De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Grote DVD/Blu-ray kasten waar te koop?

    Beste,

    Ik heb geen flauw idee of dit topic hier thuis hoort, zo niet mijn excuses.

    Ik vroeg me af of iemand weet waar er op webshops of winkels (Belgie) deftige dvd/blu-ray kasten te koop zijn.
    Ik heb nu al veel winkels gedaan en altijd kom ik enkel maar boekenkasten of cd kasten (waar er amper iets in kan) tegen.
    Mijn collectie is zodanig uitgebreid dat ik nu alles moet stockeren in bananendozen wat toch wel een zonde is.

    Hopelijk kan iemand mij helpen.
    Mvg
    BD (1243) What i Watch

  2. #2

    Standaard

    In de Gnedby van IKEA passen aardig wat schijfjes. Ze zijn vrij hoog en erg smal, waardoor je er een hele zooi naast elkaar kunt plaatsen.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #3

    Standaard

    Ik gebruik de opbergrekken van cd-rek.nl en ik ben daar uitermate tevreden over. De rekken zijn flexibel in te delen voor DVD, Blu-ray en CD en in diverse maten verkrijgbaar. Zij verzenden ook naar België.

    IMG_8817.jpg
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Ik heb er op maat laten maken bij De Kastenkenners. Tegenwoordig heten die Camber. Zéér tevreden van.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Ik gebruik ook de cd-rek kasten, zeer tevreden over.

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    +1 voor cd-rek. Heb er drie staan van die hoge, en dik tevreden over.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Ik gebruik deze van de Ikea: http://www.ikea.com/be/nl/catalog/pr...788/#/40263848 (in het zwart-bruin)
    Met hierin nog (als ik me niet vergis 2) extra leggers per kast.
    Ik zou eens moeten kijken hoeveel Blu-rays of dvd's ik per kast krijg, maar dat zijn er toch behoorlijk veel.

  9. #9
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ah ja de legendarische Billy kasten. Daar heb ik er ook drie van, vooral voor mijn anime collectie. En met deurtjes eraan, staat dat héél netjes.

    Heb ook nog wat BESTÅ kasten, deze van 2 meter hoog welke Ikea op een bepaald moment uit productie heeft genomen, helaas driewerk helaas. Die BESTÅ kasten zijn ideaal qua diepte. Bij mij zitten daar de Criterion's, Eureka en Artificial Eye collectie in.

    Genoeg keuze dus Freaky
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #10

    Standaard

    Hier ook een aantal Billy's en twee houten hangrekken van Ikea. En ze staan/hangen ongeacht het gewicht nog steeds.

  11. #11

    Standaard

    Hier kan ik al mee verder...
    Erg bedankt voor de reacties en de hulp.
    BD (1243) What i Watch

  12. #12

    Standaard

    Weet niet of je wil boren in je muren maar op deze manier heb ik ook weer heel wat blu-ray's netjes kunnen uitstallen naast m'n tv. Allemaal IKEA. Gewoon een simpel zwart plankje, en 2 steunen eronder die de blu-ray's op de plank eronder recht houden.
    Ziet er vervolgens ook een beetje uit als een rek dat aan de muur hangt.
    FullSizeRender.jpg(sorry kon geen beter foto vinden op m'n gsm)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •