Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 237 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Normaal gesproken brengt Disney releases uit op een woensdag. 31 oktober is op een maandag en 1 november op een woensdag. Dat verklaart waar de datum van 1 november vandaan komt, denk ik. Maar de vorige release van Star Wars had ook al een afwijkende dag (zaterdag), dus maandag zou best kunnen kloppen.
    2 november

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    2 november
    Dat zeg ik...

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Normaal gesproken brengt Disney releases uit op een woensdag. 31 oktober is op een maandag en 1 november op een woensdag. Dat verklaart waar de datum van 1 november vandaan komt, denk ik. Maar de vorige release van Star Wars had ook al een afwijkende dag (zaterdag), dus maandag zou best kunnen kloppen.
    Op 1 november zijn er geen winkels open (althans in België...) Zou nogal dom zijn om dan zo'n release uit te brengen. Uiteindelijk maakt het niet uit. Disney release liggen soms al het weekend ervoor in de rekken.

  4. #179

    Standaard

    En uiteraard ontbreekt er ook weer een fatsoenlijk Dolby Atmos track....................
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  5. #180

    Standaard

    De prijs in Nederland is weer belachelijk hoog

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    De prijs in Nederland is weer belachelijk hoog
    Jah bol.com... Echt referentiemateriaal voor prijzen kan je die bende dieven ook niet noemen.

  7. #182
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zeker als je de prijs van Amazon erbij pakt. 19,99 Pond.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Zeker als je de prijs van Amazon erbij pakt. 19,99 Pond.
    En volgens zavvi heeft de 3D disc NL subs.

  9. #184
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En geen Franse tekst. Win-win...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    En volgens zavvi heeft de 3D disc NL subs.
    Volgens mij had bij de vorige UK uitgave de film wel Nederlandse subs, maar de extra's niet. Wellicht hier hetzelfde.

  11. #186

    Standaard

    ik zie zojuist het volgende bericht op Hi def Ninja:

    "I think we might be getting all the rest of the Star wars series in 3D, showing on Amazon UK but know price or release date "

    https://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_i_2_12?url=search-alias%3Ddvd&field-keywords=star+wars+3d+blu+ray&sprefix=star+wars+3d %2Cdvd%2C146&rh=n%3A283926%2Ck%3Astar+wars+3d+blu+ ray&ajr=0


    verder commentaar op Hi def Ninja
    "Blufans will have a WEA 3D steelbook : dit zou dan zijn the Force awakens 3D steelbook
    Not officially announced yet but was listed as one of their future releases

    Other 3D Steelbooks I would expect will happen but might not be until next year "


    @theThinwhiteDuke

    heb jij hier misschien iets over gehoord dat de andere star Wars films nu ook in 3D blu ray released worden?



  12. #187

  13. #188

    Standaard

    Volgens Disney komt de Star Wars: The Force Awakens 3D Blu ray al uit op 31 Oktober 2016

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Volgens mij had bij de vorige UK uitgave de film wel Nederlandse subs, maar de extra's niet. Wellicht hier hetzelfde.
    Heel vaak is het bonusmateriaal niet van Nederlandse ondertitels voorzien, zelfs bij in Nederland op Blu-ray en DVD uitgebrachte films.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #190

    Standaard

    Video waarin de uitgave al te zien is: klik





    @theThinwhiteDuke

    heb jij hier misschien iets over gehoord dat de andere star Wars films nu ook in 3D blu ray released worden?


    Nope, niks.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Volgens Disney komt de Star Wars: The Force Awakens 3D Blu ray al uit op 31 Oktober 2016
    Is op de vorige pagina al gemeld

  16. #191

    Standaard

    Volgens een bericht op The Digital Bits zal de 3D-versie GEEN IMAX-scenes bevatten. De volledige film heeft een beeldformaat van 2.40:1. Er staat ook een overzicht van alle extra's in het bericht. De 3D-uitgave maakt de 2D-uitgave die velen van ons al hebben overbodig, want alle extra's van de 2D-uitgave staan ook weer op de 3D-uitgave, aangevuld met nieuwe extra's.

  17. #192

    Standaard

    https://www.amazon.fr/Star-Wars-Édit...15293&sr=1-515

    En nu bidden dat dit ook niet de NL cover is...

    De franse versie heeft namelijk NL subs.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Volgens een bericht op The Digital Bits zal de 3D-versie GEEN IMAX-scenes bevatten.
    Ik snap niet zo goed waarom mensen voor deze film dat zouden willen. Ik heb de film 3x gezien waarvan 1x in de IMAX
    Er was maar 1 scene waarbij de balken verdwenen en dat was op Jakku toen de MF werd achtervolgd. Althans, dat is wat ik heb gezien.

    Onderstaande artikel bevestigd dit ook
    http://wegotthiscovered.com/movies/o...to-j-j-abrams/

  19. #194
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bij een 3D-versie geeft dat wel een mooi effect. Captain America: Civil War deed dat ook zo en het grote gevecht kreeg daardoor net even wat meer power. 3D werkt sowieso beter op full screen, want meer dan dat is het eigenlijk niet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Volgens mij had bij de vorige UK uitgave de film wel Nederlandse subs, maar de extra's niet. Wellicht hier hetzelfde.
    Misschien een domme vraag... Als ik dus Star Wars: The Force Awakens Collector's Edition in de UK koop, dan heeft de 2D blu-ray ook NL subs? Heb deze film namelijk nog niet op blu-ray, maar wil hem wel heel graag nog eens bekijken. Zeker vooraleer de spin-off ook zijn intrede doet in de cinema.

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Misschien een domme vraag... Als ik dus Star Wars: The Force Awakens Collector's Edition in de UK koop, dan heeft de 2D blu-ray ook NL subs? Heb deze film namelijk nog niet op blu-ray, maar wil hem wel heel graag nog eens bekijken. Zeker vooraleer de spin-off ook zijn intrede doet in de cinema.
    Volgens Zavvi heeft de 3D NL subs en de 2D niet. De UK release in april had wel NL subs voor de film, maar niet voor de bonus disc. Maar tot de daadwerkelijke release blijft het altijd een beetje gissen.
    Laatst aangepast door tmvde : 17-09-2016 om 11:03

  22. #197

    Standaard

    We zijn Disney en we willen nog meer geld, dus we bedenken een nieuw concept: de Big Sleeve.
    Een soort LP formaat lijkt het.



    En toch.....het ziet er wel mooi uit .

  23. #198

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Nieuwe deleted scene die op de 3d uitgave staat:
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...deleted-scene/
    Volgens Bol is dit de inhoud van de set.
    -------------------
    De exclusieve drie-disc 3D Collector’s Edition bevat de de originele theatrical release op Blu-ray 3D™ en Blu-ray™ en een Blu-ray™ met de originele bonus features en nieuw bonusmateriaal, waaronder deleted scenes, behind-the-scenes gesprekken met de cast en crew en niet eerder vertoond audio commentaar van regisseur J.J. Abrams.
    -------------------
    Dan zouden de deleted scenes dus los op de disc staan ipv in de film verwerkt......Jammer

  25. #200

    Standaard

    Zolang die franse *** titel niet op de hoes staat is het mij allemaal gelijk ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •