #216
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maareuh, dit is de BD-topic, dus vanaf nu geen DL meer bespreken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #217

    Standaard

    Ik vind dit toch wel een aardige beeldkwaliteit hebben en de atmos track is geweldig en inderdaad geen dl hier meer, bah.
    Zou op deze manier helemaal geen film willen zien verafschuw dit
    De film op zichzelf vond ik ook zeer vermakelijk heb mij 3 uur prima vermaakt.
    Laatst aangepast door pascal. : 12-08-2016 om 22:30

  18. #218

    Standaard

    Nou heb hem nu 2 keer gezien, vorige week de ext cut op uhd en vanavond de bios versie op bluray.
    De ext cut heeft mijn voorkeur dit komt het algemene verhaal ten goede.
    Kwa geluid zijn beide versies wel goed ondanks of nu true hd of dolby digital.
    Beeld vond ik op uhd wel beter.

  19. #219
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik liep weleens te mopperen over de mate van grain in de film (hoewel ik daar bij 3D opeens veel minder last van had). Vooral de scènes in het begin. Hoe ervaar jij dat bij UHD?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #220

    Standaard

    Dit stoorde mij eerlijk gezegd niet zo op de uhd.
    Vond vooral de kleuren veel beter, en de toevoeging van hdr maakte alles net wat mooier, minder flets om naar te kijken.
    Moeilijk te omschrijven maar het is gewoon anders op uhd.
    Als een auto in het donker komt aanrijden met koplampen aan is dit op bluray 1 beeld.
    Op de uhd wordt de verlichting van de koplampen versterkt door de hdr dit is met alles zo.
    Je hebt 2d en 3d, uhd zit hier tussenin kwa diepte maar wel met een veel bredere kleuren spectrum wat veel breder en mooier is dan op bluray.
    Laatst aangepast door pascal. : 13-08-2016 om 22:51

  21. #221
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Off topic-berichten verplaatst naar het 'Lucht je hart-topic'.
    Teruglezen kan vanaf
    hier

    Hier graag alleen weer verder over de Blu-ray Disc-uitgaves.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 15-08-2016 om 23:52
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #222

    Standaard

    Ik heb de 4K double pack ontvangen van TVserieshop:



    De inbegrepen bluray van Batman v Superman is de Theatrical Cut & dus NIET de Ultimate Edition. De 4k disc is wel de juiste versie.

    Wat nu? Kan ik WB contacteren om de juiste disc te krijgen? Zoja, op welk e-mail adres?

    EDIT: zonet gelezen op amazon.fr dat dit voor de 4K Ultimate Edition correct is, nochtans maakt geen enkele Benelux webshop hier melding van...

    https://www.amazon.fr/Batman-Superma...1712057&sr=1-4

    Description du produit
    Contient :
    - l'Ultra HD Blu-ray 4K du film en version Ultimate Edition (HDR - 181' - accord parental)
    - le Blu-ray du film en version ciéma (151')
    - la copie digitale du film
    "Film en Version Longue (30 minutes inédites supplémentaires)"
    Laatst aangepast door Kev : 20-08-2016 om 17:57

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ik heb de 4K double pack ontvangen van TVserieshop:



    De inbegrepen bluray van Batman v Superman is de Theatrical Cut & dus NIET de Ultimate Edition. De 4k disc is wel de juiste versie.

    Wat nu? Kan ik WB contacteren om de juiste disc te krijgen? Zoja, op welk e-mail adres?

    EDIT: zonet gelezen op amazon.fr dat dit voor de 4K Ultimate Edition correct is, nochtans maakt geen enkele Benelux webshop hier melding van...

    https://www.amazon.fr/Batman-Superma...1712057&sr=1-4
    Zo missen we allemaal wel iets..... had best de 4K disc bij mijn UK 3D Ultimate Edition willen hebben,
    maar helaas ook die combinatie bestaat niet en het zou toch best logisch zijn om zo'n combi
    te hebben lijkt mij.....

    Heb nu nog maar een paar 4K schijfjes, maar als het aan mij gelegen had had ik er meer
    kunnen hebben, doch ga een 3D uitgave niet dubbeldippen voor een 4K erbij, ook hier
    groeien de flappen niet aan het boompje
    Have fun and enjoy your collection

  24. #224

    Standaard

    Op de aparte 4K release van Batman V Superman staat wel de vermelding van dat enkel de 4k disc de langere versie bevat, en de BD de bioscoopversie. Op de dubbele uitgave is deze vermelding op de front althans verdwenen, op de back heb ik deze voor het verzenden niet nagekeken.

    Het is in ieder geval wel correct dat de release van deze film in de Benelux een zootje is geworden. We hebben op geen enkele moment de specificaties doorgekregen van de 4K releases over welke versie er nu op de 4K disc staat en welke op de BD. Dit hebben wij ook maar moeten ontdekken op de fysieke kopij.

    Ik verwacht in ieder geval dat een ultimate edition ook gewoon ultimate is op zowel 4K als op BD.

  25. #225
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    De Engelse UHD BD bevat als extra Blu-ray Disc de theatrical version. De UHD BD is wel de ultimate edition. Gelukkig wil ik ook de 3D-versie en daar zit weer wel de ultimate edition op Blu-ray Disc bij. Morgen even naar de HMV vliegen.
    Dat van die T.C. had ik begin augustus al een keer aangegeven.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •